Hakutulokset

  1. Pilkullinen

    G: Mikä teki sinut tänään iloiseksi?

    Ystävän kanssa vietetty pohdiskelu tuokio ja tietysti hyväntuuliset lapset!
  2. Pilkullinen

    Haluatko kysyä jotain?

    Mitä mielikuvia nämä sanat herättää sussa; -Valkoinen -Kädet -Kaksikymmentä -Hymykuopat (selitä sana kerrallaan)
  3. Pilkullinen

    Siis niinku oikeesti

    Ja vielä väliin "niinku öööö".
  4. Pilkullinen

    Hiusmuoti nyt?

    Autumn/Winter 2012 Hair Trends - Catwalk Hairstyles (Glamour.com UK)
  5. Pilkullinen

    Minkä uuden taidon olet viimeksi oppinut?

    Niin, siinähän se kysymys tuli otsikossa. Itse opin tekemään viimeksi intialaista ruokaa. Njam!
  6. Pilkullinen

    Ärsyttävää kun jotkut on kauniita

    Kukaan ei oo ruma, toiset on vaan kauniimpia ja toiset vähän vähemmän kauniimpia. Mutta mun mielestä tässä elämässä pitäis keskittyä olennaiseen, tahdotko tulla muistetuks kuolemas jälkeen ihmisenä joka oli kaunis vai ihmisenä jolla oli suurisydän ja paljon annettavaa läheisilleen? Älä viitti...
  7. Pilkullinen

    Hävettää ystävän kehuskelu lastensa vaatteilla

    No herregud ändå, että sulla on isoja ongelmia. Ihan oikeesti, antaa kehuskella jos tahtoo. Onko se nyt niin vakava asia? Ja sitäpaitsi onhan se uusi, koska sitä ei ole käytetty. Fiksusti tekee jos on rahan kanssa tiukalla, että ostaa halvemmalla. Ehkä häpeääkin omaa rahatilannettansa? Etkä niin...
  8. Pilkullinen

    mitä tarjota la illalla vieraille

    Devil eggs, suolainenpiirakka, juustokakku, ruokaisa salaatti, sipsejä, erillaisia dippejä, irtokarkkeja.
  9. Pilkullinen

    Ketä paikalla?

    :wave:
  10. Pilkullinen

    G: mitä lasissa?

    Kokista.
  11. Pilkullinen

    Olen juuri perustanut kerhon masentuneiden puolisoille!

    Älkää olko noin hätähousuja. Voin vastata aapeen puolesta. Eli kun menette ap:n profiiliin, sieltä löytyy kerho.
  12. Pilkullinen

    "Äiti, minä hoidan tinua!"

    Aww, ihana! :heart:
  13. Pilkullinen

    Huomenta!

    Kahvia koneeseen ja jos sitten alottais vihdoinkin jonkun aikaa ajatuksen tasolla pyörineen suursiivoukseen ja muuttais tän elämän ehkä vähän minimalistisemmaksi ja karsis reippaalla kädellä tavaroita. Mitäs teillä suunnitelmissa tälle päivälle?
  14. Pilkullinen

    Kuume ja oksennus

    Mikähän tauti tuolla meidän pojalla 2v oli/on? Ensin nousi kuume, pistin päiväunille, unien jälkeen oksensi kerran, jonka jälkeen taas oma pirteä itsensä. Eikä enää kuumetta nimeksikään.
  15. Pilkullinen

    Mitä kivaa illaksi?

    Piirtäen ruutuja ja keksien tehtäviä. 1 tunti laudan tekemiseen toinen tunti pelaamiseen. ;-) Tai sitten vaan vuokraatte leffan ja ostatte herkkuja. :-)
  16. Pilkullinen

    Mitä kivaa illaksi?

    Tehkää itse pelilauta ja pelatkaa.

Yhteistyössä