G: Mikä teki sinut tänään iloiseksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Vkpo
Mieheni, olin vähän jäljissä aikataulusta ja piti vielä käydä tankkaamassa, niin mieheni ottikin autoni ja rankaksi sen. Ihanan huomaavaista. Joskus pienet asiat tekevät iloiseksi.

Hymyilevä, kikatteleva, jutusteleva, suureen ääneen nauraa höröttävä vauvani. Vauvan nauru on vaan jotain niin ihanaa ja hupaisaa :D. Poitsulla oli oikea naurupäivä tänään, vaikka saikin 3 rokotetta ja jaksoi rokotekipua myös hiukan itkeskellä.

Halpa ruoka :attn:. Kävin sairaalassa syömässä opiskelijahintaan 2,70 €. Aion ottaa sen tavaksi; esikoinen koulussa, keskimmäinen eskarissa, minä ja bebis voidaan ihan hyvin käppäillä sairaalalle tai jonnekin muualle syömään halvalla.

Esikoiseni erinomaiset koenumerot :). 9½ enkusta, 9½ äikästä, 9½ matikasta...olen kovin tyytyväinen. Tänään oli ympän koe, ja sekin kuulemma meni hyvin.

- lomapäivä
- lyhytkestoinen auringonpilkahdus
- kaksi puhdasta ikkunaa kylmästä säästä huolimatta (huomenna lisää)
- joulukorttisessioon innokkaasti osallistuvat lapset
- iltapuhelu ystävän kanssa
- perhoskämmekän nuput

"vieras"
-Nyt vihdoin näyttää siltä, että koko perhe on selättänyt jo pari viikkoa piinanneet taudit
-palattiin arkeen: esikoinen päiväkotiin, minä ja pienimmät perhekahvilaan. Kaikilla omissa menoissaan tosi kivaa.
-jaksoin nyt tervehdyttyäni siivota koko kämpän

Yhteistyössä