Jos miehesi keskustelisi toisen naisen kanssa puhelimessa monta untia päivässä mitä ajattelisit?

  • Viestiketjun aloittaja "anita"
  • Ensimmäinen viesti
=)
Riippuu tietysti kenen kanssa ja mitä puhelu koskee. Mun mies on viime aikoina jutellu sen naispuolisen ystävän kanssa koska ystävä kävi läpi kamalia asioita parisuhteessaan. Ihan ok. Ei tosin puhunu montaa tuntia päivässä.. Aika epäilyttävää jos sä et saa kuulla keskustelua, siis ellei puhu niin ettet ole kotona. Epäilyttävää varsinki jos lähtee pois ettet kuulisi.
 
"vieras"
Erohan se olisi lähellä, mies ei voi edes jutella töissä naisten kanssa. Mustasukkaisuudesta ei ole kyse vaan talon tavoista, puhekielto naisille ja täydellinen eristäytminen naisista. Nais sairaan hoitajatkaan ei saa katsoa hänee.
 
"hmm"
En ajattelisi asiaa sen enempää! Pitää vaan miettiä, että sinuthan se on valinnut ja jos jostain muusta pitäisi niin luultavasti olis lähteny jo:) Eli älä ota kantaa asiaan sen kummemmin.. Tietty voit kysyä mieheltä, mutta ei mun mielestä ole oikein seurailla ja vahtia toisen tekemisiä..anna miehen jutella jos haluaa...ei se sinua tapa! Hanki sinäkin joku muu juttelukaveri kenen kanssa saat aikaan kunnon puhelinkeskustelut;)
 
no olis todella rasittavaa jatkuvana. en pysty kuvittelemaan, no itse asiassa pystyn, miehen ÄITI soittaa miehelle joka ilta ja jos puheluun sattuu vastaamaan, se kestää... ja kestää... ja kestää... tosin miehen ei tarvitse tässä puhelussa puhua mitään, anoppi hoitaa puhumisen. rasittavaa silti.
 
Riippuu vähän kuka tämä nainen olisi ja mistä he juttelisivat.

Miehellä on kaksi naispuoleista hyvää ystävää joidenka molempien kohdalla tuo olisi aika lailla normaalia esim. kriisin tms. aikana.

Itsekin soittelen puhelut ystävilleni niin että menen yleensä toiseen huoneeseen,
joten ei siinä mitään häiritsevää.

Tuo monta tuntia vähän häiritsisi, ja kysyisin mieheltä että mistä ihmeestä on kyse..
 
Hodari
Toisinpäin ajatellen: minulla on ollut viime aikoina hankala elämäntilanne, surua, murhetta jne. Olen tukeutunut ja saanut apua vanhalta nuoruudenystävältäni - seurustelevalta eronneelta mieheltä. Hän soittelee minulle ja pyytää töissä viikoittain tupakille, siinä sitten tsekkaa vointiani ja kuulumisiani, terapoi ja jakaa samalla hiukan omaa huoltaan omasta lapsestaan.
Olemme ystäviä 30 vuoden takaa, välillä monta vuotta välissä niin, ettei elämän ole juuri koskettaneet toisiaan. Mutta olen aina tiennyt, että tämä ystävä on minulle olemassa, ja nyt puhumme jälleen eikä niitä 'tyjhjiä' vuosia ole välissä. Mikä lahja!
Tunnen myös hänen ystävättärensä ja juttelemme myös. Samaa ystävyyttä ei kuitenkaan ole, enkä halua hänen kanssaan jakaa asioitani samalla lailla.
Uskon hänen kuitenkin tietävän, että meillä on hänen miehensä kanssa vanha hyvä ystävyys - eikä ehdottomasti mitään muuta!
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";27320047]En ajattelisi asiaa sen enempää! Pitää vaan miettiä, että sinuthan se on valinnut ja jos jostain muusta pitäisi niin luultavasti olis lähteny jo:) Eli älä ota kantaa asiaan sen kummemmin.. Tietty voit kysyä mieheltä, mutta ei mun mielestä ole oikein seurailla ja vahtia toisen tekemisiä..anna miehen jutella jos haluaa...ei se sinua tapa! Hanki sinäkin joku muu juttelukaveri kenen kanssa saat aikaan kunnon puhelinkeskustelut;)[/QUOTE]

Ei tapa, mutta voi jättää, kuten mieheni teki exälleen. Mies oli itse valinnut exänsä ja ollut vastaan, kun ex oli halunnut eroa. Tapasimme ja meistä tuli ystäviä. Mies soitteli 2-4 tunnin puheluita minulle, ei nyt joka päivä, mutta useana päivänä viikossa. Pari kuukautta hän vatvoi mielessään, kumman hän oikeasti haluaa. Lähteminen ei ole aina niin helppoa, vaikka ei olisi lapsiakaan. Toisen kanssa on kuitenkin yhteistä historiaa.

Tässä tapauksessa he päätyivät eroon, ja mies minun kanssani yhteen. Siitä on noin 12 vuotta. Ja kyllä, mikäli mies alkaisi käyttäytyä samalla tavalla minun kanssani, osaisin heti yhdistää, mistä on kysymys. Se olisi heti keskustelun paikka, jatkammeko yhdessä vai tahtoisiko hän vapautensa takaisin. Joten suvaitsevaisuudella on niin helppo peittää omat silmänsä ja olla näkemättä sitä, mitä ei halua.
 

Yhteistyössä