Hakutulokset

  1. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi. Onnea Piiloblondi ja Rouva Rosmariini nyyteistä :flower: :heart: Jonna -75 :hug: älhän nyt masennu. Kyllä mekin saadaan vielä nuo nyytit kainaloon. Ja mulle on ainakin useampi toissynnyttäjä sanonut, että kun säännölliset supistukset alkaa, niin ei kannata jäädä odottelemaan...
  2. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi! Onnea Toive, Daizz ja Mei nyyteistä :flower: :heart: Johjolla ihana pikku pakkaus, taitaa olla aika paljon samaa näköä kuin sisauksissaan...yllättäen :heart: ;) Jonna -75 laitathan sitten neuvolakuulumisia ja tsemppiä vielä viimeisille päiville :hug: Emmy oon tosi...
  3. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Tsemppiä vielä mamalle :hug: , nyt mie häivyn vähäksi aikaa langoilta... Andie ja luumu 38+3
  4. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi! Tuulialle onnittelut tytöstä :flower: :heart: Runttipullalle ja Pearlille tsemppihalit huomista varten :hug: ON: selkä edelleen julmetun kipeä, etenkin istuminen ja tuon esikoisen nostelu on tuskaista. Aamulla tuli taas muutama tiukempi supistus, mutta ne hyytyivät niin...
  5. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi. Onnittelut Kesää odotellessa, Tuizu ja JennaKaroliina pojuista :flower: :heart: Mun selkä on nyt sanonut lopullisesti yhteistyösopimuksen irti. Viimeiset kolme päivää on ollut ihan tuskaa. Viime yö meni kohtalaisesti anopin kaurapussin kera, mutta päivät on tuskaisia, kun...
  6. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea Foxilady, Lappitar, Olivia ja Papu nyyteistä :flower: :flower: :flower: :flower:
  7. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi. Onnittelut Pompolle, Rakuunalle, Violetille ja Johjolle jakaantumisesta :flower: :heart: Jiimille :hug: rankasta neuvolakäynnistä. Arabia kyseli noista viiltävistä kivuista. Mulla on nyt parin viikon ajan ollut tosi voimakkaita viiltäviä kipuja alapäässä, nyt pikkuisen tosin...
  8. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi. Johjolle tsemppiä huomiselle :hug: toivottavasti ei tarvitse kovin montaa päivää käynnistellä. Samoin TeeBirdille tsemppiä käynnistykseen. Runttis koitahan jaksaa flunssan kourissa, on varmasti tosi tympeetä sairastaa vielä näillä viikoilla. Onnea Sarabi ja Tuttemui :flower...
  9. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi! Onnea Töyhtölle pienestä pojasta :flower: :heart: Tsemppihalit Johjolle, jokohan pääsit tositoimiin..? Anni kyseli vaavelin ruumiiosien tuntemisesta; mulla myös tuntuu selkeästi esim. jalat ja peppu vatsanpeitteiden läpi ja niin oli esikoltakin aikanaa, että pystyttiin sitä...
  10. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Lauantaita! Vai ei päässytkään Lappitar vielä tositoimiin, no sulla on varmaan kuitenkin jo vauvantulo aikas lähellä =) Vaipoista meillä oli esikolla käytössä Liberot ja niitä olen yhden paketin ostanut tulokkaallekin. Jätin suosiolla ostamatta kaikkein pienintä newbornia, koska ne oli...
  11. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnittelut Jantulle tyttövauvasta :flower: :heart:
  12. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    ONNEA Tuulialle tyttövauvasta :heart: :flower:
  13. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi! ON: viime yö on nukuttu hyvin, jes =) eikä supistelujakaan yöaikaan ollut, nyt on tänään tosin ollut taas enemmän viiltävää kipua tuonne alamahalle. Sen verran säikähdettiin tuota toissäyön episodia miehen kanssa, että nyt on vihdoin ja viimein saatu vauvan tavarat järjestykseen...
  14. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Moi! Kirjoitin äsken pitkän tekstin, joka hävisi johonkin bittiavaruuteen ja koska meillä on sauna lämpimänä, niin lyhentelen tekstiä ja palailen huomenna asiaan. Ensiksi ONNEA Nullpoints, Nippanappa, Sasha ja JennaKä pikkunyyteistä :flower: :heart: ON: viime yönä tuli supistuksia...
  15. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Moi. Kiitos Jonna tekstarista ja kutsusta. Tullaan mielellään Antonin kanssa käymään aamusella (n. klo 10 aikaan). Kilautan vaikka, kun lähdetään ajelemaan. Meillä Jyrki sairaana, mutta me ollaan Antonin kanssa ihan pelikunnossa ;) Huomiseen!
  16. A

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Moikkelis. Onnea Tammimasu ja PikkuRinsessa tuoreista nyyteistä! :flower: :hug: Nyt ei ehdi muuta, sauna on jo lämpimänä. Palailen huomenna paremmalla ajalla kommentoimaan teidän tekstejä. Andie ja luumu 35+2
  17. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Meille passaa klo 14 jälkeen lauantaina. Mies kyselikin, että pitääkö heidän lähteä Antonin kanssa evakkoon tuoksi ajaksi, mutta mä sanoin, ettei oo välttämätöntä ;) mut Anton saa ainakin olla kotona, kun kerran teidän neitikin tulee =) Mä tekstaan osoitteen vielä tänään.
  18. A

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnittelut Fistik ja Hemuli :heart: :flower: Tulin vain pikaisesti lukaisemaan läpi viestit, esikoisella on tänä iltana joulujuhlat päiväkodilla ja ajattelin tekaista nyt piparitaikinan huomista varten valmiiksi. Tänään kävin vähän shoppailemassa joululahjoja, kun poika on hoidossa päivän...
  19. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Moi. Mä olen taas ollut koko viikonlopun nettipimennossa, onneksi nyt helpottaa ;) Meille ei käy tuo ti, kun vien Antonin päivällä hoitoon ja sitten on vielä illalla päiväkodin pikkujoulut. Pitäiskö sopia alustavasti tuo la? Mun pitää vaan varmistaa, ettei mies ole sopinut Antonin...
  20. A

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Iltaa mammatoverit! Runttis vielä noista kuumemittareista. Meillä on ollut käytössä Braunin korvakuumemittari ja on ollut todella kovalla käytöllä ja ihan luotettava (on testattu sitä myös itsellämme). Toki saadakseen luotettavan tuloksen, pitää mittarin olla tiiviisti korvakäytävän suulla...

Yhteistyössä