Hakutulokset

  1. A

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Moi. Copacabanalle onnittelut pojan syntymän johdosta :flower: mukava, että loppujen lopuksi kaikki meni hyvin. Sashalle ja Tammimasulle jaksamista sinne "sängynpohjalle" :hug: Meillä poika sairasti äidin ensimmäisen lomaviikon kunniaksi koko viime viikon. Reppanalla olikin sitten...
  2. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Moi. Sopisiko sitten klo 15 maissa su? Jos Johjo vielä jaksaa emännöidä, niin kiva juttu. Hemuli ei välttämättä su pääse, kun sillä oli pojan peli, mutta laitan Hemulille varulta tekstaria vielä tuosta ajankohdasta, niin katsotaan, miten käy. Juu, meidän poitsulle nousi kuume 38,5...
  3. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Mulle sopii pe 12.12, meilläkin Anton nukkuu päikkärit suunnilleen klo 13 aikoihin, mutta niitä pysytyy nykyisin jo vähän säätelemään, joten ehdota Jonna sinä, mikä aika teille parhaiten sopisi. Jos nyt treffataan Jonnan tykönä, niin seuraavaksi sitten meillä =)
  4. A

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Heips. Tulin pikaisesti lukaisemaan viestejä, mutta oli niin paljon tullut tekstiä, että vielä jäi 3 sivua lukematta...te ootte ihan liian aktiivisia ;) Halusin kommentoida tuohon vulvodynia-asiaan ja kivulaaseen sisätutkimukseen. Mulla oli ennen esikon syntymää myös vulvodyniatyyppistä...
  5. A

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Moi. Pikaisesti halusin vastata Sefin kysymykseen. Kyllä mekin puhutaan luumusta niin kuin hän olisi jo meidän perheessä. Pikkuveljestä puhutaan paljon esikoisellekin ja hänkin silittelee aina masua ja kyselee välillä "mitä luumu tekee" jne. Esikoisellekin juttelin aikanaan masuun, mutta tämä...
  6. A

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Moi. ON: eilen neuvolassa sf-mitta 25,5cm, eikä lääkäri pitänyt sitä mitenkään pienenä. Dopplerilla sydämen syke kuitenkin kertaalleen meni matalaksi 110 luokkaa ja kävinkin tänä aamuna äitipkl:lla käyrässä. Kaikki kunnossa =) mutta kyllähän tuo vähän säikäytti ja tuli mieleen, että...
  7. A

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Heips. Kirppuselle onnittelut tätiytymisestä :heart: Tuizu kertoi tekevänsä joulukortit itse ja ajattelin, että voisin itsekin innostua, mutta olisiko kellään hyviä ideoita, minkälaisia kortteja voisi tehdä yhdessä 2-vuotiaan kanssa? Ajattelin, että kun jään lomalle joulukuun alussa...
  8. A

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Moi. Saatiin vihdoin vkonloppuna nettiyhteys kotonakin toimimaan ja oon saanut taas lueskeltua ketjua kiinni. Täällähän olikin ehditty käydä kiivaita keskusteluja... ;) ON: minulla oli eilen töistä vapaapäivä ja oli tarkoitus käydä neuvolalääkärillä, mutta soittivat aamulla ja peruivat...
  9. A

    TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

    Hei. Kiitoksia Oulun äideille mukavasta tapaamisesta, kun minäkin sitten vihdoin löysin perille... :) ja kiitokset Johjolle uudesta pinosta. Hyvä, että kävit hakemassa saikkua, toivottavasti kipu helpottaa, kun saat vähän enemmän kotona levähdellä. Täytynee aloittaa työnteko. Andie...
  10. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Mennäänkö kokeilemaan tuota uutta paikkaa? voi että, shoppailuinto täällä kasvaa :p kuulin tänään aamuradiosta, että Ruotsin maalla on käytössä jonkinlaiset valeshoppaajat, jotka kuljeskelevat kaupoissa kehumassa ihmisiä, jotka sovittavat vaatteita ja kuljeskelevat kaupungilla jonkun tietyn...

Yhteistyössä