Hakutulokset

  1. R

    Mies ei jaksa alkaa remontoimaan taloa

    Mä oon välillä miettinyt, että mikä juttu se on, mistä sinut Kestovalittaja aina tunnistaa. Onko se joku tietty rytmi tekstissä, vai sanojen käyttö, vaikea sanoa. Joku oma nuotti sinulla selvästi on.
  2. R

    G: kenestä toivoisit, että olisi juttu kaksplussan "palstajulkkis"-osiossa?

    Ei pidä paikkaansa, sillä minua ei ole pyydetty lainkaan.
  3. R

    VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

    Siis et ollut kirjautunut Aijaahan? Tuon täällä olevan viestin voit pyytää modet poistamaan. Kuvan poistosta aijaasta en tiedä, jos et ollut siellä omilla käyttäjätunnuksilla. Vastaisuudessa kannattaa tehdä niin, että kirjautuu sinne Aijaahan niin saa sen oman kuvansa sieltä itse poiskin :)
  4. R

    Hauska synnytyspino!

    Ensimmäisessä synnytyksessä pidin ilokaasumaskia niin tiukalla otteella kädessäni, että kätilö joutui irrottamaan otteeni siitä sormi kerrallaan :ashamed: Toisessa synnytyksessa hengittelin muka ilokaasua, mutta maski oli milloin otsalla ja milloin poskella :laugh:
  5. R

    VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

    Jos olit kirjautuneena aijaahan, poista kuva sieltä. Tai sitten pyydä modelta apua.
  6. R

    Treffipalvelut netissä pähkinänkuoressa, miesten ei kannata vaivautua.

    mmm. Tulee vähän jotenkin vihamielinen vaikutelma. Yleensä tekstistä tulee parempaa, kun ei yritä briljeerata, vaan kirjoittaa sitä mitä on. Mitä paljaampi (toim huom ei fyysisesti siis, tai miksei, miten kukakin tahtoo kirjoittaa :D) kirjoittaja on kirjoittaessaan, yleensä sitä aidompi teksti...
  7. R

    Treffipalvelut netissä pähkinänkuoressa, miesten ei kannata vaivautua.

    Jestas, tämä kärsivä kirjoittamisenharrastaja ja runotyttö taas ajatteli, että ei tuollaista ainakaan, koska siitä tuli mielikuva aika teennäisestä ja falskista ihmisestä. Se ei vaikuttanut kovin aidolta. Tosin mistäs minä mitään tiedän, kun en harrasta treffipalstojakaan, tai tiedä mikä...
  8. R

    Treffipalvelut netissä pähkinänkuoressa, miesten ei kannata vaivautua.

    Ehkä olette parempia ilmaisemaan itseänne puheella, kuin kirjoittamalla.
  9. R

    VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

    Uusin minusta oleva kuva. Tosin tämäkin jo kaksi viikkoa vanha :D Aijaa.com - 7712544.jpg
  10. R

    miten tulitte toimeen ennen facebookia? te, jotka päivittelette sinne monesti päivässä

    En ole pitänyt kirjaa tahdistani, joinain päivinä päivitän monta kertaa ja toisina en. Mutta kyllä se on mulla melkein koko ajan taustalla auki, kun teen koneella töitä. Chattia tulee käytettyä kuitenkin useamman kerran päivässä, se ajaa kai sitten soittojen ja tekstiviestien asian? Puhelinlasku...
  11. R

    TODELLA paha ihottuma 2 veellä, mikään ei auta.

    On ihan tavallista, että atooppinen ihottuma reagoi allergioiden vuoksi. Eivät siis sulje toisiaan pois, voi olla atooppinen ekseema joka rehahtaa allergisen reaktion vuoksi.
  12. R

    TODELLA paha ihottuma 2 veellä, mikään ei auta.

    Me muuten pidettiin lapsella haavataitoksia pahimpien ihottumien päällä, silloin kun vauvaiässä raapi niitä. Esimerkiksi poskessa ja niskassa jouduttiin pitämään. Vaikka 2-vuotias ehkä osaa päivällä olla raapimatta, niin unessa sitä tulee kuitenkin helposti raavittua ja iho menee vielä enemmän...
  13. R

    TODELLA paha ihottuma 2 veellä, mikään ei auta.

    Piti juuri sanoa samaa. Meillä nuorimmalla Decubal ja Locobase repair aiheutti itsessään oireita. Apteekista tai lääkäriltä kannattaa kysyä näytepakkauksia. Me saatiin allergiapolilta isot kasat eri rasvojen näytteitä, niin saatiin kokeiltua mikä sopii.
  14. R

    TODELLA paha ihottuma 2 veellä, mikään ei auta.

    Lääkäri on kyllä väärässä, totta kai allergioita voi ja pitääkin tutkia alle 2-vuotiailtakin. Kortisonirasva voi auttaa oireisiin, ei kuitenkaan saa laittaa rikkinäiselle iholle eikä käyttää pitkiä jaksoja kerrallaan. Mutta ihottuman syy pitäisi silti selvittää, eikä vain hoitaa sitä...
  15. R

    Lähtisitko televisio-ohjelmaan, jossa kerrottaisiin arjestasi?

    Niin ja siis, jotta vastaisin oikeasti siihen kysymykseenkin. Niin en, en tässä elämänvaiheessa/tilanteessa.
  16. R

    Lähtisitko televisio-ohjelmaan, jossa kerrottaisiin arjestasi?

    Minä en taas oikein osaa ajatella dokumentteja sillä tavalla julkisuutena, tai edes sellaisia dokumentaarisia sarjoja (vaikkapa Sairaala, tai mitä näitä tämän tyyppisiä on). Toki yksi ongelma tulee jo siitä, että lehdistö tuntuu suhtautuvan jo tiettyihin sarjoihin osallistuviin sillä...
  17. R

    Lähtisitko televisio-ohjelmaan, jossa kerrottaisiin arjestasi?

    Suurin osa dokumenteista menee kuitenkin ihan ohi, niin plussan kuin muidenkin palstan arvostelijoilta :D Toki jos täällä etukäteen mainostaisi, niin sitten. Ja nämä realitysarjat omana osionaan, koska tuntuu että niitä katsotaan vain siksi, että ihmisiä voisi arvostella. (Anteeksi jos joku...
  18. R

    Lisää blogi asiaa

    Joo, siis sieltä sen sai, mutta tuon uuden bloggerin kanssan piti jotenkin kikkailla, että ne vanhat ilmaispohjat sopii siihen, enkä enää muista miten. googlella sekin selviäisi, mutta kun ei. Ei viitsi.
  19. R

    VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

    No kyllä sä mun mielestä olet tunnistettava :D Musta tuntuu, että itse näytän aina ihan erilaiselta eri kuvissa. Niissä onnnistuneissa mahdollisimman vähän itseltäni :laugh:
  20. R

    Lisää blogi asiaa

    Siis et kuitenkaan tarkoita niitä tunnisteita? Minä kauhealla vaivalla muutin sinne bloggeriin sellaisen ilmaisen pohjan, oli jotenkin hankalaa uuden bloggerin kanssa. Enkä kuollaksenikaan nyt enää muista, että miten sen tein ja miten saan sen vaihdettua :laugh:

Yhteistyössä