Mahtaako tota bloggeria oppia ikinä käyttämään? Mä en tajua siitä mitään....antakaas kikka kolmosia tänne, kiitos
sähellän vaan kaiken kanssa....Sehän on niin yksinkertainen kun ikinä voi olla Missä sulla mättää?
mitä mä tiedän onko tullut kommentteja muutakuin selaamalla kaikki läpi? miten saan ne napit sinne tekstin loppuun josta klikkaamalla pääsee johonkin toiseen juttuun?Höh..Mun mielestä se on niin yksinkertainen..Kysy vaan, niin voin kyllä neuvoa.
voi lisätä napin josta pääsee toiselle sivulle toiseen postaukseen....en osaa selittää sitä sen kummemmin.Hallintapaneelissa on välilehti kommentit, mistä näet kaikki kommentit.
Jälkimmäistä en tajunnu, mitkä napit?
noh, kai niitä ilmankin voi olla oon mä nyt ainakin kolme postausta saanu tehtyä se on se tarkotus...kaikki muu sit sen jälkeenEn kyllä tajunnut nyt...:/ Käy kysäsemässä joltain, jolla sellainen on, josko osaisivat neuvoa.
öh, oisko ollu ulkoasusta löyty semmonenSiis et kuitenkaan tarkoita niitä tunnisteita?
Minä kauhealla vaivalla muutin sinne bloggeriin sellaisen ilmaisen pohjan, oli jotenkin hankalaa uuden bloggerin kanssa. Enkä kuollaksenikaan nyt enää muista, että miten sen tein ja miten saan sen vaihdettua
öh, oisko ollu ulkoasusta löyty semmonen
Vähän sama vika ettei viitsi sitten lopulta tehdä sitäJoo, siis sieltä sen sai, mutta tuon uuden bloggerin kanssan piti jotenkin kikkailla, että ne vanhat ilmaispohjat sopii siihen, enkä enää muista miten. googlella sekin selviäisi, mutta kun ei. Ei viitsi.
Eli tarkoitatko niitä tunnisteita? Eli siis tunnisteena on vaikka mekot ja sitä klikkaamalla saa ne mekkoaiheiset postaukset esiin? Jos niitä tarkoitit niin mulla ne ainakin löytyy siitä uusi teksti-sivulta eli siinä on se valkoinen laatikko jossa lukee tunnisteet. Sinne sitten vaan luot ne omat tunnisteet mitä tarviitöh, oisko ollu ulkoasusta löyty semmonen
Voi olla että tarkoitan juuri tuota...pitää katsoa. KiitosEli tarkoitatko niitä tunnisteita? Eli siis tunnisteena on vaikka mekot ja sitä klikkaamalla saa ne mekkoaiheiset postaukset esiin? Jos niitä tarkoitit niin mulla ne ainakin löytyy siitä uusi teksti-sivulta eli siinä on se valkoinen laatikko jossa lukee tunnisteet. Sinne sitten vaan luot ne omat tunnisteet mitä tarviit