miten tulitte toimeen ennen facebookia? te, jotka päivittelette sinne monesti päivässä

  • Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti
En ole pitänyt kirjaa tahdistani, joinain päivinä päivitän monta kertaa ja toisina en. Mutta kyllä se on mulla melkein koko ajan taustalla auki, kun teen koneella töitä. Chattia tulee käytettyä kuitenkin useamman kerran päivässä, se ajaa kai sitten soittojen ja tekstiviestien asian? Puhelinlasku on kyllä paljon pienempi :) Tosin ei se nyt niin kovin iso ollut ennekään :D

Facebookissa vietetty aika on suoraan pois täällä vietetystä ajasta. En mä oikein mistään muusta sitä nipistä. Nyt on olen taas täällä, niin se on pois facebookissa vietetystä ajasta. Mulla asuu niin monet tärkeät ihmiset niin kaukana minusta, että ihan mielelläni pidän heihin yhteyttä chatilla.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin mä tulin toimeen, mutta kieltämättä on mukavaa kun nyt pysyy paljon paremmin kärryillä muiden kuulumisista (ja muut meidän kuulumisista) ja oon pitkästä aikaa tavannut vanhoja tuttuja joiden luulin jo kadonneen. Ihanan vaivaton tapa pitää yhteyttä.
 

Yhteistyössä