Treffipalvelut netissä pähkinänkuoressa, miesten ei kannata vaivautua.

  • Viestiketjun aloittaja Stiigi
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eee";23388216]No tuo avaus on nyt ehkä jo hiukan liian verbaalinen, kiinnostanee proosallisuudessaan vain kärsiviä kirjailijanalkuja ja runotyttöjä, näitä ei ehkä löydy netistä.
Ekojen rivien politiikka karkottaa ison osan lukijoista.[/QUOTE]

Jestas, tämä kärsivä kirjoittamisenharrastaja ja runotyttö taas ajatteli, että ei tuollaista ainakaan, koska siitä tuli mielikuva aika teennäisestä ja falskista ihmisestä. Se ei vaikuttanut kovin aidolta.

Tosin mistäs minä mitään tiedän, kun en harrasta treffipalstojakaan, tai tiedä mikä normaaleihin ihmisiin vetoaa, sellaisiin joilla treffailu on jotenkin luonnollista.
 
Stiigi
Jestas, tämä kärsivä kirjoittamisenharrastaja ja runotyttö taas ajatteli, että ei tuollaista ainakaan, koska siitä tuli mielikuva aika teennäisestä ja falskista ihmisestä. Se ei vaikuttanut kovin aidolta.

Tosin mistäs minä mitään tiedän, kun en harrasta treffipalstojakaan, tai tiedä mikä normaaleihin ihmisiin vetoaa, sellaisiin joilla treffailu on jotenkin luonnollista.
Se joka itseään parempana pitää

niin siinä moni vihan siemen itää

Tarkoitus kai pyhittää keinot, mutta monilla vihaa ja katkeruuttaa riittää

ja jalkoihin jää vain heikot

Suvaitsevaisuus alkaa eri mieltä oleviakin kohtaan olla liian rankkaa

Turha on suvaitsevaista suvaistematonta opettaakkaan

eikä keskustelu ketään tapa, sydän täyttä kultaa

Liian monilla mielessä vain oma napa.

-------------------------------------------------

Rakkauden määritelmä, naisen haaveet, unelmat. Surullisen mielen tulemat.

Pyyteetön rakkaus monen miehen kuvitelma.

Ajan henki meitä ohjaa, omantunnon arvo hipoo monilla pohjaa.

Niin monta on ihmistä ja tarinaa, haaveiden täyttämää mieltä ja jäätynyt sydän.

Älä kuitenkaan anna periksi, jos löydät oman tiesi, kulje sitä pitkin avoimin mielin ja voi jäätynyt sydän sulaa.

Älä tuomitse, kuuntele.
 
plaa
Tiedätkö ap, millaisen kuvan sä annat noilla kirjoituksillasi? Enkä nyt puhu pelkästään noista deittiprofiilinäytteistä, vaan ihan noista muistakin viesteistä joita oon kirjoittanut. Susta tulee mieleen mukahauska sovinisti, jolla on jyrkät ja järkkymättömät mielipiteet asioista. Sä vaikutat ylimieliseltä ja katkeralta, enkä ihmettelis lainkaan jos sä kokisit atm:n sielunelämän kovinkin läheiseksi.

Ihan vaan pienenä vinkkinä, tuon kaltaisista miehistä ei vain kukaan itseään kunnioittava normaali nainen kiinnostu. Kas, kun on olemassa oikeasti hauskoja ja tasapainoisia miehiä, jotka arvostaa toisia ihmisiä näiden sukupuolesta riippumatta.
 
Roisto
Silloin on oikeastaan ihan sama, jollet itse näytä hävyttömän hyvältä, koira ja mies -yhdistelmä riittää. Et tarvitse juurikaan tekstiäkään, "nähdäänkö koirapuistossa?" -tyyppinen tehoaa.
Takaan monta vastausta!
 
Miehet on tälläsiä:
Laiskoja, sovinisteja, löysiä, tyhmiä, itsekkäitä.

Olis ihan hirveetä joutua etsimään uusi kumppani, nyt kun on tottunut siihen, että arki on mukavaa ja toisen kanssa on helppo olla. Moniko mies tajuaa edes avata auton oven naiselle? Moniko tekee naiselle iltapalan ja osaa pestä pyykkiä? Moniko mies osaa puhua siitä, mitä ajattelee? Moniko mies on uskollinen ja osaa arvostaa omaa naistaan? Huhhuh, sitä ei aina muista, miten hyvä tuuri kävi silloin nuorena, että löysi juuri sen ihanan.

Ja sit netissä joku voi kirjotella vaikka mitä hienoja, mutta kun sen näkeekin, se onkin ihan kusi sukassa ja kattelee johonkin seinille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23388846:
Miehet on tälläsiä:
Laiskoja, sovinisteja, löysiä, tyhmiä, itsekkäitä.

Olis ihan hirveetä joutua etsimään uusi kumppani, nyt kun on tottunut siihen, että arki on mukavaa ja toisen kanssa on helppo olla. Moniko mies tajuaa edes avata auton oven naiselle? Moniko tekee naiselle iltapalan ja osaa pestä pyykkiä? Moniko mies osaa puhua siitä, mitä ajattelee? Moniko mies on uskollinen ja osaa arvostaa omaa naistaan? Huhhuh, sitä ei aina muista, miten hyvä tuuri kävi silloin nuorena, että löysi juuri sen ihanan.

Ja sit netissä joku voi kirjotella vaikka mitä hienoja, mutta kun sen näkeekin, se onkin ihan kusi sukassa ja kattelee johonkin seinille.
Avaa auton oven? What? Tämä palsta on kyllä toisinaan ristiriitaisuudessaan aika huvittava. Huumorilla kehitetty steak & blowjob day miehille otettiin vastaan sanomalla miehiä yksinkertaisiksi ja lapsellisiksi, mutta samalla odotetaan toinen toistaan hassumpia huomaavaisuuksia miehiltä naisille :D
 
Se joka itseään parempana pitää

niin siinä moni vihan siemen itää

Tarkoitus kai pyhittää keinot, mutta monilla vihaa ja katkeruuttaa riittää

ja jalkoihin jää vain heikot

Suvaitsevaisuus alkaa eri mieltä oleviakin kohtaan olla liian rankkaa

Turha on suvaitsevaista suvaistematonta opettaakkaan

eikä keskustelu ketään tapa, sydän täyttä kultaa

Liian monilla mielessä vain oma napa.

-------------------------------------------------

Rakkauden määritelmä, naisen haaveet, unelmat. Surullisen mielen tulemat.

Pyyteetön rakkaus monen miehen kuvitelma.

Ajan henki meitä ohjaa, omantunnon arvo hipoo monilla pohjaa.

Niin monta on ihmistä ja tarinaa, haaveiden täyttämää mieltä ja jäätynyt sydän.

Älä kuitenkaan anna periksi, jos löydät oman tiesi, kulje sitä pitkin avoimin mielin ja voi jäätynyt sydän sulaa.

Älä tuomitse, kuuntele.
mmm. Tulee vähän jotenkin vihamielinen vaikutelma. Yleensä tekstistä tulee parempaa, kun ei yritä briljeerata, vaan kirjoittaa sitä mitä on. Mitä paljaampi (toim huom ei fyysisesti siis, tai miksei, miten kukakin tahtoo kirjoittaa :D) kirjoittaja on kirjoittaessaan, yleensä sitä aidompi teksti on. Ja silloinhan se ei tunnu teennäiseltä tai falskilta.

Mutta kuten sanottu. Minä en tiedä mitään siitä, mikä vetoaa treffeillakäyviin ihmisiin.
 
"fillaristi"
Harrastusten pariin hop hop! Baareista ja palstoilta löytyy hetkellistä leikkiseuraa näin olen asian todennut ja seurusteluseura/elämänkumppani harrastusten parista.
 
Stiigi
mmm. Tulee vähän jotenkin vihamielinen vaikutelma. Yleensä tekstistä tulee parempaa, kun ei yritä briljeerata, vaan kirjoittaa sitä mitä on. Mitä paljaampi (toim huom ei fyysisesti siis, tai miksei, miten kukakin tahtoo kirjoittaa :D) kirjoittaja on kirjoittaessaan, yleensä sitä aidompi teksti on. Ja silloinhan se ei tunnu teennäiseltä tai falskilta.

Mutta kuten sanottu. Minä en tiedä mitään siitä, mikä vetoaa treffeillakäyviin ihmisiin.
Omia tuntoja sitä lähinnä purkaa, kirjoittelu on hyvä kanava siihen. Olen ruvennut kirjoittelemaan kaikenlaista, että saa asioita pois mielestä ja sydämmeltä. Tässä kun on tapahtunut minunkin elämässä vaikka mitä, kun tuntuu se toisille puhuminen ja toisiin luottaminen olevan niin vaikeaa.
 
Stiigi
[QUOTE="fillaristi";23388978]Harrastusten pariin hop hop! Baareista ja palstoilta löytyy hetkellistä leikkiseuraa näin olen asian todennut ja seurusteluseura/elämänkumppani harrastusten parista.[/QUOTE]

Kattelin tänään, että rupeaa tiet olemaan siinä kunnossa eli ajattelin laittaa fillarin kesäkuntoon. Olen saanut harrastusten parista seuraa ja huomenna bileistä pitää pyytää yhtä naista kahville.
 
onpas se vaikeeta
Omia tuntoja sitä lähinnä purkaa, kirjoittelu on hyvä kanava siihen. Olen ruvennut kirjoittelemaan kaikenlaista, että saa asioita pois mielestä ja sydämmeltä. Tässä kun on tapahtunut minunkin elämässä vaikka mitä, kun tuntuu se toisille puhuminen ja toisiin luottaminen olevan niin vaikeaa.
Kirjoittelu on hyvä ja terveellinen harrastus. Se vain saattaa olla vähän hätkähdyttävää, jos mies lataa heti kättelyssä syvimmät tuntonsa pöytään. En tarkoita, että pitää olla pinnallinen, mutta noista sun jutuista välittyy jonkinlainen epätoivo ja kiihkoilu.
Mulla on kokemusta tällaisesta. Yliopistossa tapasin ihanan ja älykkään miehen, joka sitten pilasi koko jutun suoltamalla heti alkuun mulle jos minkä sortin oodeja, joista tulin lähinnä noloksi. Runojen jms. kirjoitusten kanssa on vähän niin, että niiden pitää olla TODELLA hyviä, ennen kuin niitä kannattaa alkaa muille esitellä. Voithan sä tuoda aluksi tätä puolta itsestäsi esiin esim. sanomalla, että harrastat runoutta ja kirjoittelua ja pidät esim. xxx:n teoksista. Tällainen viehättää humanistityttöjä. Anna vähän mystisempi vaikutelma itsestäsi.
 
"eee"
Stiigin teksteistä ei vaan jää mitenkään aurinkoinen, positiivinen tai hyvä fiilis, tai edes hyvällä tavalla ironinen. Ne kuulostavat katkeran, pettyneen miehen tilityksiltä. Ei sellainen mies oikein vetoa naisiin. Tuo "nähdäänkö koirapuistossa" on tosi hyvä esimerkki siitä, miten positiivisen fiiliksen voi viestillä välittää! Henkilöstä tulee heti hirmu mukava kuva. Nuo sydänveren vuodatukset taas ahdistavat.
 
Stiigi
[QUOTE="eee";23389386]Stiigin teksteistä ei vaan jää mitenkään aurinkoinen, positiivinen tai hyvä fiilis, tai edes hyvällä tavalla ironinen. Ne kuulostavat katkeran, pettyneen miehen tilityksiltä. Ei sellainen mies oikein vetoa naisiin. Tuo "nähdäänkö koirapuistossa" on tosi hyvä esimerkki siitä, miten positiivisen fiiliksen voi viestillä välittää! Henkilöstä tulee heti hirmu mukava kuva. Nuo sydänveren vuodatukset taas ahdistavat.[/QUOTE]

Okei, oletkos miettinyt mistä tässä avuksessa on kyse, kriittisestä suhtautumisesta deittipalveluihin. En ole mitään seuraa etsimässä tai sinun tai muidenkaan hyväksyntää täältä hakemassa. Kiitos vain vinkeistä kaikille, mutta en oikein ymmärrä mitä luulet saavuttavasi kun minua mollaat nimettömänä netissä. Voin kertoa sinulle salaisuuden, et saavuta sillä yhtään mitään, mutta ehkä tulet itse paremmalle tuulelle.

Jos sinulle rehellinen keskustelu ottaa niin koville, älä osallistu näihin keskusteluihin.
 
"eee"
Okei, oletkos miettinyt mistä tässä avuksessa on kyse, kriittisestä suhtautumisesta deittipalveluihin. En ole mitään seuraa etsimässä tai sinun tai muidenkaan hyväksyntää täältä hakemassa. Kiitos vain vinkeistä kaikille, mutta en oikein ymmärrä mitä luulet saavuttavasi kun minua mollaat nimettömänä netissä. Voin kertoa sinulle salaisuuden, et saavuta sillä yhtään mitään, mutta ehkä tulet itse paremmalle tuulelle.

Jos sinulle rehellinen keskustelu ottaa niin koville, älä osallistu näihin keskusteluihin.
Mistä sä nyt taas oikein hermostuit? Käsittääkseni olet noita avauksia kuitenkin treffipalstoille laittanut tai ainakin suunnitellut laittavasi, eikö se sitten ole ihan hyvä saada niistä palautetta, että miksi ne naisen näkökulmasta eivät toimi?

Ja toi viimeinen virke ehkä olisi sunkin ihan hyvä sisäistää. :)
 
Stiigi
[QUOTE="eee";23389602]Mistä sä nyt taas oikein hermostuit? Käsittääkseni olet noita avauksia kuitenkin treffipalstoille laittanut tai ainakin suunnitellut laittavasi, eikö se sitten ole ihan hyvä saada niistä palautetta, että miksi ne naisen näkökulmasta eivät toimi?

Ja toi viimeinen virke ehkä olisi sunkin ihan hyvä sisäistää. :)[/QUOTE]

Ihan läpällä heitin suurimman osan jutuista, luuletko tosiaan että laitan jonnekin deittisivustoille jotain tänne kirjoittamiani asioita. Mutta ilahduttavaa oli huomata taas se tosiasia et teit niin tai näin teet aina asiat väärin.

Kunhan löydän naisen joka on yhtä hullu kuin minä itse, niin se riittää.
 
"Hmmm"
Mun miehen kannatti, ollaan netissä tavattu ja nyt jo 3v naimisissa ja toinen muksu tulossa. :)

Mutta kyllä se nettideittailu oli naisena tuskaa. Olin alussa ihan hukassa, että mitä siihen ilmoitukseen pitäisi kirjoittaa, kun kaikilla yrityksillä tuli aina se sata vastausta ja suurin osa niin persoonattomia, ettei niiden perusteella tosiaankaan pystynyt tekemään järkevää valintaa, että kenen kanssa pitäisi yrittää kirjoitella.

Onneksi keksin sitten, miten se homma toimii. Kirjoitin suht pitkän ja hyvin realistisen kuvauksen itsestäni. Aloitin siitä, että olen diplomi-insinööri ja mulla on lyhyet hiukset. :D Sitten vasta sen jälkeen kerroin kaikki hyvät puoleni. ;) Ajattelin, että ne jotka eivät kavahda lyhythiuksista diplomi-insinöörinaista, ovat varmasti jo sopivan valikoitunut joukko. Ja se toimi! Ja loput kerroinkin jo viestini alussa...

Eli ap, ei sielä kannatakaan yrittää vastailla kaikille randomilla, vaan pitäisi jotenkin löytää se oikea jo pelkän ilmoituksen perusteella...
 
Stiigi
[QUOTE="Hmmm";23389793]Mun miehen kannatti, ollaan netissä tavattu ja nyt jo 3v naimisissa ja toinen muksu tulossa. :)

Mutta kyllä se nettideittailu oli naisena tuskaa. Olin alussa ihan hukassa, että mitä siihen ilmoitukseen pitäisi kirjoittaa, kun kaikilla yrityksillä tuli aina se sata vastausta ja suurin osa niin persoonattomia, ettei niiden perusteella tosiaankaan pystynyt tekemään järkevää valintaa, että kenen kanssa pitäisi yrittää kirjoitella.

Onneksi keksin sitten, miten se homma toimii. Kirjoitin suht pitkän ja hyvin realistisen kuvauksen itsestäni. Aloitin siitä, että olen diplomi-insinööri ja mulla on lyhyet hiukset. :D Sitten vasta sen jälkeen kerroin kaikki hyvät puoleni. ;) Ajattelin, että ne jotka eivät kavahda lyhythiuksista diplomi-insinöörinaista, ovat varmasti jo sopivan valikoitunut joukko. Ja se toimi! Ja loput kerroinkin jo viestini alussa...

Eli ap, ei sielä kannatakaan yrittää vastailla kaikille randomilla, vaan pitäisi jotenkin löytää se oikea jo pelkän ilmoituksen perusteella...[/QUOTE]

Juu, ajattelin panostaa enemmän kuitenkin niihin muihin keinoihin, sillä ne on hyväksi havaittu. Huomenna on yhdet pippalot mihin menen niin eiköhän sieltäkin saa treffit järkättyä. Lähinnä tuntuu oudolta nämä nettideittijutut, ehkä ne ei vain ole minun juttu alkuunkaan. Hienoa kuitenkin jos jotkut ovat sieltä löytäneet sen oikean.
 
Stiigi
Naisia? Jos tarkoitus on mahdollisimman kustannustehokkaasti saada mahdollisimman montaa naista, niin totta kai baarit ovat helpompia. Vai mikä tässä oli tavoite?
Muutaman kaverin haaveammatti on tulla parittajaksi. Kuteet on jo hommattu kirppikseltä, aika kirjavanoloiset on nuo yhdenkin kaverin salihousut, lätsä on myös kukkahattu missä on oikeita kasveja.
 
Avaa auton oven? What? Tämä palsta on kyllä toisinaan ristiriitaisuudessaan aika huvittava. Huumorilla kehitetty steak & blowjob day miehille otettiin vastaan sanomalla miehiä yksinkertaisiksi ja lapsellisiksi, mutta samalla odotetaan toinen toistaan hassumpia huomaavaisuuksia miehiltä naisille :D
Äläpäs sinä siinä valita, kun et kerta joudu auton ovea mulle avaamaan! :D
Mun mies joutuu, tai ei, se SAA avata mulle auton oven ja muutenkin se Saa olla mulle ihana. Enkä ikipäivänä tottuisi enää sellaiseen mieheen, mimmosia muiden miehet silminnähden on. Siis tarkoitan lähinnä sitä, että kokisin sen tapailun ja etsimisen ihan äärivaikeana, kun olen tottunut tälläiseen, eikä kukaan voisi kumminkaan täyttää niitä odotuksia. Onneksi ei tarvii ettiä ketään.
 
[QUOTE="eee";23389386]Stiigin teksteistä ei vaan jää mitenkään aurinkoinen, positiivinen tai hyvä fiilis, tai edes hyvällä tavalla ironinen. Ne kuulostavat katkeran, pettyneen miehen tilityksiltä. Ei sellainen mies oikein vetoa naisiin. Tuo "nähdäänkö koirapuistossa" on tosi hyvä esimerkki siitä, miten positiivisen fiiliksen voi viestillä välittää! Henkilöstä tulee heti hirmu mukava kuva. Nuo sydänveren vuodatukset taas ahdistavat.[/QUOTE]

Mun mielestä kuulostaa ihan normaalilta ja mukavalta mieheltä. Outoa, ettei naiset vastaile niihin ilmoituksiin. Ehkä se etsiminen todella on tosi vaikeeta. Ehkä ne odotukset on liian suuria sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23390427:
Mun mielestä kuulostaa ihan normaalilta ja mukavalta mieheltä. Outoa, ettei naiset vastaile niihin ilmoituksiin. Ehkä se etsiminen todella on tosi vaikeeta. Ehkä ne odotukset on liian suuria sitten.
Luin tämän sivun lainauksen, ja tuli sellainen olo, että siinä puhutaan negaatiosta. Siis siitä, millainen nainen ei saisi olla, ja tavallaan haetaan sitä yhteyden kokemusta haukkumalla "muita" (tuo ikiaikainen ihmisten keskinäisen yhteyden luoja.) Se tuossa vähän tökkii.

Ei sillä, etteikö monen ensisilmäykseltä epämääräiseltä näyttävän tekstin takana voisi olla hyvä mies. Toivottavasti en joudu noita koskaan seulomaankaan, se on varmasti todella vaikeata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23390410:
Äläpäs sinä siinä valita, kun et kerta joudu auton ovea mulle avaamaan! :D
Mun mies joutuu, tai ei, se SAA avata mulle auton oven ja muutenkin se Saa olla mulle ihana. Enkä ikipäivänä tottuisi enää sellaiseen mieheen, mimmosia muiden miehet silminnähden on. Siis tarkoitan lähinnä sitä, että kokisin sen tapailun ja etsimisen ihan äärivaikeana, kun olen tottunut tälläiseen, eikä kukaan voisi kumminkaan täyttää niitä odotuksia. Onneksi ei tarvii ettiä ketään.
Ei se ollut valitukseksi tarkoitettu. Kummatkin sukupuolet niitä huomaavaisuuksia mielellään ottaa vastaan. Mies olisi innoissaan pihvistä pekonilla, ja nainen kukista suklaalla. Vaan nainen voi pitää miehelle kokkaamista alentavana, ja mies kukkia joutavina turhanpäiväisyyksinä. Näitähän täältä palstalta lukee harva se päivä.
 

Yhteistyössä