Hakutulokset

  1. R

    Hyvässä tallessa... eli missä? Mihin te laitatte tavarat hyvään talteen?

    Takaisin menossa on, luulin sen palauttaneeni jo, mutta lainaustietojen mukaan ei ole palautettu :( Hattuhyllynkin katsoin, koska siellä lähettyvillä muistan kirjaa viimeksi käsitelleeni.
  2. R

    Hyvässä tallessa... eli missä? Mihin te laitatte tavarat hyvään talteen?

    Jos tulis vaikka idea, että minne nostin yhden kirjastonkirjan, kun en sitä löydä "mistään" :ashamed: Se ei ole ainakaan siellä, missä kaikki muut kirjat ovat, omat tai kirjaston :headwall:
  3. R

    Onko tällainen teistä varastamista?

    Yleensä kannattaa etsiä antikvariaatista, varsinkin kun se on nyt aika helppoa netissä olevien liikkeiden vuoksi. Siis jo kaipailee vanhempaa kirjaa. Minkälainen kirja oli kyseessä, romaani, tietokirja?
  4. R

    Kuvapinoa kehiin?

    No olisi hienoa, jos voisin ottaa tästä jotain kunniaa itselleni, mutten kyllä rehellisesti voi :D Ilmeisesti asunto on erittäin suotuisa enkelinsiivelle, koska se kukkii jo viidettä kertaa vuoden sisällä. En ole vaihtanut sen multaakaan vuoteen, enkä lannoita sitä. Kastelen kun muistan. Se...
  5. R

    Kuvapinoa kehiin?

    Mun enkelinsiipeni kukkii taas :) Tällaisia niistä tulee
  6. R

    jos paras ystävä jättäis tulematta esikoisesi ristiäisiin koska on niin kauhee krapula niin katkaisisitko välit?!!

    Loukkaantuisin kyllä varmaankin, mutta en nyt kuitenkaan katkoisi välejä kokonaan.
  7. R

    Kuvapino onnesta! :)

    Ikivanha kuva melkein yhdeksän vuoden takaa, mutta olen onnellisimman näköinen tässä :) Aijaa.com - 7668239.gif
  8. R

    Nyt suututtaa lapsettomat!

    Yksi hankaluushan on kuitenkin se, että eivät kaikki kerro siitä lapsettomuudestaan. Eräskin vanha kaverini kertoi vasta siinä vaiheessa, kun yritystä oli takana jo useampia vuosia. Itse en ainakaan automaattisesti oleta, että kaikki tietyssä iässä ja parisuhteessa olevat olisivat yrittämässä...
  9. R

    Nyt suututtaa lapsettomat!

    Mä voisin olettaa, että se puoli vuotta on niistä konkareista tuntunut silloin alussa todella pitkältä ajalta. Varmasti ihan jokainen kuukasi siitä ensimmäisestäkin vuodesta on tuntunut pitkältä. Totta kai heillä on ihan eri perspektiivi, kun sitä lapsettomuutta on kestänyt jo vuosia, mutta...

Yhteistyössä