Kuvapino onnesta! :)

  • Viestiketjun aloittaja häpi
  • Ensimmäinen viesti
asenneongelma
Tiirullakin niin pullotta maha, vaikka on niin hoikka. Itse normipainoinen, enkä koskaan tyytyväinen kroppaani viiden lapsen jälkeen. Tämä tullut vastq iän mukana viime vuowsina. Ikää on paljon.
 
"huh huh"
Tiirullakin niin pullotta maha, vaikka on niin hoikka. Itse normipainoinen, enkä koskaan tyytyväinen kroppaani viiden lapsen jälkeen. Tämä tullut vastq iän mukana viime vuowsina. Ikää on paljon.
No jos tuo on sinusta pullottava maha niin on jo aikoihin eletty! :D
Ymmärrätkö sinä, etä jos selkä on kaarella niin vastaavasti vatsaa on työnnettävä eteenpäin asennosta johtuen. Jos tuosta ottaisi sentinkin, olisi se jo aika lailla fyysisesti mahdotonta. :D
Mutta halusit varmaan vaan tulla pilaamaan tämänkin ketjun vittupäisyyttäsi. Olet varmasti iloinen itsestäsi. Onneksi tiiru tietää itse, että on laiha myös mahastaan, liiankin hoikka.
 
Tiirullakin niin pullotta maha, vaikka on niin hoikka. Itse normipainoinen, enkä koskaan tyytyväinen kroppaani viiden lapsen jälkeen. Tämä tullut vastq iän mukana viime vuowsina. Ikää on paljon.
Vaikka itse sanonkin, ei pullota. :D
Se kaikkea muuta kuin pullottaa, toivoisin tosin enemmän sitä "pullotusta" koska näytän suorana seisten etenkin mahasta liian laihalta :( Olisi naisellisempaa jos olisi jotain josta ottaa kiinni :D
 
"sama"
Mutta hei, eka kerta kun kuulen olevani liian pullea jostain kohtaa! :D
Usko mua, kroppasi on täydellinen, olen sinut myös ihan livenä nähnyt ja kyllä vain, täydellinen! Vatsasi oli minusta parhaassa kunnossa tuota ihmettelin, kuitenkin lapsen saanut.
Hyvät geenit tai treeni tai ruokavalio! Joku niistä. Aika harvalla on tuollaista kroppaa noin pienen vauvan kanssa ja muutenkaan!
Mutta tosiaan jatketaan ketjun aihetta, joku halusi välttämättä alkaa kommentoimaan sinun kroppaasi. Sulla on perskärpänen. ;)
 
ex-lapseton
Kun sukulaiset toivat vauvan kylään ja piti hymyillä? Kun menit ensimmäistä kertaa kuulemaan diagnoosin ja vastasyntynyt itki bussissa? Onko jotain mikä on jäänyt mieleen?

Itse kärsin pari vuotta lapsettomuudesta ja loppuaika oli rankkaa, nuo edellämainitut jäivät jotenkin mieleen, vaikk ovatkin "taviksen" mielestä ihan tavallisia juttuja.
 
teen uuden
Kun sukulaiset toivat vauvan kylään ja piti hymyillä? Kun menit ensimmäistä kertaa kuulemaan diagnoosin ja vastasyntynyt itki bussissa? Onko jotain mikä on jäänyt mieleen?

Itse kärsin pari vuotta lapsettomuudesta ja loppuaika oli rankkaa, nuo edellämainitut jäivät jotenkin mieleen, vaikk ovatkin "taviksen" mielestä ihan tavallisia juttuja.
Oho :D
 

Yhteistyössä