Kuvapinoa kehiin?

IhaNainen
Mä laitan monta kun muutkin on laittaneet useampia. :)

Ekassa kuvassa kaunis esikkoni <3


Tokassa herra Mato oppi taputtamaan :)


Kolmannessa herra Hauva haluaa jotain kirjahyllystä. :D


Ja neljännessä Pieni-koira syyskävelyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23356608:
jos mä laitan kumminkin... Tytöllä on hänen uudet siivet. Vähän on epätarkka kuva, kun en ole niin taitava kameran kanssa.
Epätarkkuus vain parantaa tuota kuvaa! Tulee eteerinen, vähän epätodellinen tunnelma.
Kaunis tyttö ja kertakaikkisen upeat siivet!
 
"Fiona"
[QUOTE="Onnellinen";23355600]Kuvassa esikoinen



nyt jo melkein koululainen <3[/QUOTE]

Miten sä oot raaskinut noi kauniin lapsen antaa kasvaa isoksi;) harvinaisen suloinen vauva.

Sanon vielä että mä oon ihminen, joka ei pidä kaikkia vauvoja söpöinä palleroina. Tai oikeestaan isompia lapsiakaan. Kivoja kuvia kuitenkin kaikilla.
 
IhaNainen
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23356919:
Ja nuo hiukset.. Höh :D
No tuota... Tätähän ei taas täällä kannattais kertoa, kerronpa kumminkin. Tytön oma tukka on vain olkapäille asti, ja minä huono äiti tein hälle pidennyksen 8v synttärilahjaksi. Toisen suurin haave on kolmen vanhasta asti ollut suora ja pitkä tukka, ja oli kyllä enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.
 
Vihreä peukalo on arvokas ominaisuus.
:)
No olisi hienoa, jos voisin ottaa tästä jotain kunniaa itselleni, mutten kyllä rehellisesti voi :D Ilmeisesti asunto on erittäin suotuisa enkelinsiivelle, koska se kukkii jo viidettä kertaa vuoden sisällä. En ole vaihtanut sen multaakaan vuoteen, enkä lannoita sitä. Kastelen kun muistan. Se pitää laiminlöinneistä :D En ole koskaan aikaisemmin saanut enkelinsiipeä kukkimaan, mutta tämä kummallinen kirpputorilta ostettu kasvaa hirveää vauhtia ja kukkii kerta toisensa jälkeen. Tällä hetkellä sillä oon kaksi erillistä kukintoa, kahdessa haarassa siis.

Sanonnan mukaan varastetut kukat kasvavat parhaiten. Josko se mummeli, jonka kirppispöydältä tämän taimen ostin, olikin nyysinyt sen jostain :D
 
No tuota... Tätähän ei taas täällä kannattais kertoa, kerronpa kumminkin. Tytön oma tukka on vain olkapäille asti, ja minä huono äiti tein hälle pidennyksen 8v synttärilahjaksi. Toisen suurin haave on kolmen vanhasta asti ollut suora ja pitkä tukka, ja oli kyllä enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.
:D
Miksi huono äiti?
Värjäyksen paheksumisen ymmärtäisin. Ne kemikaalit ovat vahvoja ja lapsen päänahan iho vielä ohut, mutta mitä paheksuttavaa voi olla olkapäille ulottuvien hiusten pidennyksessä?
 
No olisi hienoa, jos voisin ottaa tästä jotain kunniaa itselleni, mutten kyllä rehellisesti voi :D Ilmeisesti asunto on erittäin suotuisa enkelinsiivelle, koska se kukkii jo viidettä kertaa vuoden sisällä. En ole vaihtanut sen multaakaan vuoteen, enkä lannoita sitä. Kastelen kun muistan. Se pitää laiminlöinneistä :D En ole koskaan aikaisemmin saanut enkelinsiipeä kukkimaan, mutta tämä kummallinen kirpputorilta ostettu kasvaa hirveää vauhtia ja kukkii kerta toisensa jälkeen. Tällä hetkellä sillä oon kaksi erillistä kukintoa, kahdessa haarassa siis.

Sanonnan mukaan varastetut kukat kasvavat parhaiten. Josko se mummeli, jonka kirppispöydältä tämän taimen ostin, olikin nyysinyt sen jostain :D
:LOL:

Sinä olet siis varastetun tavaran kätkijä?
;)
 
IhaNainen
:D
Miksi huono äiti?
Värjäyksen paheksumisen ymmärtäisin. Ne kemikaalit ovat vahvoja ja lapsen päänahan iho vielä ohut, mutta mitä paheksuttavaa voi olla olkapäille ulottuvien hiusten pidennyksessä?
No on se tukka kyllä ihan aineella suoristettukin, mutta siihen mä en ole syylline ja itse sitä hieman paheksuinkin. Pidennyksen tein kuitenkin ompelemalla, joten ei edes vahingoita hiuksia. :)
 
"Onnellinen"
Fiona: kovin oon koittanu toppuutella :D :D
On se muuten kumma miten nopeasti nuo alle 3kg:nkin pallerot venähtää sieviksi naisenaluiksi <3

ei sitä silloin tajunnutkaan miten lyhyt tuo vauva-aika on....
 
Miä
No tuota... Tätähän ei taas täällä kannattais kertoa, kerronpa kumminkin. Tytön oma tukka on vain olkapäille asti, ja minä huono äiti tein hälle pidennyksen 8v synttärilahjaksi. Toisen suurin haave on kolmen vanhasta asti ollut suora ja pitkä tukka, ja oli kyllä enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.
Mahtava äiti :) Ja mielettömän kaunis tytär :heart: Onko pakko ripittää kun en mitenkään jaksa? :D
 

Yhteistyössä