Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23356647:Ihanaisella on tosi kaunis tytär.:heart:
Minä käyn aina silloin tällöin kurkkimassa - ja jotenkin hengähtämässä, jos niin voi kuvista sanoa.
Kiitos. Välillä oikein itsekin ihmettelen miten musta on tuollainen kaunotar päässyt ulos tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23356647:Ihanaisella on tosi kaunis tytär.:heart:
Jos mua tarkoitat niin tyttöni täytti muutama viikko sitten 8v.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23356667:Ihanuus, jeestamandeera miten nätti tuo eka ilmestys :heart: Minkä ikäinen hää on?
Siua tarkotin, sori lyhentelyt Erittäin kaunis tyttö :heart:Jos mua tarkoitat niin tyttöni täytti muutama viikko sitten 8v.
Kiitos tytön puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23356803:Siua tarkotin, sori lyhentelyt Erittäin kaunis tyttö :heart:
Ja nuo hiukset.. HöhKiitos tytön puolesta.
Vihreä peukalo on arvokas ominaisuus.
No tuota... Tätähän ei taas täällä kannattais kertoa, kerronpa kumminkin. Tytön oma tukka on vain olkapäille asti, ja minä huono äiti tein hälle pidennyksen 8v synttärilahjaksi. Toisen suurin haave on kolmen vanhasta asti ollut suora ja pitkä tukka, ja oli kyllä enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23356919:Ja nuo hiukset.. Höh
No olisi hienoa, jos voisin ottaa tästä jotain kunniaa itselleni, mutten kyllä rehellisesti voi Ilmeisesti asunto on erittäin suotuisa enkelinsiivelle, koska se kukkii jo viidettä kertaa vuoden sisällä. En ole vaihtanut sen multaakaan vuoteen, enkä lannoita sitä. Kastelen kun muistan. Se pitää laiminlöinneistä En ole koskaan aikaisemmin saanut enkelinsiipeä kukkimaan, mutta tämä kummallinen kirpputorilta ostettu kasvaa hirveää vauhtia ja kukkii kerta toisensa jälkeen. Tällä hetkellä sillä oon kaksi erillistä kukintoa, kahdessa haarassa siis.Vihreä peukalo on arvokas ominaisuus.
No tuota... Tätähän ei taas täällä kannattais kertoa, kerronpa kumminkin. Tytön oma tukka on vain olkapäille asti, ja minä huono äiti tein hälle pidennyksen 8v synttärilahjaksi. Toisen suurin haave on kolmen vanhasta asti ollut suora ja pitkä tukka, ja oli kyllä enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.
No olisi hienoa, jos voisin ottaa tästä jotain kunniaa itselleni, mutten kyllä rehellisesti voi Ilmeisesti asunto on erittäin suotuisa enkelinsiivelle, koska se kukkii jo viidettä kertaa vuoden sisällä. En ole vaihtanut sen multaakaan vuoteen, enkä lannoita sitä. Kastelen kun muistan. Se pitää laiminlöinneistä En ole koskaan aikaisemmin saanut enkelinsiipeä kukkimaan, mutta tämä kummallinen kirpputorilta ostettu kasvaa hirveää vauhtia ja kukkii kerta toisensa jälkeen. Tällä hetkellä sillä oon kaksi erillistä kukintoa, kahdessa haarassa siis.
Sanonnan mukaan varastetut kukat kasvavat parhaiten. Josko se mummeli, jonka kirppispöydältä tämän taimen ostin, olikin nyysinyt sen jostain
No on se tukka kyllä ihan aineella suoristettukin, mutta siihen mä en ole syylline ja itse sitä hieman paheksuinkin. Pidennyksen tein kuitenkin ompelemalla, joten ei edes vahingoita hiuksia.
Miksi huono äiti?
Värjäyksen paheksumisen ymmärtäisin. Ne kemikaalit ovat vahvoja ja lapsen päänahan iho vielä ohut, mutta mitä paheksuttavaa voi olla olkapäille ulottuvien hiusten pidennyksessä?
Mahtava äiti Ja mielettömän kaunis tytär :heart: Onko pakko ripittää kun en mitenkään jaksa?No tuota... Tätähän ei taas täällä kannattais kertoa, kerronpa kumminkin. Tytön oma tukka on vain olkapäille asti, ja minä huono äiti tein hälle pidennyksen 8v synttärilahjaksi. Toisen suurin haave on kolmen vanhasta asti ollut suora ja pitkä tukka, ja oli kyllä enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.
Hauskaa, olette samannäköiset. :heart: