Hakutulokset

  1. S

    Onko joku helsinkiläinen menossa Lapsimessuille la/su? Pientä palvelusta vailla olisin :)

    Pistä yv, niin kerron tarkemmin :).
  2. S

    Suositelkaa hyviä kirjoja;elämänkertoja, tositarinoita.kiitos.

    Jana Hensel: Zonenkinder - eilisen aatteen lapset: "Jana Hensel oli 13-vuotias, kun muuri murtui. Kolmetoista vuotta myöhemmin, 26-vuotiaana, hän kirjoitti romaanin lapsuutensa ja nuoruutensa kokemuksista. Teoksen nimi, Zonenkinder, viittaa hänen ikäisiinsä itäsaksalaisiin; he syntyivät...
  3. S

    montako ärsyttävää runomuotoista ystävänpäivätekstaria olet saanut tänään?

    en yhtään runomuotoista, pari "tavallista".
  4. S

    mistä muovifroteeta? onko kallista?

    Mulla olis muutama käytetty, mutta hyväkuntoinen pala myynnissä, mut ei varmaan saa mainostaa :ashamed: - yv:tä voi laittaa...
  5. S

    Kaksplus Markkinoilla kaivataan nyt talvitamineita

    Minä taas en oo koskaan onnistunut tuonne kirjautumaan, vaikka yritetty on monta kertaa. Vanhaa kirpparia ikävöiden :ashamed: ...
  6. S

    Keräilykampanjat

    Listataanko taas voimassaolevia keräilykampanjoita =) ? Aloitan itse vaikka: http://www.valio.fi/gefilus/?ad=gefilus lämpöpohjalliset http://www.phenomena.com/torino/index.htm Hackman-aterimet (ostoetu) http://semper.creanor.com/static/ keräilypankissa pari uutta lahjaa
  7. S

    kua tarttee tyhjiä lauantaipusseja?

    Hei, laitatko mulle yv:n, mulla vois olla käyttöä =) .
  8. S

    Tässähän se ilta rattoisasti kuluu Bona-koodeja syöttäessä. Huooohhhh.

    Mullekin kelpaisi =) , puuttuu vielä (enää ) n. 70 kpl.
  9. S

    semper.etiketit

    Mä ottaisin erittäin mielelläni, laita yv mulle =) !
  10. S

    helpoin tie malmille juna-asemalta?Helsinki siis kaupunki.

    Jää pois Pasilassa junasta ja vaihda K- tai I-junaan (paikallisjunia), Vilppulantielle Malmin asemalta n. 200m.
  11. S

    ...

    :hug: toivottavasti asiat järjestyy! :hug:
  12. S

    Kuka haluaa bonakoodeja?

    Mulle kelpais :hug: ...
  13. S

    Mikaela-mitä mieltä nimestä?

    Ihan kiva nimi, jotenkin ulkolaisen oloinen kuitenkin. Ehdottamasti mielummin k-kirjaimella, kuin c:llä :) .
  14. S

    Vanhoja kuvia rakkaasta pääkaupungistamme :)

    Joo toi on tosi kiva sivusto =) , on tullut vierailtua paljon joskus :heart: . Rakkaita lapsuudenkuvia :flower: ...
  15. S

    Apua, mun mies on muuttumassa naiseks..

    :laugh: oispa meilläkin noin :laugh:
  16. S

    Missä vaiheessa vaatteet muuttuu pyykiksi?

    :laugh: Varmaan ne muuttuu vaatteiksi sinne kaappiin siirrettäessä. Jos ne lojuvat vaikka jossain (pestynä) vaatekasana, niin mielestäni ne ovat vielä pyykkiä siinä vaiheessa :laugh:
  17. S

    Kasvisruokia

    Minuakin kiinnostaisi :wave: .
  18. S

    Rasittavaa kun ostat kirppari palstalta niin myyjän saatua rahat siitä ei enää kuulu mitään.

    Laittaisko joku mullekin näitä nikkejä tiedoksi, kiitos paljon :wave: .
  19. S

    Pino niille jotka tykkäs kouluruuasta

    suurimmasta osasta tykkäsin yläaste- ja lukioaikoina, mut ala-asteella kylmät yökötysväreet tuli tillilihasta ja vastaavista. Ruoat paranivat vuosien myötä :p . Suosikkeja esim. kalapuikot, cannelonit, ohrarouhepuuro...

Yhteistyössä