Mikaela-mitä mieltä nimestä?

  • Viestiketjun aloittaja aurinkoinen
  • Ensimmäinen viesti
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kuulu suosikkeihini, mutta ei ole niitä ihan kaikkein kamalimpiakaan.
Peesi. Itse hieman vierastan noita poikanimi->tyttönimi-nimiä, tyyliin Fredrika, Daniela, Manuela,... Mutta ei toi todellakaan mikään rumakaan nimi ole. :)

 
Mikaelan kaveri
Ei oikein sovi suomenkieliselle lapselle, liian "erikoinen", joutuu joka kerta aina tavaamaan, ja liian tuollainen mieshenkinen. Ja se on oikeasti ruma nimi.

Mikaela Ingbergin urheilumenestys paransi hieman nimeä, sen jälkeen sitä ei enää ihan joka paikassa tarvinnut tavata vaan riitti kun sanoi että "joo Mikaela kuten Ingbergilläkin".
 
enpä kerro mustana, koska sama nimi on tyttärellän
Alkuperäinen kirjoittaja Mikaelan kaveri:
Ei oikein sovi suomenkieliselle lapselle, liian "erikoinen", joutuu joka kerta aina tavaamaan, ja liian tuollainen mieshenkinen. Ja se on oikeasti ruma nimi.

Mikaela Ingbergin urheilumenestys paransi hieman nimeä, sen jälkeen sitä ei enää ihan joka paikassa tarvinnut tavata vaan riitti kun sanoi että "joo Mikaela kuten Ingbergilläkin".
Ei muuten ole tarvinnu vielä kertaakaan tavata missään... Jo on suomalaisten kirjoitustaito huono, jos ei tuon vertaa osaa kirjoittaa ilman, että tarvii kirjaimia luetella. =)

Ja onneksi rumuus on mielipidekysymys niin riittää kauniita nimiä meille jokaiselle. :D
 
vieras
vaikka olen suomenkielinen, pitäisin itse enemmän ruotsalaisittain kirjoitettuna enemmän. johtunee siitä että tunnen tämän nimisen henkilön. en kuitenkaan laittaisi omalle lapselle suomalaiseen sukunimeen yhdistettynä tuota nimeä, vaikka siis nimestä pidänkin
 

Yhteistyössä