Kyllä kiitos! Jos saan kerättyä jo noilla omillani (en tiiä ennen kuin syötän ne) niin annan vaikka eteenpäin jollekin muulleAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:tarviiko joku nuita koodeja lisää? mulla ois n:30kpl
Joko löysit koodeille ottajan?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:tarviiko joku nuita koodeja lisää? mulla ois n:30kpl
Sie saat ne Uskon, että tulee 400 pist täyteen noilla omillani.Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Joko löysit koodeille ottajan?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:tarviiko joku nuita koodeja lisää? mulla ois n:30kpl
Meille kelpaisi =)
Voi kiitos kaunis :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Sie saat ne Uskon, että tulee 400 pist täyteen noilla omillani.Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Joko löysit koodeille ottajan?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:tarviiko joku nuita koodeja lisää? mulla ois n:30kpl
Meille kelpaisi =)
Näköjään lisänneet keräysaikaa 30.6. saakka.Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:millon ne pitäs olla kerättynä? miulla olis kans joku 80-90 pistettä ko en kerenny ite keräämään..
Kesäkuun loppuun mennessä.Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:millon ne pitäs olla kerättynä? miulla olis kans joku 80-90 pistettä ko en kerenny ite keräämään..
VassokuuAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Voi kiitos kaunis :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Sie saat ne Uskon, että tulee 400 pist täyteen noilla omillani.Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Joko löysit koodeille ottajan?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:tarviiko joku nuita koodeja lisää? mulla ois n:30kpl
Meille kelpaisi =)
Multa kun puuttuu vielä 280p.
Olikin hyvä, että jatkoivat. Ihan paineessa aloin niitä näpyttelemään niin eipä olekaan kiirettäAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Kesäkuun loppuun mennessä.Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:millon ne pitäs olla kerättynä? miulla olis kans joku 80-90 pistettä ko en kerenny ite keräämään..
Purkeissa lukee toukokuun loppuun mutta ovat jatkaneet kampanjaa kuukaudella =)
yx toinen ehti kans laittaa Y:tä noista koodeista ni jos laittelen puoliksi teille kahelle ne..eli suunnilleen 40p molemmilleAlkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Ei hitto, olenkin jo syöttänyt osan noista koodeista ei mulla varmaan tulekaan 400 täyteen |O Olen silloin keräilyn alussa vissiin laittanut nuo enkä ole heittänyt etikettejä menemään. Voisko saada sulta Tinakenkätyttö?
Ok, kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:yx toinen ehti kans laittaa Y:tä noista koodeista ni jos laittelen puoliksi teille kahelle ne..eli suunnilleen 40p molemmilleAlkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Ei hitto, olenkin jo syöttänyt osan noista koodeista ei mulla varmaan tulekaan 400 täyteen |O Olen silloin keräilyn alussa vissiin laittanut nuo enkä ole heittänyt etikettejä menemään. Voisko saada sulta Tinakenkätyttö?
ValokuvakirjanAlkuperäinen kirjoittaja juu:mitä niillä koodeilla sitten saa?
öööö... mie en osaa lähettää yv:iä :ashamed: voitko laittaa mulle?Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Ok, kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:yx toinen ehti kans laittaa Y:tä noista koodeista ni jos laittelen puoliksi teille kahelle ne..eli suunnilleen 40p molemmilleAlkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:Ei hitto, olenkin jo syöttänyt osan noista koodeista ei mulla varmaan tulekaan 400 täyteen |O Olen silloin keräilyn alussa vissiin laittanut nuo enkä ole heittänyt etikettejä menemään. Voisko saada sulta Tinakenkätyttö?
Vastasin jo sun yv:hen, mutta suurkiitos vielä! :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:Laitoin koodit kelle lupasin :flower: