Pakko vastata myyjän ominaisuudessa. Mielestäni luotettavuutta lisää se, että myyjä kertoo oman nimensä ja myytävän tavaran nouto on mahdollista. Kannattaa myös pyytää puhelinnumero, ennen kuin maksaa. Jos numero ja nimi täsmää, niin aika luotettavaa toimintaa (tarkistussoitto vaikka). Ja sitten helpompi ottaa yhteyttä poliisiin jos tulee huijatuksi. Harmi, että kohta kukaan ei uskalla ostaa mitään, vaikka suurin osa myyjistä on luotettavia. Ja tietenkin, olis tosi kiva jos se ostajakin joskus vastaisi myyjälle ottaako vaatteita vai ei. :wave:
Muoks! Paljon olen myös ostanut, enkä ole tullut huijatuksi. Älkää olko sinisilmäisiä! Luottakaa omaan vaistoonne. Kerran huuto.netissä yksi äiti-ihminen jätti mekon mulle postittamatta eikä palauttanut rahoja. Asiasta jo vuosi, mutta taidan käydä taas katsomassa onko hän palannut samalla nimimerkillä toimintaan. Ja hänellä oli keksitty puhelinnumero yhteystiedoissa. Kertoo jotain...