Hakutulokset

  1. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    gismo, painat sieltä et hae jäsenyyttä, ja mä sit hyväksyn sen hakemuksen :wave:
  2. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ heitti pihalle kun sain kirjotettua "ohjeen" eli joo täällä yks lahopää perustaa kerhon vaikka ei oikein itekkään tajua. Eli juu sieltä valitaan se kohta et hae jäsenyyttä (?) ja sit tulee kait muutama kysymys ja mä sit hylkään/hyväksyn hakemuksen.. Näin mä nyt tajusin ohjeita kun yritin...
  3. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Niin... Kerhon nyt sit meille perustin tän pinon sijaiseksi, otsikolla Huhtimasut07. Salasanan saa multa laittamalla mulle yksityisviestiä. [u]
  4. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi taas :wave: Viime torstain nla kuulumiset: hb 98 verenpaine 124/80 pissa puhdas painon muutos +850/vko :whistle: sf 29 tarjonta rt Neuvolasta laittovat lähetteen Tayssiin, kun ei meinaa toi hb nousta ja verta meen sit täl tietoo tankkaan itteeni sinne täl viikolla. Labrassa kävin...
  5. äMMien äiti

    Katellaanko taas masukuvia?

    :wave:
  6. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Profiilikuva päivitetty... :D
  7. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Et oo ainoo :whistle: Muakin "välillä" ottaa päähän kun jotkut soittelee että kuinka on nyt mennyt jne... Miehen siskokin kokoajan soittelee et ottas pojan hoitoon että saisin välillä levätä, mut empä oo antanu... Ja sit kun miehen pienempi siskokin saa vauvan seuraavana päivänä mun...
  8. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Hyvää Ystävänpäivää :heart: vilma tervetuloa mukaan :wave: miranda, myöhäiset onnittelut vuosipäivän johdosta, täälläkin oli vuosipäivä 9 päivä joka vasta seuraavana päivänä muistu mieleen... Äitiyspakkaus tuli mullekin tänään. Hankkimatta on vielä turvakaukalo, hoitotaso, rintapumppu ja...
  9. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi Pikaisesti täällä poikkean... :wave: Pakkasta täälläkin liki -30, ei oikein tarkene pihalla seisoskella.. Painoarvio on mulle tehty ainoastaan rv 18 kun olin siellä lapsivesipunktiossa ja silloin se oli 300g. Neuvolan koneet ei viimeks pelittany kun piti koko arvioida, mut sano et hyvän...
  10. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Kiitos raudankohotus vinkeistä :wave: Jos ei muita vapaaehtosia löydy niin mä voisin tohon kerhot osioon jonkun näkösen yhteisön laittaa kunhan tästä kerkeen... vai mitä ootte mieltä? Nyt pitää jatkaa tietsikan räpläämistä, kun oon vähän sotkenu ja poistellu "tärkeitä" ohjelmia... Miron...
  11. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi :wave: Ihania päivitettyjä masukuvia :heart: Kävin torstaina labrassa verikokeissa. Perjantaina kun tuloksia soittelin niin hb oli vaan 93 ja verenkuva näytti et rautavarastot on tyhjät :\| Lääkärille sain soittoajan ja tuplattiin obsidan nyt kahteen päivässä, ja jos ei ala nouseen...
  12. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Onnea gismolle tytöstä :flower: :heart:
  13. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi :wave: Taas on hetki vierähtäny kun viimeks kirjoitin, joka ikinen päivä tulee täällä kuitenkin käytyä lukemassa, mut en oo taas vain saanut aikaiseksi. :ashamed: Mutzillako viisureita särki, joo ei oo kovin mukavaa mullahan tossa ennen joulua otettiin pois kun perjantaina alko...
  14. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi :wave: Laittakaa vaan niitä nettisivujen linkkejä, kyllä mä lisäilen niitä sit tonne etusivulle. Muutaman minkä tästä pinosta nyt huomasin niin laitoin jo talteen. Raskausarpia löytyy masusta, mutta ihmeen hailakoita, rinnoissakin muutama hassu. Hiukset taitaa täälläkin tytölle kasvaa...
  15. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    :wave: Moi kaikille pitkästä aikaa ja Tervetuloa uusille.. Joka päivä oon käyny lukemassa täällä, ja päivittämäs uusia etusivulle, mut siihen se on sit jäänytkin, eli aikaseksi en oo saanu kirjoteltua. Halit kaikille supisteluista ym kärsiville, täälläkin supistelee jo välillä ikävämmin...
  16. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Iltaa huhtimammat :wave: Mäkään en vielä hikkaa tunnista.. Mut kovasti jo potkii, tosin välillä on aika hiljasta et joutuu vähän tönimään. Poika sai joululahjaksi hokkarit ja niitä käytiin tänään sit kokeileen, ja itekin koitin siinä sit luistella, mutta kun poikaa vielä pidettävä pystyssä...
  17. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    :wave: Yheksän mais illallahan sanoin meneväni nukkumaan, mutta joopa joo, olisko ollu puol 1 kun sain vasta unen päästä kiinni :/ Ja sit kun "pitää" iltasin juoda niin kauheesti, niin saa sit pariin otteeseen vessassakin ravata yön mittaan... :whistle: Suonenvedosta kyseltiin, tais...
  18. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi! :wave: Täällä on vielä helpolla päästy noiden supistuksien kanssa, eli ei oo oikein supistellu. Saa nähä kun on loppukuusta neuvola että paljonko on kiloja tullu lisää, on nimittäinen jouluherkut ja suklaat maittanu :ashamed: Jos menis sängyn pohjalle ettiskeleen nukkumattia :wave...
  19. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Masu profiiliin päivitetty :heart:
  20. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Hyvää Uutta Vuotta! Täällä ei oo mietitty vielä suuremmin nimiä vauvalle.. Itellä tietty pyörii mieles muutama nimi... Kai taas sit niinkuin Mironkin kohdalla niin nimi valitaan muutama päivä ennen ristiäisiä... Masu kuva edelleen päivittämättä :ashamed: Miron äiti ja "Sisu" 24+4<br><br>

Yhteistyössä