Hakutulokset

  1. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    :wave: Joulusta on täälläkin selvitty :D Syöty hyvin ja kivoja lahjoja saatu. Joulu oltiin mun porukoilla ja itse toimin pojalle pukkina. Joulupukin vaatteet parrat sunmuut päällä ja täydestä meni ;) Masun ympäryksen mittasin just 108!!! hups, muutama sentti tullu viime mittauksesta lisää...
  2. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Hauskaa Joulua kaikille Mäkin palailen astioille taas sit joulun jälkeen :wave: :xmas: :xmas: :xmas: Miron äiti ja "Sisu" 23+1
  3. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Gemini-04 :hug: Neuvolassa tänään kävin, paino noussu viime kerrasta 2,8 kg :whistle: sf mitta 20 ja hb 103.. rautaa vaan nassuun edelleen. Jos ois ollu alle 100 ne ois laittanu mut tayssiin. Et juuri ja juuri siltä vältyttiin. Ei mitään muuta ihmeempii, kelan laput sain täytettäväks, ja...
  4. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Rouva80 onnea esikoiselle etukäteen ekoista nimppareista! :flower: (Tulipas monta eetä.. :D ) Niin ja täällä -84 syntyny mamma eli 22 vee.. Hei, en viel kertonukkaan viimeöisestä unestani.. Oli jouluaatto, ja avattiin lahjoja, niin sain mieheltä nyrkkeilyhanskat, ja mies sit sano et no...
  5. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    kaiken näkösiä tännekin eksyy kommentoimaan :headwall: Mutta ei me niistä välitetä.. Joulukortit tuli tänään postitettua, ja postista oli "halvat" merkit loppunu.. :kieh: Saunomasta just tultiin porukoilta.. Tänään ei mitään ihmeempiä sit touhuttukaan... Muutama lahja ois viä ostamatta ja...
  6. äMMien äiti

    Katellaanko taas masukuvia?

    Päivitetty pallo :wave:
  7. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    :wave: heräsin tossa kuuden pintaan pissalle, ja takasin maate mennessä iski hirveen huono olo. Sit sohvalle makoileen, niin ei kauaakaan niin iltapala lensi pihalle... Joko mää oon taas kipeeks tulossa? :headwall: No poika sit heräs siihen rymyämiseen, ja nyt mä oon ihan naatti... :/ no...
  8. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    masukuva päivitetty :heart: :wave:
  9. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    maarit73, et sitten kovin kaukaa ookkaan :D Mä oon oikeestaan siitä Ruoveden ja Virtain välisestä korvesta/tuppukylästä, sen enempää mainitsematta :laugh: Niin siis kotoisin.. Ei ne ainakaan Tayssista takasin laittanu kun olin tullu niin kaukaa (niin ne sano). klo 20 oltiin siä ja Miro...
  10. äMMien äiti

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Maarit73 tervetuloa jengiin :wave: Niin ja n. 100 km mullakin on täältä "korvesta" matkaa tayssiin. Juu ja siis Ruovedeltä olen.. Saunasta tultiin just porukoilta, jos nyt menis sohvalle kattoon pimp my ridee ukon kainaloon, kun poikakin meni mikkihiirtä kattoon jo makkariin.. Miron äiti...

Yhteistyössä