Hakutulokset

  1. M

    maitohammastapaturma!

    Meidän poitsu hyppi isällänsä sohvalla ja pudotessaan hajotti molemmat etuhampaat ylärivistä. Toinen meni poikki ja toinen työntyi ikenen sisään vielä katkettuaan. Lääkäri sanoi, ettei voi tehdä mitään. Rautahampaat kasvaa sitten aikanaan jos kasvaa. Vähän on puristeltu munia ja rukoiltu...
  2. M

    Mä en todellakaan tiedä, mitä tässä pitää tehdä...

    Meillä mentiin suurinpiirtein samalla kaavalla. Pieniä askeleita. Rouva lopetti imettämisen kuuden kuukauden jälkeen. Poika joi pullosta maidon, jonka jälkeen nukkui syliin tai viereen. Omassa sängyssä nukkui jo sillon. Kun poika nukahti, siitä oli helppo siirtyä pois. Sit kerran jätettiin...
  3. M

    auto merkit perheissänne?

    Mersu ja Ford Mondeo. Molemmat farmarimalleja...
  4. M

    kumman kaa olisit...

    Mä passaan molemmat...!
  5. M

    tyhmä kysymys

    Noin virallisesti otettuna: Pientalon tulisijassa saa polttaa vai käsittelemätöntä puuta. Ehdottaisin että viet ne kankaat jonnekin energiajätepönttöön. Niistä voi olla silleen jotain hyötyä.
  6. M

    Onkohan tämä nyt ihan oikein?

    Teillä on varmaan se sama perusongelma siellä ku meilläkin oli. Mies kuulee, mut ei kuuntele. Joku seisahdus pitäis saada aikaan sille miehelle, että tajuis sun hätäsi. Nimittäin jos et tee mitään, ni kohta joudut harkitsemaan terapiaa itselles. Meidän rouva ainakin kerto, että pitää ruveta...
  7. M

    Onkohan tämä nyt ihan oikein?

    Meillä oli tuo sama tilanne. Tai on vähän päällä vieläkin. Mietittiin asiaa silloin, kun rouva oli äitiyslomalla. Tietysti helpotin hänen työtaakkaansa niin paljon kuin kykenin. Mut se pitäis kyllä olla miehelleen ihan itsestään selvyys. Auttaisko se tilanteeseen, jos istahdat joku ilta sohvalle...
  8. M

    Onko muita yhtä väsyneitä?

    kuinka vanhoja ne teidän lapset nyt on?
  9. M

    Niitä hetkiä, kun olen iloinen ettei vieressäni ole aamulla herätessä miestä :D

    Jos mies olis heränny vierestä ja putsannu vielä ne sotkut. Olispa ollu kiva se mies siinä vieressä....!!!
  10. M

    mies se vaan menee ja mulla ei ole mitään tekemistä. kaikki illat yksin kotona.

    Kyl sun pitää noudattaa miehes neuvoa. Ilmoitat äijälle et keskiviikkona on sun ulkoiluilta ja lähdet vaikka uimaan. Tai ihan mihin tahansa. Ja jos se äijä ei ymmärrä järjestää omia menojaan niin että sä pääset rauhassa menemään, ni sit pitää istuttaa se mies pöydän ääreen ja sanoa sille ihan...
  11. M

    minkälainen vartalotyyppi on jos..?

    Kuvailisin yhdellä sanalla sanottuna: SEKSIKÄS
  12. M

    Kumman homma??

    siinähän se vastaus tuli. ei kai tuohon muunlaista vastausta olekaan. meillä on rouvan lapsia kaksi kappaletta. Heidän isänsä kieltäytyy osallisumasta mihinkään taludellisesti. Jättäis elatusmaksutki maksamatta, jos pystyis...
  13. M

    Miksi aina sanotaan että sairaanhoitajat on palkkakuopassa?

    Meillä rouva toimii sairaanhoitajana. Minun palkkani on niin huono, että jos tarvitsee joustaa työajoista, niin se olen minä ku joustaa. Esimerkiksi nämä hoitsujen työhön hälyytykset. Palkka saatta olla yli 60 euroa tunnilta. Ettäkö hoitajilla huonot liksat???
  14. M

    Miksi aina sanotaan että sairaanhoitajat on palkkakuopassa?

    Olen "kalliissa" merkkikorjaamossa töissä. Meillä huolletaan ja korjataan hiukan keskivertoa kalliimpia autoja. Työ on fyysisesti raskasta, vaatii jatkuvaa tarkkaavaisuutta, vaatii monipuolisen koulutuksen. Puhumattakaan että asentajan koulutus kestää keskimäärin viisi vuotta. Huippumiehet, siis...
  15. M

    G: Mitä lasissa?

    nyt just on kahvia
  16. M

    Osaako miehes nuolla oikein?

    et ole ainoa... meidän rouva muistuttaa aina välillä. "muista imeä kans välillä"
  17. M

    Täytyykö puolison kärsiä miehensä hikisistä, haisevista likaisista sukista?

    ei tietenkään tarvii. laita ukkos pesee omat pyykkinsä. tai käske sen vaihtaa sukkia useemmin.
  18. M

    Jos pyydän pomoa...

    Miksi sille irtisanomiselle pitää joku syy keksiä? Ennen riitti pelkkä irtisanominen.....
  19. M

    Mikä ihmistä vaivaa, jos ei saa kotitöitä tehtyä? Asia häiritsee, mutta ei ikäänkuin jaksa

    Väsymys se on se yleisin vaiva. Ainakin minulla... Sit tietysti jos ne kotihommat ei kiinnosta... minä kävin hakemassa huipputeknisen pyykkikoneen, ni rupes pyykkääminen kiinnostaa. On vähän haastetta uudessa koneessa. Ainakin vähäks aikaa...
  20. M

    paljonko kuukauden ikäinen nukkuu?

    Joku asiantuntija kertoi joskus, että yhden vuoden ikään asti pitäis pyrkiä 14:n tunnin uniin per vuorokausi.

Yhteistyössä