Hakutulokset

  1. M

    Montako hoitoa saa?

    Seinäjoella saa julkisella puolella sen kolme hoitoa, mut ekan lapsen jälkeen hoidot nollaantuu. Ja hoitoja saa vain kahteen lapseen. Eli meillä yksi icsi-lapsi joka sai alkunsa toisesta hoidosta. Luulin lapsen syntymän jälkeen et meillä on enää se yks jäljellä, mut niitä olikin jäljellä se...
  2. M

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    sarina oikeen paljon onnea!!!!!! Tulin pitkästä aikaan kattomaan et ootko kirjotellu viime aikoina, et mitä sulle kuuluu ja näin ihania uutisia vastassa. Nyt oikeen paljon tarrasukkia pienelle et pysyy matkassa mukana.
  3. M

    Lasten sukupuolijakauma hoidoista plussanneilla?

    Täältä löytyy pian 3-vuotias ICSI-tyttö :heart: :heart:
  4. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Hei Sarina! Vieläkö olet sairaslomalla? itsellä vielä tämä viikko saikkua. Ja kyllä tarpeeseen tulee, nyt on mennyt jopa jo puolipäivää itkemättä. Mutta kyllä tämä joka kerta on raskaampaa. Ja noi mun edelliset keskenmenothan on ollu luomuylläreitä, jotka ei pitäs olla edes mahdollisia miehen...
  5. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Kuinka Sarina jakselet? Mulla meni kans kesken. Se vuoto vaan yltyi ja keskiviikkona tuli sit hyytymät ja eilen varmistettiin ettei kohdussa ole enää mitään. Tiistaina kun kävin ultras sen vuodon takia, niin silloin vielä sydän pumputti ja vastas viikkoja. Olo on todella väsynyt, tää oli jo...
  6. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Voi Sarina pahoittelut sinulle ja miehellesi. Tää on niin väärin, eka annetaan ja sit otetaan pois. Mä ku olin ihan varma et tuut hyvien uutisten kans ultrasta. Voimia tyhjennykseen! Ja onnea uusiin hoitoihin sitten kun niitä jatkatte!!! Vielä suuri virtuaali :hug:
  7. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Tuus sitten Sarina heti kertomaan ultra kuulumiset. Mulla on täällä aivan veto pois, ku iski toi ihana noro-virus ja pieni vuotokin jatkui taas tänään, mut yritän olla positiivisella mielellä. Mut kyllä mä varmaan itteni ultraan hankin viimestään ens vkolla, makso mitä makso. En oo vielä...
  8. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Sarina saat jatkaa peukutusta vielä jokusen kuukauden. Näkyi meinaan :heart: joka pompotti. Olo on aivan et mites täs nyt näin kävi, mut siis hyvällä lailla. Niin ku huomaat niin mitään järkevää en saa kirjotettua. Alkio vastasi viikkoja 6+6 ja lääkärin laskujen mukaan nyt on 7+2 ja niin...
  9. M

    lapsettomuusrunoja

    Minulla ei ole suloista, tuhisevaa vauvakääröä sylissäni. Minulla ei ole ihanaa, pömppöä vauvamahaa. Minulla ei ole ultrakuvaa, masussa vipattavasta pikkusydämestä. Minä en tiedä tuleeko noita minulla koskaan olemaankaan.
  10. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Evitalle onnittelut raskaudesta ja paksuja vointeja =) Täällä eptietoisuus jatkuu, tänään hcg 3326 et kyl se nousee, mut ei kyllä tuplaannu kahen päivän välein. Hoitaja käski vain odotella ens vkon ultraa rauhas, sehän onnistuu tosi helposti :laugh: Mites Sarina joko on oireita? Mulla...

Yhteistyössä