Hakutulokset

  1. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Sarina täällä elellään edelleen tulisilla hiilillä. Kävin taas torstaina verikokees ja hcg oli 940 joka ei ilmeisesti oo vieläkään riittävän korkea. Sit mä pääsin ultraankin torstaina, niin kohdussa näkyi raskausmateriaalia. Mut lääkäri ei ottanut kantaa et voisko olla normaali raskaus vai...
  2. M

    Onkohan mulla enää toivoa?

    joo siis pp tarkoittaa just päiviä tuosta siirrosta. Toivoisin etten olisi itsekkään koskaan joutunut ymmärtämään näistä yhtikäs mitään. Näihin hoitoihin kyllä pätee sanonta et "Lapset on kyl mukavia, mut teko tapa ei" :laugh: Mut kiitoksia viesteistä!
  3. M

    Onkohan mulla enää toivoa?

    Laitan tämän nyt vielä tännekin puolelle Täällä yks hormoonihirviö, joka rupee oleen aivan hermona. Tässä teille tarinaa. Alkion siirto tehtiin 20.2 ja rusehtava vuoto alkoi pp 9 joka jatkuu aina vaan, tosin nyt vähenemään päin. Ja pp14 oli testi + ja hcg 190 ja pp 17 hcg 480 ja tänään...
  4. M

    Onkohan mulla enää toivoa?

    Täällä yks hormoonihirviö, joka rupee oleen aivan hermona. Tässä teille tarinaa. Alkion siirto tehtiin 20.2 ja rusehtava vuoto alkoi pp 9 joka jatkuu aina vaan, tosin nyt vähenemään päin. Ja pp14 oli testi + ja hcg 190 ja pp 17 hcg 480 ja tänään pp 20 ja hcg 940. Lääkäri totes vaan et...
  5. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    No nyt on taas käyty verikokeis ja hcg oli nyt 480. Et kyl se nousee, mut vuoto jatkuu edelleen. Hoitajalle äsken soitin ja se ei osannu sanoa yhtään mitään. Huomenna pitää soittaa uudestaan ku on lääkärikin paikalla. Mut ei täs nyt kyl voi iloita tuosta hcg,n noususta ku vuotaa niin paljon :(...
  6. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Paljon onnea [/b]sarinalle Ittellä sekavat fiilikset ja koko tilanne muutenkin sekasin. Eli vuoto on jatkunut tosta sunnuntaista asti ja sitä todellakin tulee, ei nyt yhtä paljo ku menkkojen aikana mut paljo kuiteskin. Ja vuoto on välillä ihan kirkasta verta ja välillä rusehtavaa, jos...
  7. M

    Tampereen ava, ovumia tai väestöliitto

    oisko antaa suosituksia ja kokemuksia? Mietinnässä on siirtyminen yksityiseen. Valintaa tietysti hankaloittaa se et en tiedä onniistuuko joka paikassa se et ultrat tehtäis kotipaikkakunnalla. Mut jos joku osais vähä kertoa kokemuksia, niin oisin tosi onnellinen.
  8. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Emilylle :hug: Täällä kans elämä palasina, vuoto alkoi jo eilen ja jatkuu aina vaan. On niin runsasta, et ei voi olla kiinnittymisvuotoakaan. Nyt on sit jatkot vähän auki, kun ei oo tullu vieläkään tietoa tays,sta, et onko meillä pakkasessa jotain vai ei.
  9. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Miiruskaiselle :hug: ja voimia jatkoon.
  10. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Miiruskainen kuinka sulla on testauspäivä noin myöhään? Äläs nyt vielä luovuta, mulla oli silloin onnistuneesta icsistä pientä vuotoa pp10 ja hyvin vain kävi. Meillä pääsee pasiin heti seuraavasta omasta kierrosta ja jos alkiot ei kestä sulatusta, niin se oli sit vaan siinä se hoito. Cateye mua...
  11. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Jospa minäkin mahtuisin vielä joukkoon, niin menis piinapäivät paljon mukavammin. Elikkäs neljännen icsin tulosta täs jännitellään pp5. Toinen lapsi olis haaveissa, tyttäremme sai alkunsa toisen icsin tuoresiirrosta 2005 :heart:. Punktio saalis mulle huono: 10 munista joista 7 kypsää...

Yhteistyössä