K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ohis. Ihmiset haluavat majoitukseltaan eri asioita. Toiset saattavat varata 10 hengen mökin ja toiset taas useita pienempiä huoneita. Toiset haluaa 5 tähden hotellin ja toisille riittää vaatimaton majatalo. Ihmiset nyt sattuvat kaipaamaan lomaltaan eri asioita, myös sitä huonetta koskien. Jos nyt lähetään spekuilemaan sitä, että tuolla olisi kumppanit oikeasti mukana, niin ihan loogista olisi se, että huoneita on varattu kaksi. En kyllä usko, että naisia on siellä mukana, mutta jos olisi.
No katopa niitä sviittien hintoja, samalla rahalla olis neljälle maksanut jo ihan mukavan huvilan, jossa olis saanut viettää lomaa paljon yksityisemmin.
 
vierailija
No katopa niitä sviittien hintoja, samalla rahalla olis neljälle maksanut jo ihan mukavan huvilan, jossa olis saanut viettää lomaa paljon yksityisemmin.
Jos siitä hotellista on varattu huone ja oletetaan, että myös kumppanit on mukana, niin eikö silloin olisi loogisista, että huoneita on kaksi tai kolme. Tuskin S:llä ja K:lla rahasta on pulaa. Sitäpaitsi en edes usko, että S on tuolla.
 
vierailija
No minä pidän aika epätodennäköisenä, että jos B:llä ja S:llä kuitenkin vielä suht hiljattain seurustelunsa aloittaneena olisi mahdollisuus irrottaa viikko yhteistä aikaa, lähtisivät kaveripariskuntalomalle Kyproksen bilemestaan. Sellaiset(kin) lomat varmaan voivat vastaisuudessa olla mahdollisia, mutta eiköhän he nyt olisi lentäneet (panemaan) johonkin vähän privaatimpaan kohteeseen kaksin.
En tarkoita etteivätkö S ja K/NM voisi vallan hyvin viihtyä toistensa seurassa, mutta eivät ne kai ole (tiedetysti/ehkä) tavanneetkaan vielä.
Ei B ja S seurustele, mistä näin kuvittelet, ei B:n sanat tätä tue.
 
vierailija
Ihan ohis. Miksei voisi haluta?
Ootko reppana vähän surkeena nyt, kun Jere menisikin kaksin Boitsun kanssa lomalle, jossa heillä on yhteinen makkari ja private pool ja kujeskelee siellä niin laittautuneena? 😁
Kumppaninsa biisi vielä, jonka hän on kirjoittanut tunteistaan Jereä kohtaan julkaistiin kun he ovat viettämässä siellä kahdestaan toisilleen omistautumislomaa 🩷
 
vierailija
Ootko reppana vähän surkeena nyt, kun Jere menisikin kaksin Boitsun kanssa lomalle, jossa heillä on yhteinen makkari ja private pool ja kujeskelee siellä niin laittautuneena?
Kumppaninsa biisi vielä, jonka hän on kirjoittanut tunteistaan Jereä kohtaan julkaistiin kun he ovat viettämässä siellä kahdestaan toisilleen omistautumislomaa 🩷
Trollolloo
 
vierailija
Onko tämä taas joku oletus, että K on amisjuntti, jonka seurassa hienosto pariskunta B ja S Bucket eivät voisi viettää aikaa? Niinkuin kirjoitin, niin en edes usko, että S on tuolla.
Sitähän tässä vihjaillaan. 😆 Sadie onkin texasilaisen trailer park mobile homen sijaan varttunut yläluokkaisessa kulttuurikodissa, eikä voisi ikinä kuvitellakaan astuvansa rahvaan junttibilekohteeseen.
 
vierailija
Ootko reppana vähän surkeena nyt, kun Jere menisikin kaksin Boitsun kanssa lomalle, jossa heillä on yhteinen makkari ja private pool ja kujeskelee siellä niin laittautuneena?
Kumppaninsa biisi vielä, jonka hän on kirjoittanut tunteistaan Jereä kohtaan julkaistiin kun he ovat viettämässä siellä kahdestaan toisilleen omistautumislomaa 🩷
Tämä sun trollailu perustuu olettamukseen siitä, että jotakuta harmittaisi se, että K:lla ja/tai B:llä olisi miespuoliset kumppanit. Usko pois, kyse ei ole ollenkaan siitä. Uskallan veikata, että K:n ja B:n kumppaneiden sukupuolella ei ole mitään väliä kellekään tässä ketjussa. Ei ainakaan minulle. K:n kumppani sattuu olemaan nainen, mutta jos hän olisi mies, niin sekin olisi täysin ok mulle.
 
vierailija
Onko tämä taas joku oletus, että K on amisjuntti, jonka seurassa hienosto pariskunta B ja S Bucket eivät voisi viettää aikaa? Niinkuin kirjoitin, niin en edes usko, että S on tuolla.
No ei se, millainen persoona K on liity tässä koulutustasoon, vaan uskoisin, että hänellä vaan on aika pitkälti erilaiset mieltymykset lomanvietolle kuin Sadiella. Kauankohan K esim jaksais päivittäin istua sellaisessa kahvilassa jossa nää oli Ljubljanassa? Meinaan mä ainakin Sadien ikäisenä rakastin just tuollaista.
 
vierailija
Tämä sun trollailu perustuu olettamukseen siitä, että jotakuta harmittaisi se, että K:lla ja/tai B:llä olisi miespuoliset kumppanit. Usko pois, kyse ei ole ollenkaan siitä. Uskallan veikata, että K:n ja B:n kumppaneiden sukupuolella ei ole mitään väliä kellekään tässä ketjussa. Ei ainakaan minulle. K:n kumppani sattuu olemaan nainen, mutta jos hän olisi mies, niin sekin olisi täysin ok mulle.
No ei kyllä perustu. Mulla se perustuu rakkauden määrään, enkä ikimaailmassa toivoisi Bojanille heidän yhteisen yhteyden pidon näkemämme perusteella tuollaista kylmäkköä kuin Sadie, Jeren sijaan.
 
vierailija
No ei se, millainen persoona K on liity tässä koulutustasoon, vaan uskoisin, että hänellä vaan on aika pitkälti erilaiset mieltymykset lomanvietolle kuin Sadiella. Kauankohan K esim jaksais päivittäin istua sellaisessa kahvilassa jossa nää oli Ljubljanassa? Meinaan mä ainakin Sadien ikäisenä rakastin just tuollaista.
Missä ne todisteet viipyy, että kahvila oli Ljublajanassa, kun se kahvila ei vastannut sitä täällä esitetty nimeä? Mutta B tosiaan ystävä ja kollega S kanssa eli en usko, että lähtisi erilliselle lomalle sen kanssa ei B häntä yksin ole nähnyt missään kohtaa ja S tungettaisiin muka vielä johonkin hänelle tuntemattomaan porukkaan.
 

Yhteistyössä