Hakutulokset

  1. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    kylläpäs niitä vauvoja nyt tulee, sylintäydeltä onnea kaikkien pikkutuhisijoiden vanhemmille :heart: Hopeakaisla taitaakin sitten olla seuraava, jolta saadaan odotella uutisia, jännää hommaa! Omassa olossa ei mitään muutosta, käytiin tänään miehen kanssa jopa puolentoista tunnin...
  2. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Huomenta |O Supistukset loppuivat yöllä kuin seinään, muutama vessareissu sen jälkeen, mutta ei muuta merkkiä. Mä en kyllä ainakaan tiedosta stressaavani / odottavani synnytystä, vaan pikemminkin supistusten ollessa päällä, mietin, että vielä yksi päivä, vielä yksi päivä! :D Meillä on miehen...
  3. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Täällä valvotaan... hivenen supisteli illalla nukkumaan mennessä, mutta silti päädyttiin petipuuhiin. Siitä ei mennyt kuin vartti, kun alkoi supistelemaan. Ei nyt kovin kivuliaasti eikä kovinkaan tiheästi, mutta ei toivoakaan, että saisi nukuttua. OIkeastaan en tiedä edes erotanko supistusta...
  4. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Jontsuliinille halusin vain tulla kirjoittamaan, että toivottavasti sulla on elämässäsi ihminen / ihmisiä, joille voit purkaa sydäntäsi. Tuntuu kurjalta, jos koet joutuvasi alituisesti äärirajoille. Oletko sä sanonut sun miehelle, kuinka väsynyt ja kipeä sä tällä hetkellä olet? Halaus sinulle...
  5. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Heipat kaikille! Devellylle voimia :heart: Kyllä se pikkanen sieltä kuitenkin kohtapuoliin tulee, joten siinä vaiheessa tänhetkinen v***tus varmasti katoaa taivaan tuulin! Nyt vain otatte miehen kanssa kaiken hyödyn näistä viimeisistä yhteisistä hetkistä, eikös? Omaa napaa: Eilen käyty...
  6. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnea Dolly täältäkin :heart: Tulehan kertomaan vauva-arjen sujumisesta enemmän ehtiessäsi! SippeSirkku: Vatsalihaksia ei saa treenata useampaan viikkoon synnytyksen jälkeen, samoin kaikki treenaaminen pitää aloittaa todella varovasti. Itse kanssa odottelen salille pääsemistä, mutta...
  7. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Täällä ollaan ja yhdessä koossa :laugh: Eilen illalla supisteli tunnin ajan ihan viiden minuutin välein, mutta sitten ne loppuivat seinään ja nukuin paremmin kuin aikoihin :laugh: Devellylle suuri kiitos täältäkin uuden pinon aloittamisesta. Ja kiitos teille kaikille :heart: Tätä kuuta on...
  8. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Fiona: Mulla kanssa noi nivus/liitoskivut välillä niin kovat, etten pääse oikein edes kävelemään, mutta olen ymmärtänyt, ettei niiden pitäisi synnytykseen vaikuttaa. Toisaalta luotan myös siihen, että itse ne synnytyskivut on niin tajuttoman kovat, että "pienet" liitoskivut katoaa sinne jonnekin...
  9. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Ikuisuus: mä kyllä sanoisin, että sulla on synnytys lähellä, sen verran alas tuo sun mahasi on valahtanut!!! Vaikken mä näistä asioista niin ymmärräkään :laugh: Jadel84 Mies ottikin musta kuvan, kun mulla oli mun hiihtotrikoot jalassa ja sen xl-koon hiihtotakki, on siinä jälkikasvulla...
  10. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Malinda mulle kävely on todella paljon kivuliaampaa kuin hiihtäminen. Kävellessä tuntuu, kuin tuo häpyliitos repeäisi ja lonkat lähtee eri suuntiin, mutta perinteistä hiihtäessä VAROVASTI ei tule sitä sivusuuntaista liikettä eikä supistele lainkaan, kun ei tule kävelylle ominaista tömähtämistä...
  11. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Mahasta: Mulla kanssa ollut pari viime aamua maha ihan kivikova ja turvonnut (siis jos tästä mahasta nyt enää turvotusta erottaa). En tiedä johtuuko siitä, että olen napostellut hieman karkkia joka päivä viimeisten parin päivän ajan, vai onko nyt vain jostain muusta syystä tällainen pallo...
  12. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Eilen olin ihan elämäni kunnossa, hiihdin jopa 10 km, mutta tänään....tosi flunssainen olo ja maha ihan sekaisin. Mahatautia on kuulema liikenteessä, joten sitä sitten odotellessa....Tänään piti pakata sairaalakassikin valmiiksi, mutta en jaksa edes sitä tehdä, sen verran heikottaa pystyssä...
  13. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Sanv: Mulla on tiputellut pikkuisen "maitoa" jo useamman kuukauden ajan, mutta nyt viimeiset pari viikkoa maitoa saattaa yhtäkkiä tulla ihan urakallakin. Varsinkin saunassa ja seksin aikana saattaa kellertävää nestettä tulla niin, että rinnukset kastuu (jep, todella eroottista) :laugh...
  14. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Devellylle halaus...en osaa edes kuvitella, miltä tuollainen tilanne tuntuu. Ei tässä meilläkään ihan helppoa ole ollut, mutta kun on voinut koko ajan luottaa toiseen 100 %:sti on se jaksanut kantaa eteenpäin. Toivottavasti sulla on lähelläsi ihmisiä, joille jutella asiasta ja mä kanssa kanssa...
  15. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    jäi hieman kesken tuo kirjoitus :laugh: Siis tosiaan, vain kerran heräsin. Olin aamulla ihan ällikällä lyöty, kun tajusin, että olin nukkunut todella hyvin. Mieskin totesi saaneensa nukuttua pitkästä aikaa hyvin...Ihme :laugh: Annoin eilen miehelle isyyspakkauksen...ja samalla näin...
  16. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Nemu: Kuulostaa siltä, että sulla taitaa olla synnytys jo hyvinkin lähellä. Mullahan supisteli jo joulukuussa, mutta nyt ei oo tapahtunut sitten viikkoon mitään! Melkein jo odottaa, että supistukset alkaisivat, tulisi edes jollain lailla varma olo, että alakautta tämän pienen voisin synnyttää...
  17. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Äitipolilla käyty: tarkoituksenahan oli päästä tutustumaan synnytyssaliin ja siellä erilaisiin synnytysasentoihin tän selän vuoksi ja samalla katsoa, että minkä kokoinen vauva mahtuu alakautta tulemaan...Noh, lääkäri teki ensin sisätutkimuksen, paikat vielä kiinni. Toisaalta ihan hyvä, saapahan...
  18. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Ikuisuus: meille on tulossa Emmaljungan City Crossit ja siihen se quadrolift (kantokoppa) keinonahkaisena joko mustana tai kerman värisenä, riippuen siitä, kumpaa on saatavissa aiemmin. Oli kyllä aikamoinen urakka tuo vaunujen vakinta :laugh:
  19. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Ikuisuus: mukava kuulla, että vaunuasian kanssa kaikki menikin sitten hyvin. Mä ymmärrän sua ihan täysin, on se kuitenkin kiva päästä vaunuttelemaan pienokaisen kanssa vaunuilla, jotka kestävät tuulet ja tuiskut ja mahdollisesti pikkusisarustenkin kärryttelyt ;) Supistuksista: On se muuten...
  20. N

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Ja uusi raskausviikko alkoi!!! Synnytystä en ole miettinyt juuri lainkaan. En ole sellaista tyyppiä, että osaisin niinkään pelätä etukäteen, tulee mitä tulee. Mutta tiistaina on se äitipolin käynti, jossa katsotaan selän takia synnytysasentoja yms. etukäteen, joten voipi olla, että sen...

Yhteistyössä