:hug: kaikille jolla nukkumisesta ei tahdo tulla öisin mitään! Ja kaikille muillekin!
Ja uusille tervetuloa mukaan!
Itse saan nukuttua öisin vielä ihan hyvin, vessassa on tähän asti tarvinnut käydä vain kerran yössä, mutta nyt aika monena yönä pari kertaa. Voin vain kuvitella miltä teistä tuntuu jotka joudutte käymään vieläkin useammin. :/
Täällä voidaan muutenkin tosi hyvin, ei mitään ihmeellisiä vaivoja ja kaikki mitä on tullut on aika pientä ja ohimenevää.. Sinänsä ihan hyvä, kun sielä koulussakin tarttis jaksaa käydä sen pari kertaa viikossa. Mutta olishan se kiva tietää jo pikkuhiljaa miltä se kunnon supistus tuntuu..!!
Ainut mitä edelleen on ollut on ne mahan kovettumiset.
Täällä myös mies ollut mukana valitsemassa vaunuja, kehtoa, hoitopöytää jne. Vauvan vaatteet olen aika pitkälle hommannut itsekseni, mutta kyllä hän aina mielenkiinnolla kattoo mitä oon hommannut.
Ja itseasias oon aloittanut vaatteiden hamstraamisen "hyvissä ajoin" jo muutama vuosi sitten.
En vain ole voinut vastustaa kiusausta alennusmyynneissä, vaikka vauvaa ei vielä edes yritetty.
Mutta eipähän ole nyt tarvinnut kaikkea ostaa kerralla.. Tosin niitä vaatteita onkin sitten kerääntynyt aika moinen pino..
Peräpukamia täällä ei onneksi vielä ole, ja toivottavasti ei tulekaan..
Lääkärineuvola olisi keskiviikkona, harmittaa ehkä hiukan että mulla on kuulemma sellainen lääkäri joka ei tee yleensä ultraa vaan arvioi vauvan kokoa ja muuta vain vattanpäältä ja tekee sisätutkimuksen. Olis ollut niin kiva nähdä vaavi vielä kerran ennen kuin oikeasti tapaamme!
Mutta eipä siinä mitää, eiköhän se lääkäri osaa asiansa ilman ultraakin, kunhan nyt sanois edes jotain vauvan koosta.
Nimestä: Meillä on "päätettynä" 2-3 vaihtoehtoa tytön nimeksi ja oikeastaan vain yksi pojan nimi.. Tytölle oli jotenkin huomattavasti helpompi keksiä hyviä vaihtoehtoja. Jos sieltä tulee poika niin toivottavasti näyttää tuolta meidän nimivaihtoehdolta, koska muuten me ollaan pulassa. Toi oli ainut vaihtoehto, josta molemmat tällä hetkellä tykkää..
Itseasia poikaa rakenneultras vähän lupailtiin, mutta lääkäri ei ollut itsekään kovin varma, ja totes et sen näkee sitten helmikuussa.
Itsellä on koko ajan ollut enemmän tyttöolo, joten tässä ollaan vähän tulisilla hiilillä et kumpi sieltä nyt sitten oikeastaan tuleekaan. :heart: Sen takia ollaankin kaikille sanottu ettei itekään tiedetä sukupuolta, kun lääkärikin oli niin epävarma, kun vauva oli hiukan huonossa asennossa et olis nähnyt tarkemmin.
Mut täytyy vaan jännittää loppuun asti, kun näinkin pitkälle ollaan päästy olematta sukupuolesta varmoja..
leeloo & nyytti 36+3