Hakutulokset

  1. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Heipä hei, On mukava lueskella teidän raskautuneiden tuntemuksista :heart: Toivottavasti pääsen pian mukaan. :p Mullakin se pahoinvointi on aivan kamalaa sitten..tiedän sen :kieh: Kuukauden päivät oksettaa eikä mikään pysy sisällä. Masentuukin siitä olotilasta. :ashamed: Mutta kun sen yli...
  2. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Sunnuntai iltaa kaikille :wave: Täällähän on iloisia uutisia paljon :D Oikein paljon ONNEA plussanneille! Koskas teillä lasketutajat? Minulla alkaa flunssa hellittää. Vähän yskää vielä on. Oli kyllä mahdoton yskä ja kurkkukipu.. otti niin kipeetä yskiäkin. :snotty: On kuulemma liikkellä...
  3. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Voih! :D Oikein paljon ONNEA Neville ja Surusydämmelle plussasta! :flower: En ole täällä käynyt hetkeen. Töissä niin kiire ja nyt iski kova flunssa. :snotty: Joka paikka on niin kuin hakattu..kova yskä/kurkkukipu. Lämpöä 37,5. Sain sairaslomaa koko loppuviikon. Minulla ei kuukautisia...
  4. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Aamupäivää, Pahoittelut tädin saavuttamille..toivoa ei kannata heittää. Kyllä kulkaas se tästä. :hug: Mantana: Primolutit on minun mielestä samaa kuin terolutit, aivan kuin muistelisin primoluttien olevan voimakkaampia. En kyllä ole varma. Missä vaiheessa kiertoa aloitit syömään niitä...
  5. Aurora72

    Kuinka pian Primolut/Terolut kuurin jälkeen raskaaksi?

    Pitkän kuukautiskierron vuoksi lääkäri määräsi minulle Primilut 10mg keltarauhashormonia. Nyt viides päivä menossa. Ensi viikolla pitäs kuukautisten sitten saapua. Minua kiinnostaakin kuinka pian primilut/Terolut kuurin jälkeen olette raskautuneet? Onko ollut ovulaatiota kuurin aikana?
  6. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Minunkin puolesta syntymäpäivä onnittelut :flower: B) :flower:
  7. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Heipä hei pitkästä aikaa :wave: Olen pitänyt vähän lomaa näistä vauva jutuista..tekee hyvää tuolle päänupille. :D Tänään 5 pv kun syön primolut keltarauhashormonia. Toivottavasti tepsii pitkiin kiertoihin. Kuukautiset varmaan alkaa ensviikolla. Sitten taas ruvetaan laskemaan päiviä ja...
  8. Aurora72

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

    Hei, :wave: Pahoittelut miracle :hug: ja muille tädin saavuttaneille. Mulla vaan ei tätiä näy..aloitan primolut kuurin (10 päivää) ja sitten tulee täti. Katotaan auttaako se näihin pitkiin kiertoihin. Yritystä sitten loppukuusta. Keväisin terveisin Aurora72 B)
  9. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

    Heipä hei, Onpas tullut taas tekstiä teiltä :D Mulla ei tätiä näy ja testi näyttää negaa. Tänään käyn hakemassa sen primolut kuurin ja sitä syödään se 10 päivää..sitten tulee täti :) Kysyin helistimen asiantuntijoilta estääkö primolut ovulaation tulon, mutta sanoivat että vain pitkään...

Yhteistyössä