YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3



Ohso johan sattui lähelle touhiksen lapsen ja minun lapsen synttärit, virallisesti pv on torstai, mutta helppo oli juhlia samalla kahdet synttärit!


Täällä 28/32, ja keskiviikkona sitten testaan, mutta on vaan niin ei tärpännyt olo jo taas, mutta uutta kehiin sitten vaan jos näin on! Ja plussapölyä kaikille lähetän!


Nyt töihin taas!


Rva Pikkumyy
 

Maanantai 7.4.2008



kp=kiertopäivät :flower:

vilmaville...............................2/28
mantana...............................5/31.....yk.21
touhu tenava........................5/28
Hibiscus................................11/27-31
Rouva Aniliini........................11/26-30
Taikakuu..............................11/27-32
Minni-07...............................12/28-33
gitte.....................................14/28
a-alisa..................................16/28.....yk.1
kanella.................................16/28
ebony..................................18/28-30
nevi......................................20/26-30
surusydän............................21/26-28
Hannaleena.........................22/32
mimmimamma......................23/26
kuumetta.............................24/24-26.......yk.20
Rouva Pikkumyy...................28/32
Aurora72...........................44/34-39
keijukka............................52/29
kikkara...........................64/33
tiiu64....................111/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...
syklaaminkukka..................../...



Paljon plussasäteitä kaikille ja tsemppiä pöllytyksiin, sekä testauksiin ONNEA!! :flower: :wave:

Omaa... :ashamed: JEE täti läks ja nyt jätti karsean päänsäryn!! Apua, jos menee migreeniksi ihan ja töihin tästä pian. :headwall:
Mukavaa maanantaita kaikille! :wave:
 
Meillä on viime keskiviikkona punktio ja kyytiläinen otettiin matkaan perjantaina. Punktio oli kolmas ja kaikista rankin. Saalis oli 6kpl, mutta vain yksi sitten oli enää perjantaina... Sain tiedon asiasta hakumatkalla ja olin jo valmiiksi sinne mennessä "maani myynnyt". Tälle alkiolle tehtiin kuorenavaus.
En uskalla edes ajatella, että pikkuinen olisi ottanut kiinni ja pysyisi matkassa mukana. Viikonlopun olin ihan hissukseen - ei mitään riuhtomisia ja nosteluita. Tuntemukset punktion jälkeen ovat olleet koko ajan sellaiset, kuin menkat alkaisi hetkenä minä hyvänsä. Vihlontaa, jomotusta jne.
Vähän on sekava olotila, yritän olla ajattelematta koko asiaa. Onneksi on töissä kiirusta - pitää ajatukset 8h ihan muualla kuin näissä vauvajutuissa.
 
Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille :wave: -täällä on aivan ihana käydä lukemassa ja "keskustelemassa" samanhenkisten ihmisten kanssa...niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä :heart: :heart: :heart:

Minäkin sain vihdoin tilattua Babyplussalta niitä ovis (ja raskaus) testejä sen paketin...Aiemmin kun olen ovista testaillut, niin se on melkein järestään näkynyt kp. 14...siis sillä tavalla vahvana plussana. No nyt kokeilin huvikseni vähän aiemmin testejä, niin PLUSSA tuli jo kp 11 !!! Aika yllätävää,,, ja kun sitten kp. 14 testasin, niin testi viiva oli enään ihan hailakka viiva vaan...Eli onni tässä malttamattomuudessa oli, että testasin jo aiemmin...ja sain sen selkeän plussan :LOL: :D Nyt vaan tietysti odotan jälleen "tikku kourassa" milloin pääsisin sitä raskaustestiä testailemaan :D ;) Kauheaa, kun "aikaihminen" on näin malttamaton... ( vaikka yli 2 vuotta on negoja testaillut )

Niin on se vaan ihana lukea toisten tärpeistä ja raskausoireista. Minulla on kyllä ollut joka raskaudessa aika voimakas pahoinvointi...mutta menee se sitten aikanaan ohitse...sillä olen aina lohdutellut itseäni...Montas päivää se olikaan oviksesta, kun saattoi tuntea niitä kiinnitys kipuja...TeSuLah siitä taisi kirjoittaakkin...-voi että, jo olen malttamaton :ashamed: :snotty: Nyt täytyy jatkaa kotitöitä ja pitää jalat visusti maassa -ettei taas putoa liian korkealta...

Oikein paljon PEUKKUJA kaikille testaajille ja muille jännääjille !!!

P.s. Viherpeukaloille, kevät on ihaninta aikaa kun luonto herää kukkimaan :heart:
 
Synttärionnea sankareille :flower: :wave:

Voin kai ilmoittautua myös huhtikuiseksi ja mulla on tänään 37v syntymäpäivä. Sitä ei sen kummemmin juhlisteta. Kaksoset täyttävät ens lauantaina 4v, joten silloin juhlitaan :heart: :heart:

Oirerintamalla ei mitään erikoista. Päätä vain jyskyttää koko ajan. Mulla on melkin nämä viimeset pari viikkoa ennen tätiä jatkuva pääkipu ja kolme vipaa päivää ihan mahdotona. Joskus pitäny jäädä sairaslomalle mokoman takia. Migreenin kaikkia kriteereitä tämä jomotus ei täytä, joten kunnon lääkkeitäkään ei sitten ole.

Meillä ukon kans on sukset pahasti ristissä. Yövuoron jälkeen tuli otettua oikein kunnon matsi ja tulihan sitä sanottua rumasti suuntaan jos toiseen. Mun työ on vaan sellaista, että ei pysty hetkeksikään ainakaan vauvoja unohtamaan ja ukon mielestä mun ei pitäis siitä piitata mitään, kun ne ei ole meidän vauvoja...ei se tajua ei ei ei!! Sit sitä nykyisin kiinnostaa vain kännykkä, meili ja työ. Lisäksi outoja menoja joita ei selitä, joten pelkään pahoin, et sillä on toinen kierroksessa :ashamed:

Entinen ukkoni petti sen mitä ehti ja tunnusmerkit on tosi tuttuja. Exän kans ei lapsia hankittu, kun hän ei niitä mistään hinnasta halunnut. Nyt sit uuden naisen kans on kolme lasta. On tää niin hankalaa välillä, elämä siis. Jotenkin aion selvittää, onko mun aavistus totta vai ei. Jos on, niin en pysty varmaan enää tätä suhdetta jatkamaan :ashamed:

Peukkuja minultakin kaikille testaajille ja plussia pino täyteen :flower: :flower:
 
Heipä hei pitkästä aikaa :wave:

Olen pitänyt vähän lomaa näistä vauva jutuista..tekee hyvää tuolle päänupille. :D
Tänään 5 pv kun syön primolut keltarauhashormonia. Toivottavasti tepsii pitkiin kiertoihin.
Kuukautiset varmaan alkaa ensviikolla. Sitten taas ruvetaan laskemaan päiviä ja tikuttamaan ovista :p

Täällä sama juttu tuon puutarhan kanssa :eek:
Takapiha aika suuri ja yksi iso kivi keskellä pihaa. Muutama hassu pensas.
Kävin netissä katsomassa noita koritepensaita..ovat aika makeita B)
Kovasti sais rahaa uppoamaan tohon pihaan..pikuhiljaa täytyy laitella. Ruohonleikkuriakaan ei omisteta vielä :whistle:

Oikein keväisiä päiviä kaikille ja plussatuulia ++++++++ :whistle:

Perässä tullaan.. :D
 
Negaa testattu tänä aamuna, joten lähettäkäähän täti nopsaan tähän osoitteeseen, jotta pääsen taas uuteen kiertoon! Tänään kp 29/32Kiittäen:


Mukavaa pvää ja parempaa Onnea testausten suhteen muille!


No jospa ensi kierrossa sitten toisin!


Nyt töihin Rva Pikkumyy
 
Yritin metsästää ovista kalenterin mukaan, mutta mitään ei tapahtunut - kropassa tai tikuissa. Laskeskelin sitten kierrot viimeisten 1,5 vuoden ajalta ja huomasin, että yksi huomattavasti lyhyempi kierto on ollut viime kesänä. Rupesin sitten miettimään, että ehkä mulla olikin kierukan poiston aikaan lyhyempi kierto. Silloinhan tuli tiputteluvuotoa muutaman päivän pari päivää poiston jälkeen ja sitten runsaampi vuoto alkaen kiertopäivästä 23/28. Jos onkin ollut menkat silloin, niin se selittäisi, ettei nyt ovista löytynyt odotettuun aikaan. Vai mitä olette mieltä? Nyt olisikin jo kp 22/28 eikä 17/28. Kuulostaako mahdolliselta?
 
Moikka!

HANNALEENA:Onnea paljon syntymäpäivän johdosta!

Oma napa:kp15/28 ja rinnat on todella kipeet ja väsyttää ja päätä särkee.

Oli vaikka mitä viikonloppuna tuolla asunto-mökki-piha ja remonttimessuilla ja todella paljon oli ihmisiä siellä.
Seuraavat messut minne menen on lapsi-messut,sinne menen työn puolesta.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Moikka!
Ei ole mukava olo mulla kun päätä särkee,ei mikään migreeni ja rinnat kipeet ja nipistelyä alavatsalla ja oksettava olo ja lämmöt koholla,mutta ei mulla kuumetta ole,viime sunnuntaina mulla oli ovis ja viime lauantaina tikuttelin oviksen,todella kamala olo,ellen ole sairas,niin sitten vaan piinaillaan nyt,että onko vauva masuun tullut kasvamaan,toivottavasti olisi.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Vihdoinkin täti saapui, tosin noiden primolutien avituksella.

Mantana: kun päivität, minulle voi kait viimein laittaa nuo kiertopäivät, eli 2/27 tänään, kiitos.

Aurora72: mulla ainakin alkoi menkat parin päivän sisällä primojen lopetuksesta. Toivotaan, että tepsii sinullekin. Hieman mua väsytti enemmän tuon kuurin aikana, en tiedä johtuko niistä.

Olen odottanut ihan hirveän kauan, kaksi kuukautta kohta tulee tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Tämä on oikeasti tuntunut ikuisuudelta ja välillä on usko jo kadonnut.

Eilen viimein se viimeinen istukan palanen (4 cm halkaisijaltaan) tipahti wc-pyttyyn ja se oli siis melkein kaksi kuukautta kohdussani, ja nyt uskon, että viimein kaikki on tullut pois. Se palanen juuri siellä ultrassa näkyi - näin uskon. Voitte uskoa, että olen tavattoman onnellinen - nyt tämä keskenmeno on ohi ja voin viimein alkaa pongata ovista=) Anteeksi tämä omanapainen hehkutus, mutta olen odottanut niin kauan.

Toissa yönä näin ihanan unen, jossa minulla oli vauva sylissä. Hän hymyili ja nauroi - olisiko viimein parempi onni alkamassa. Täytyisiköhän tilata niin Babyplussan testejä minunkin!

Toivotaan, että kevät tuo mukanaan kovasti plussia!
Mimuli
 
Uusi työ on unelmaa vanhan työrupeaman jälkeen. Vaikka kiireistä niin ei mitään vanhaan verrattuna. Kiitos ajatuksistanne :)

Yritän huomenna lukea teidän juttuja ja kommentoida...mutta tänään tämänpituinen juttu.

mimmimamma

 
Vettä sataa!! :D Olen siitä tosi tyytyväinen... pölyt laskeutuu ja maa sulaa nopeammin!! =) Kevät tuloo kohinalla!!! JEE!!! B) :flower:

Hannaleena Paljon onnea!! :flower: Sullakin migreeni kierron mukana kiusana!

Sama meikäläinen, mutta ei noin pitkällä jaksolla. Migreenistä tietää oviksen ja tädin tulon.. itselläni vielä paheni, kun olin raskaana 2-3x migreenikohtaus viikossa. :headwall: :heart:

ebony Onnea ovisplussan hyödyntämiseen... ;) Naisen kroppa on aika ihmeellinen, ailahtelevainen... :flower: :wave:

vilmaville :hug: ja tsemppiä tähän kiertoon! :flower:

Aurora72 sinulla primolutit, onkos ne jotenkin samat, kuin terolutit? Minulla pari terolutti kuuria sai ilmeisesti kierron tasaantumaan tuohon kp31 eli aikas hyvä oviksen etsinnän suhteen kuitenkin. Ovis onnea sinullekin! :flower:

Rouva Pikkumyy Tsemppiä odotteluun ja toivon sitä ihanaa plussaa sinullekin!! :wave:

kanella kiertopäivien laskenta kannattaa varmaan aloittaa kierukan poiston jälkeen alkaneista menkoista? Itselläni ei ole kierukkaa ollut, joten enpä tiedä siitä sitten. :/
Plussa onnea :flower:

gitte kp16/28 muistaakseni sinulla... rintojen kipeydestä... omaa.. eli minä myös täällä heti menkkojen loputtua olen aina rinnat kipeinä, sekä lähestyessä oviksen pahenee+ rinnat turpoaa valtavasti+ herkät... lähestyessä tätösen kipeät, mutta hieman helpottavat siinä vaiheessa. :headwall: Tosi mukavaa, mutta hyvät tukevat liivit auttaa asiaa! Tsemppiä ja toivotaan pienen salamatkustajan siellä jo olevan... :flower: :wave:

mimuli päivitän tietosi ja onnea tädin tulosta; sekä tsemppiä tulevaan ovikseen ja plussa onnea! Ihana uni.... toteutukoon se pian!! :flower: :wave:

mimmimamma Ihana, että uudessa työpaikassasi viihdyt! Plussa onnea!! :flower: :wave:

Mukavaa keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti ja paljon plussia tänne pinoon toivon! :flower:

Omaa napaa...kp7/31 ja on alavatsalla toimintaa, kun kipuilee, rinnat arat. Täti häädetty! Ihanan odottava olo tulevaan ovisaikaan! :p ;)
 
kp=kiertopäivät

Plussa onnea tulevaan ovikseen ja pian täti pois pelistä!!

mimuli...................................3/27
vilmaville...............................4/28

Täti häädetty!!!!

mantana...............................7/31.....yk.21
touhu tenava........................7/28

Ovisaikaa....

Hibiscus................................13/27-31
Rouva Aniliini........................13/26-30
Taikakuu..............................13/27-32
Minni-07...............................14/28-33

Jännitysaikaa ja plussa onnea...

gitte.....................................16/28
a-alisa..................................18/28.....yk.1
kanella.................................18/28
ebony..................................20/28-30
nevi......................................22/26-30
surusydän............................23/26-28
Hannaleena.........................24/32

Jännitys tiivistyy...

mimmimamma......................25/26
kuumetta.............................26/24-26.......yk.20
Rouva Pikkumyy...................30/32

Tasoitusta pian kehiin.... plussa onnea!

Aurora72...........................46/34-39
keijukka............................54/29
kikkara...........................66/33
tiiu64....................113/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...
syklaaminkukka..................../...

:flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: Plussa kimppuja viskelen!!! :wave:
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp16/28 ja rinnat kipeet ja alavatsalla outoa nipistelyä ja päätä särkee ja huimaa.
Ei mukava olo ollenkaan.Mulla tuli vielä eilen todella paljon vuotoa,sellaista kananmunan vaaleeta vuotoa paljon,että ihmettelen,että voiko ovis kestää vielä,jos tämä alavatsan nipistely on ovista.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Rouva Pikkumyy Toivottavasti se plussa sieltä, vielä tulee. Pidän peukkuja :wave:

mantana ja Hannaleena Mulla myös mikgreeni kiusaa. Nyt on ollut aika seesteistä, mutta pitää koputtaa puuta :headwall: Kuopuksen raskausaikana mulla oli tosi paljon mikreeniä ja kohtaus kesti kauan. Ne alkoi heti alkuraskaudesta, jolloin ei saanut ottaa mitään lääkkeitä. Ennenkin on raskausaikoina ollut joskus joku yksittäinen kohtaus, mut ei pitkittyneitä.

Oma napa kp 18/28 tuntuu, että lämmöt koholla. Tässä vaiheessa kiertoa varmaan kuuluukin olla, en mittaa lämpöä. Näin olen päättänyt, muuten viikon päästä olen jatkuvasti mittari kainalossa :LOL:
[/b]gitte On tämä jännää. Mennään aika samoissa, mulla ovis oli viikonloppuna.

:heart: Plussatuulia kaikille :heart:
 
.........toivottelen kaikille vaikka täällä päin suomea sataa ja on harmaata. :/
No, näin allergikkona en sadatta pahakseni laita vaikka se mielen hiukan matalalle viekin. :headwall:

Täällä on tätyli pois häädetty ja nyt odotellaan josko ukko jo viikonlopulla sukulais-reissulta kotiutuisi ja mahdolliset peittojen pöllytykset alulle jälleen saataisiin. Jos vaikka olis ukkokin paremmalla/innokkaammalla tuulella, kun on saanut ns. omaa-aikaa itselleen reilun viikon. Tosin on hän tuolla reissullaan hiukan "töitäkin" puurtanut. Siskollani on nimitäin pientä remonttia ollut tekemässä.


Vaan hiukan olen ihmeissäni kun eilen iltapäivällä iski aivan mahdoton väsymys-kohtaus vähän ennen kuin piti opintojaan koululle lähteä kuuntelemaan.



En todellakaan tuon väsymyksen syytä ymmärrä, kun olen niin ulkoillut kuin nukkunutkin hyvin ja säänöllisesti. Sekä lisäksi vitamiinejakin on tullut purkista myös muun ravinnon lisäksi nautittua. :headwall: :whistle:
No, toivotaan jotta nuo väsy-kohtaukset eivät alla kiusaamaan. Sillä silloin menee kyllä kaikki päänupissa sekaisin eikä mikään suju. Eilenkin olin aivan pyörällä päästäni kun lähdin koululle ajelemaan joten piti sinne päästessä ensimäiseksi käydä ostamassa kupillinen kahvia piristykseksi. Vaikka olin jo tunnilta hiukan myöhässä. :kieh: :/
Eikä kyl tuo kahvikaan oikein väsyyn auttanut vaik kuin yritin terästäytyä niin ei tahtonut ajatukset koossa pysyä ja sen myötä taisi nuo eilen kuullut opitkin mennä jonnekin muualle kuin minun aivojeni teitorekisteriin. :LOL: :kieh: |O

Mut nyt tärppejä kaikille toivottelen niin ovikseen kuin rakautumiseen.
Sekä onnea niille joilla johonkin testiin on kahdet viivat ilmaantuneet :eek: (onnittelut näin yleisesti+yhteisesti kaikille, kun en muista kenellä mitäkin on tapahtunut :ashamed: Liekkö se eilinen väsy vienyt muistinkin :LOL: )

-touhis-

ps. Harmikseni on myönnettävä/todettava jotta on uskoni, toivoni alkanut jokseenkin hiipua vaavin odotuksen suhteen, kun yritystä alkaa lähenellä kolmea vuotta+ikä painaa mittarissa, eikä tuloksena ole kuin yksi km. :( :headwall: Joten ajatus luovuttamisesta pyrkii tuon tuosta aivoissani valloileen. Sekä tietoisuus et ei ole varaa hoitoihin->enkä sen puoleen taitaisi ukkoa niihin mukaan saadakaan. Minulla nimitäin olo/tunne; luulee/olettaa ukko minun opintojen myötä vaavi-toiveeni "unohtaneen". Vaikka hälle kyllä olen tiedottanut, jotta vaavi saa tulla jos on tullakseen=ei ehkäisyä käytössä ja hän sen tietää.


Anteeksi nämä synkät mietteeni, mutta jollekin ne oli saatava "kertoa", kun sisimässäni taidan työstää ajtusta; luovutan-ei meille enään vaaveja tule. Tai mikäli tulee ovat nuo vaavit sitten lastenlapsia joita syliini saan sulkea. :(
 
Moikka teille kaikille!
Tein äsken ovistestin ja plussa tuli,olen aivan ihmeissäni,voiko ovis kestää näin kauan,kun mulla on viime sunnuntaina ekan kerran näyttäny ovistesti plussaa ja alavatsalla on nipistelyä ja rinnat kipeet ja päätä särkee ja huimaa,no laitamme simpat liikkeelle tänään ja sitten vaan pidellään peukkuja kovasti.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Hei!

Kyllä nyt on kaikki muu jäänyt taka-alalle kun on vaivannut tuo maha ja selkäkipu. Lääkkeestä on tullut niin huonovointiseksi että mitään ei ole jaksanut. Lääkkeestä varmaan on johtunut nuo selässä ja mahassa olevat kivut ja poltot. :ashamed: Välillä on helpottanutkin. Huomenna onneksi saa ottaa viimeset lääkkeet.. =) Mies oli kyllä käymässä lauantaina,lähti sitten sunnuntaina. Mies olisi kyllä halunnut pöllyyttää lakanoita.Mutta oli pakko jättää väliin kun ei tuon mahakivun takia uskaltanut. Viikonloppuna sitten.. En tiedä onko sitten myöhästä (vauvaa ajatellen). Eilen oli vähän semmoisia tuntemuksia että ovista pukkaa,en tiedä sitten onko lääke pistänyt kaiken sekasi. Tikuttelen vasta huomenna ja perjantaina.. Ihanaa pääsee vähän piristymään,kun parintunnin päästä kampaajalle meno. :) Pitää sitten myöhemmin lueskella teidän kirjoituksia ja vastailla ja kommentoida. TeSuLah lääkäri määräsi vähän niinkuin varalta tuon lääkkeen,kun siellä niitä oireita oli.

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Palaillaan! :wave:
 

Yhteistyössä