YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

................pikaiseen tulin piipahtamaan ennen kuin koululle lähden illaksi päihdekuntoutuksen saloja kuuntelemaan. :p
Niin siis opiskelemaan kuinka päihteden käyttäjiä kuntoutetaan ja tuetaan olemaan selvinpäin. :LOL: :D

Jaahas ja nyt sitten tuli tuo meitin teini hoputtamaan minua, jotta lähdehän jo et hän pääsee koneelle. :whistle:

o, ehkäpä minä tästä sitten poistun joksikin tunniksi ja tulen teitä sitten illalla myöhemmin moikkailemaan sekä kuulumisia kertomaan.

:wave: :wave: :wave: -touhis- :wave: :wave:
 
Hei,
Hannaleena tervetuloa minunkin puolestani. Minä olen tälläinen hillitty kuumeilija vielä, kun keskenmenon jälkeen ei ole menkkoja kuulunut.

Aurora72: mulla on parhaillaan Primolut kuuri, kaksi tablettia per päivä kymmenen päivän ajan. Käsittääkseni kierron pitäisi normalisoitua kuurin jälkeen ja oviskin toivottavasti tulee. Minulla siis noilla lääkkeillä käynnistetään nyt kuukautiset ja sitten toivotaan kunnon vuotoa ensi viikoksi, joka putsaisi tuon kohdun, koska sinne oli jäänyt jotakin pientä. Lääkäri piirsi minulle oikein kuvan, että kuurin jälkeen tulevat kuukautiset ja sitten voi taas raskautta yrittää.

Niinpä kuumeissani lasken päiviä ja oottelen menkkoja. Olen jo osittain ylpeä itsestäni, niin on taas tämä kokemus ja aika kasvattanut kärsivällisyyttä. Tänään olisi muuten ollut laskettuaika sille heinäkuussa todetulle raskaudelle ja mietinkin, millaista olisi ollut saada vauva juuri nyt. Nämä päivät varmaan muistaa läpi elämän.

Rouva Pikkumyylle testionnea ja Lumi-Marjalle kaikkea hyvää ja tule kuumeilemaan taas kun siltä tuntuu.

Meillä esikoinen on ollut sairaana, mutta sinnikkäästi aikoo huomenna kouluun jo mennä. Tänään ei kyllä enää ollut kuumetta. Muita tuo kurkkukipu-kuume ei vielä ole napannut otteeseensa meillä, ja toivottavasti siltä säästytäänkin.

Hyviä öitä! toivottelee Mimuli
 
Kosketit sieluani kun tavattiin. Mielessäni ja rukouksissani muistan sieluuni jättämäsi jäljet.
Niin , oikeassa olet, jokainen päivä on erilainen ja sen takia niin kaunis. Elämä on kaunein lahja meille kaikille. Vaalikaamme rakkautta ja elämää.

mimmimamma
 
Huomenia kaikille!

Kiitos kaikille kun olette jaksaneet lukea ja tukea tuossa miehen pakkolomasta. Pientä valoa näkyvissä. Siskoni mies soitteli eilen et olis ehkä pääsemäs työhaastatteluun firmaan jonne tuosta mieheni nykyisestä työpaikasta on jo lähes kaikki siirtyneet.
Itellä ollut pinna tosi piukeella, maha kipee ja jotenkin olo et ei tahdo jaksaa tehdä mitään. Tuntuu et päivät on pelkkää ruoanlaittoa, siivoomista ja tiskaamista, miehen passausta. Eilen päre kärähti oikein kunnolla kun mies ostanut laatikollisen kaljaa ja lipitti sitä kun tulin neitin kans kyläilemäst. Meidän vauvakin reagoinut levottomilla öillä ja pientä kitinää päivisin. Eiköhän tämä ala pikkuhiljaa tasottumaan.

Lumi-Marjan kirjoitus oli kyllä kaunis ja koskettava, kiitos. Lumi-Marjalle oikein hyvää jatkoa. Näin vain pitäisi osata iloita jokaisesta päivästa mutta itsellä siinä on ainakin opettelemista ja paljon.
Minnihiiri68 oikein mukavaa lomaa ja Hibiusmyös.
Hannaleena omastanikin puolesta tervetuloa

Ihailtavan jännät paikat monella, toivotaan että tulisi plussia :heart:

Aattelin tässä lähteä pitkälle kävelylenkille koiran ja neitin kans kun aurinko jo kivasti paistaa jospa vaikka piristyis siellä ja saisi uusia tuulia päivään.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
 
Hei kaikille!

Lumi-marjalle kaikkehyvää elämäänne!


Kaikille jännäilijöille plussatoivotuksia!


Lomalle lähteville ihanaa matkaa!
On kai siellä vielä lunta?


Rva Pikkumyy


Kuten hibiscuskin totesi Lugesteronit väsyttävät, sama täällä!
 
Ihana päivä!! Ihan piristyy, kun aurinko paistaa ja tulee kevät. Oma napa 11/28 ja tikutan ovista. Nyt kahtena päivänä hailakka viiva, tuleeko siihen aina sellainen? Nyt on kiva seurata tuleeko viiva samana päivänä, kun oireet vai vasta seuraavana. Mistä olette tilanneet testejä?
:heart: Plussa tuulia kaikille :wave:
 
Olen tilannut babyplussan ja kotitestin testejä. Hyvin ovat toimineet. Paras oli se Glearbluen digitaalinen versio! Kannattaa pupuilla, vaikka viiva hailukkana, kyllä se siitä vahvistuu! Itse aloitan kp10 tikutuksen, kun ollut pitkä kierto, ettei vaan menisi ohi ovis. Nyt vaan tuntuu, että meni siltikin ohi... :headwall:

Ovisonnea sinulle a-alisa! :wave:
 
Hannaleena tervetuloa mukaan :wave:

Lumi-Marja kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi :flower:

Kp 15/26-27 menossa. Oviksen tikuttelun aloitin kp9 (haalea viiva). Kp 10, 11, 12 tikutin sekä puolelta päivin että klo 19-20 aikoihin, kaikissa oli haalea viiva. Kp 13 ( klo 12) tuli testiviivaa tummempi viiva tikkuun, mutta illalla vain haalea viiva. Eilen eli kp 14 tuli päivällä haalea, mutta illalla ei enää mitään. Samoin tänäänkään ei tullut enää mitään.
Voiko ovistesti todellakin näyttää oviksen vain muutaman tunnin? Onko kenellekään muulle käynyt niin, että noin nopeasti tikut eivät enää näytä mitään?
Nyt vähän jännäilen, ettei mitään ovista ehkä tapahtunutkaan. Mitään oireitakaan ei oikein ollut. Toisaalta selkäni on ollut jo useamman päivän aika huonossa kunnossa ja olen siihen joutunut särkylääkkeitä ottamaan, joten ehkä ne ovat peittäneet ovisnippailut.

Kuulisin mielelläni teidän tikutuskokemuksia, kun tämä on ollut minulle ihan uutta.

Hyvää iltaa toivottaen
Nevi kp 15/26-27
 
Tänään heräsin jo aikaisin ja kaffetta lipitän jo kolmatta mukillista. |O Koulutuspäivä ja tyttelin vien ensin hoitoon, sitten fillarilla reippaasti toiselle puolen kaapunkia!
Tänään kp32/31 ja pitää varustautua tiivisteisiin... varmuudeksi, jotta ei tule ongelmia päivän aikana. Testejä en ole vielä ajatellut tehdä. Odottelen vielä, kun tuntuu, että täti saapuu. :'( :headwall: :headwall: :headwall: Päätä särki eilen aamusta ja tabletin sain ottaa heti. :/

Tikutuksesta nevi minulla myös usein se huippukohta vain yhden päivän aikana. Olen pari kertaa tikuttanut noin, kuin sinäkin, sitten lopetin, kun hermohan siinä täpinässä menee! Pitää vaan yrittää tasaisesti pupuilla ja jalat ristiin!! :LOL: On siitä huumori välillä kaukana, mut toivossa on hyvä elää. ;)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille! :wave:
 
Nonniin. Kevätaurinko lämmittää ja sulattaa lumia jo hurjalla vauhdilla B)
Kyllä väkisinkin myös talvi-ihminenkin nauttii :D
En ole ollut vähään aikaan "listoillanne", kun mies oli parin kk:n työkomennuksella ulkomailla, mutta nyt on taas päästy jatkamaan tätä mukavaa prosessia :p
Plussatulosta tässä jo vaan kaipaa niin lujaa, että... yk 9 taitaa olla, tai kymppi - en enään pysy laskuissa mukana :/

Viime ovista päästiin jo jotenkuten hyödyntämään, mutta juuri silloin tikutin vahvan viivan vain yhtenä päivänä :( Niinkuin Nevikin tuossa aiemmin kirjoitteli... epäilen, että mahtoiko kunnon ovista ees olla. Tai jos oli, niin juuri sinä pvänä jäi täsmäisku juuri tekemättä...
Mutta, yritys jatkuu! Meneillään on 4/27-30.
Sinä aikana, kun mies oli reissussa niin tikutin ja kuullostelin ovistani tiivisti, ihan mielenkiinnosta vaikkei sitä sit päässytkään hyödyntämään. Niinä kahtena kiertona pongasin oviksen vahvana kahtena päivänä kierrosta. Mutta heti, kun olis ollut simpat kotona niin alkaa ovis piilotella. Murrrr :kieh:

Hei - olihan mulla yks kysymyskin! Tietääkö kukaan, vaikuttaako penisiliinikuuri oviksen tulemiseen mitenkään? Kuurini alotin eilen ja se kestää laskujeni mukaan tuonne tiistaille, eli kp9 asti. Ovista tosi oottelen tuossa kp13...15.

Mutta nyt on mentävä... Löytämisen iloja kovasti oviksen tikuttajille ja jännääjille pitkääkin pitkempää pinnaa sekä vahvoja plussia!!!
Uusille tervetuloa ja aivan mahtavalle ihmiselle, LUMI-MARJALLE ja hänen perheelleen kaikkea hyvää elämässä eteenpäin :flower:

...palaillaan.... Möhkis
 
Neiti heräili niinkuin ennenkin klo 7.
Itse järjestelin paperivuorta pöydältäni yöllä, kun ei nukuttanut.

gittetestailetko ovista? Sulla on hyvin samanlainen kierto kun mulla, me pupuiltiin kp 8, 13, kp 14 ovistesti plussaa, kp 15, kovaa kipua tuntui kp 23 silloion kait kiinnittyi.

Siitä se sitten lähti ja nyt odotellaan että te jännäilijät tulette perässä.

Nevi kun viiva tumma, heti pupuilemaan vuorokauden sisällä ja mieluummin ennen ja jälkeenkin. Mulla näkyy muutamana päivänä yleensä ovis, kun testaillu.

Olen kuullut, että joskus ovis voi olla kaksikin kertaa ja kun lasta kovasti toivottiin, testasin sillä yhdellä kierrolla vielä plussan jälkeen, kun mielestäni oli niin varhain ovis, näyttikin sitten ns. normaalin ovispäivän vielä plussaksi. Testejä kun oli jäljellä, testasin siksi toisen kerran ja luultavasti munasolu irtosi ensin toiselta, sitten toiselta puolelta ja näytti kaksi kertaa oviksen, en yleensä testaa enää ovisplussan jälkeen, mutta se kierto oli tärppi.

mantana sulla vaikuttaa lupaavalta, toivotaan että nyt tärppäs ja monen muunkin kohdalla.

Mulla on nännit tosi arat ja rinnatkin, vihlaisee välillä alavatsalle, painoa jo hieman tullut. Iho heleä ja vointi suht hyvä. Taidan säästyä nytkin pahoinvoinnilta, veskirumba yötä päivää, lenkitkin pitää suunnitella sen mukaan. :D ellei halua mennä puskanjuurelle asioimaan.
Monet tietävät jo raskaudesta. Suurperheeksi kutsuvat meitä. =)

Hannaleena tervetuloa mukavaan joukkoomme! :wave: :heart:

Rouva Pikkumyy peukutusta sulle! :)

a-alisa samoin ovisplussaonnea!
 
Huomenta kaikille!

Ei mene mahakipu ohi.. :headwall: Ikinä ollut tämmöistä kipua.. Alamaha ja alaselkä,nyt aamulla lämpöä 37,1. Labraan pääsen kello 11 ja sitten lääkärille aika 13.50. Olen miettinyt kaikki mahdolliset jutut. Keskenmenot,kystat ja tulehdukset ym.ym.. Hulluksi tulee.. :ashamed: Ja entä jos vaihdevuodet jo kolkuttelee... :kieh: |O Voi,voi.. Anteeksi kun tämä on nyt tätä oma höpötystä.. Ei oikein voi keskittyä paljon mihinkään,kun niin rassaa tämä tilanne.. Pelottaakin.. :ashamed:

Mutta palaan kertomaan minkä tuomion lääkäri antoi.. :wave:
 
Heipä hei,
Onpas tullut taas tekstiä teiltä :D
Mulla ei tätiä näy ja testi näyttää negaa. Tänään käyn hakemassa sen primolut kuurin ja sitä syödään se 10 päivää..sitten tulee täti :)
Kysyin helistimen asiantuntijoilta estääkö primolut ovulaation tulon, mutta sanoivat että vain pitkään käytettynä . :D Kuukautiskierronkin pitäisi lyhentyä.

Toivottavasti te muut bongaatte niitä oviksia mahdollisimman paljon :heart:
Minulla yritys siirtyy tämän kuun loppupuolelle.

Keväisin terveisin Aurora72 :wave:
 
Kauhea kiire on ollut töissä, näin ennen lomaa sitä yrittää aina tehdä kaikki kesken olevat jutut valmiiksi vaikka niillä ei niin kiire oliskaan :lauhg:

Taikakuu, toivotaan että vatsakipu hellittää ja tutkimuksissa kaikki on kunnossa :hug: Koeta jaksaa :wave:

Pikkukakkosen haaveilija, kiva että tulevaisuus näyttää taas vähän valoisammalta :) Toivotaan että mies saa uuden työpaikan ja teidän molempien stressi sen myötä helpottaa :hug:

Mulla on menossa viimeinen työpäivä ennen lomaa ja töitä tosiaan olis enemmän kuin ehtii tekemään :)

Raskaus etenee edelleen melko oireettomana, tosin mullakin on rinnat mielettömän kipeät kuten TeSuLahillakin. Tiistaina jumpan jälkeen alavatsaa vähän nipisteli, jonka jälkeen päätinkin että kaikki hypyt saa jumpatessa toistaiseksi jäädä vähän vähemmälle.

Nyt täytyy taas rientää seuraavaan palaveriin :)

Plussaonnea kaikille ja aurinkoista kevättä :wave:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :hug:

mantana kyselit, onko suvussamme kaksosia. No onhan meitä. Itsekkin olen kaksonen, siskollani on tuplat, tätini ja setäni ovat kaksoset ja heistä tädilläni on myös tuplat. Serkkuni odottaa kaksosia, joten onhan meitä :D

mimuli km jälkeistä elämää täälläkin. Mulla ollut km 10/06, 6/07 ja 12/07 :ashamed: Eka oli rv 10 keskeytyyt km ja vastasi viikkoa 8, toinen rv 13, np ultrassa ei ollut sykettä ja vastasi viikkoa 11, kolmas oli rv 16, keskeytetty trisomia 13 raskaus :ashamed: Hieman pelottaa uusi yritys, mutta pakko vain uskaltaa, jos meinaa enemmän laspsia saada. Jossain vaiheessa tämän epäonnen on kai loputtava.

Ovistikut tuli jee...johan siinä menikin monta päivää tilauksesta. Vielä en ole tikuttanut, mutta tuntuu siltä, että ovis kyllä ehti jo mennä, mutta kyllä silti tänään aion vielä testailla.

Ihanaa, vapaapäivä. Tänään vietän lasten kanssa shoppaillen ainakin muutaman tunnin. Luin puutarhalehteä ja sain inspiraatiota siitä, joten lähdemme katsastamaan joko olis jotain tarjontaa tullut kevätpuutarhaan. Olen kai jokin puutarhafriikki, mutta viihdyn todella hyvin tässä omassa pihapiirissä tpnkien kukkapenkkejä ja katsellen, mitä maasta nousee ja mitä vielä voisi lisätä/poistaa.

 
...........joten kp1 tänään. Nyt jäi sitten tuo edellinen kierto kp27:mään ja väliin nuo kierrot on näköjään menneet jopa kp32:teen. Niin et heittoja löytyy. :( :headwall: :kieh:

No, vaan kyllä tuon ei toivotun veirailian osasinkin odotella ilmaantuvaksi, kun ei nuo peitteet heilahtaneen, kuin kerran kierron aikana ja sekin liian varhaisessa vaiheessa kiertoo et olis voinut toiveita herkistellä. :kieh:

Hmmm...... meil hiukan myrsky tuos viikonlopulla jälleen sisätiloissa riehui (ukko+teini sotapolulla). Mut nyt sitten sitäkin rauhaisampaa => ukko nimitäin lähti tuttavien ja sukulaisten luokse kyläilemään ja taitanee reissullaan ainakin ensi viikon alkupuolelle kuljeksia. (Tuo reissu oli suunniteltu ajat sitten-ei hetken päähänpisto).
Mut eipä ole haitaksi hetken olla ilman ukon läheisyyttä, kun tietää et palatassaan hän hyvil mielin on, kun on saanut ns. omaa-aikaa/rauhaa. Vaan pieni kateuden-poikanen tietty on tuol minun takaraivolla kuiskimassa, et miks mulla ei ole mahdollisuutta omaan aikaan/rauhaan. :/ :headwall:

Ei, nyt on siirryttävä muihin hommiin ja kohta lähdettävä kuopuksen kanssa yhtä lapsosta linja-autolle vastaan, kun hän koulusta kotiutuu.

:wave: -touhis- :wave:
 
Hei!

Terveisiä tk:sta,siellä olen juossut kaksi kertaa tänään.. Aamulla kävin labrassa,otettiin "pissatestit" ja verikokeita kun tuo maha ollut kipeä. Niissä ei mitään hälyttävää ollut. Otettiin papa-koe,sisätutkimus ja mahan päältä paineli. |O Lääkekuurin sain.. Kun valkovuotoa (vähän sellaista kellertävää ja vähän haiskahti) :kieh: :ashamed:
Jos tässä nyt tulis kuntoon..

touhu tenava älä välitä minullakin on noita heittoja kierrossa.. Kyllähän se tahtoo ärsyttää.. :kieh: Mutta kun aloin käyttää ovistestejä niin silloin kyllä tuli pari kiertoa just niin kuin piti,mitä nyt yksi kerta alkoi sitten heti aamulla. Mutta nyt viime kierrossa ei enään tullutkaan niin kuin piti.. Odotin alkavaksi keskiviikko tai torstai ja alkoi perjantaina (28.3).

Hannaleena voi harmi kun sinulla on ollut aika monta keskenmenoa.. Olen pahoillani.. :hug: Minun veljen avovaimon siskoilla on myös ollut useampi keskenmeno. Minun äidin "sisarusparvessa" löytyy kahdet kaksoset ja minulla on yhdet serkkukaksoset..

Ja vähän omaa.. Nyt se sitten tyttöni mun on suorittamassa mopokorttia ja myös traktorikorttia.. Saa nähdä miten käy.. :|
 
Moikka!

TESULAH:Mä tikuttelen ovista,vielä ei ole ollut ovislimoja ollenkaan ja nega tuli ovistestiin,laskin,että mulla on ovis lauantaina,niin huomenna laitamme simpat valmiiksi odottamaan ovista.

Mä menen viikonloppuna hakemaan remonttiesitteitä asunto-mökki-ja remonttimessuilta hesan messukeskuksesta,kun aloitamme äitini asunnon remonttia ensi vuonna tekemään,ennen kun myymme asunnon pois,niin kauan pidämme asunnon itsellämme kun äitini kuoli viime syksynä,nyt tulee puoli vuotta äitini kuolemasta parin viikon päästä.

Mulla kaveri otti pienen koiranpennun ja mun tekisi mieli ottaa koira,mutta mietin että miten kissani suhtautuu,kun se on jo 3-vuotta,jos otan koiran sille kaveriksi,varmaan on tappelu ensin.

Mulla on kummallinen tunne,että huomenna kun laitamme simpat liikkeelle,saamme vauvan masuun asumaan,saa nähdä meneekö tunne oikein,todella vahva tunne on siitä asiasta.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Minun oli pakko käydä marraskuun tekstejäni lukemassa, millaisia oireita minulla oli ennen raskautta: Tässähän niitä..Rouva Pikkumyy 26.11.07
Jännittävältä näyttää!
TeSuLah , toivon, että plussa pärähtää! .

Taas sain puolen pvn aikaan migreenin seurakseni ja pahoinvoinnin, olin kuitenkin töissä loppuun asti. Kotona nukuin 2,5 tuntia.

Kuinka paljon tuo Lugesteron mahtanee tehdä raskausoireita? Lämpö aamulla 36,7, illalla 37 astetta ja paleltaa, rinnat sisältä päin kipeät ja tää kauhea haju yliherkkyys, vain pahentunut entuudestaan. Niin ja "tein ovistestin ja siihen tuli 2 viivaa, toinen vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta viiva kuitenkin." Niinhän mantanakin joskus teki ja tuli viivat molempiin kp 23, muistaakseni. Koskakohan raskaus näkyisi testissä, jos raskaus olisi alkanut?

Olisi niin ihana häälahja meille
Niin ovistestit siis plussaa koko ajan , vaikka oviksen jälkeen välillä ei ollut. Ja tää kauhea haju yliherkkyys nytkin, jännittää! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Nyt syömään! :p

Nyt syöty ja jatkan vielä.
Kaikille toivon Onnea tässä kierrossa


Mantanalla onkin jännät paikat*peukut pystyssä täällä naputtelen*


Ja kovasti toivon kaikille ovisplussiakin! Ja niin minullakin , ei aina kauaa näy ja toiste taas näkyy!? Kumma juttu!


Pahoittelut tädin saapumisesta touhis!


No nyt selailen , mitä muualla on kirjoiteltu, ihanaa pvn jatkoa kaikille!


Rva Pikkumyy


Ps ja en tällä viestillä tarkoita, että olen raskaana, mutta toivon kyllä!
 

Yhteistyössä