YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Ihanaa kuulla plussaus/raskausoireita! Tänne vaan kaikki kirjaatte! :wave:
nevin oireita lukiessa luin aivan alkuunsa, kuin omia edellisen kiertoni oireita... :headwall:
Kn poikittain, korkealla ja kova. Huonoa oloa noin kp 20 kohdalla, jotta sylki suuhun tuli ja rinnat valtavan arat. :/ Semmosta sitten kait, jotta olisko ollut jotain tapahtumaa tai sitten ei. Nyt kp15/31 ja erittäin kivulias alamasu, tisut herkät, pientä lämpöä jne.

Tämmöistä, mutta eilen oltiin Sirkuksessa ja oli todella hauskaa! :D Tänään kerhopäivä, töihinkin mentävä ja ajattelin käydä pientä poitsulia ikää 6kk katsomassa! :heart: =)

Ihana päivä tulossa ja aurinko paistaa! B) Mukavaa torstaita toivon kera kaikille!! :wave:
 
Huomenta!

Nyt on käyty labrassa.. (Otettiin kilpirauhastesti,"hormoonitesti".ym). Lääkäri suositteli minulle gynophilusta,mutta on poistunut apteekista,siis sitä ei enään saa ollenkaan. "Apteekintäti" suositteli sitten tuota gynolacthia.. Mahakipu on alkanut taas.. :kieh: :kieh: :'( Viime yönä tosi huonosti nukkunut.. :ashamed: Anteeksi naiset kun tulee taas tätä omaa.. :ashamed:
 
Luin nevin jännittävän testauksen, mutta olen silti edelleen sitä mieltä että
noiden testausten kanssa ei silti kannata hätäillä, kun malttaa odottaa loppukiertoon, ei tuleniin helposti niitä negoja, jos raskaana, eikä tartte miettiä onko vai eikö? Kuten nevi sullakin näkyi raskaus heti kun kierto lopullaan. Esim Aconin herkässä testissä sanotaan että kannattaa testata ensimmäisenä myöhästymispäivänä aikaisintaan. Pettymyksiä tulee niin helposti ei kiinnittyneistä mutta hedelmöittyneistä munasoluista. Varsinkin meidän ikäluokalla alkavat lisääntyä :( Raskaushormonia ei myöskään kaikilla näy heti virtsassa. En haluaisi että te kukaan koette pettymyksiä liian aikaisin testatuista plussista, jotka ei sitten olekaan niitä oikeita plussia, jos täti tuleekin.
Oireistakaan ei aina voi päätellä, mulla muistutti ainakin normaalia loppukierron oireilua, paitsi että tunsin kiinnittymisen kp 23 ja rintoja eri lailla jomotti, ei tullut tavanomaisia finnejä oviksen jälkeen, iho nytkin tosi hyvässä kunnossa, sileä ja lähes näpytön, kuten poikaa odottaessani, voin todella hyvin. On myös täydin oireettomia alkuraskauksia, joillakin vain tädin poisjäänti ainut merkki raskaudesta, yleensä selkein.

On upeaa kun täällä taas ihania plussauksia! nevi ja surusydän tervetuloa mukaan ja vedämme lisää porukkaa joukkoomme!

Itsellä vointi tosi hyvä, ei pahoinvointia, rintoja hieman aristaa, nännit arat, veskiin pitää herätä yölläkin, eikä voi tehdä liian pitkiä lenkkejä ulkona, kun vessaan on päästävä usein, palelua edelleen, lämmöt nousivat oviksen jälkeen ja ovat edelleen sen 37 ja horkkamaista palelua iltaisin, ei silti kuumeinen olo.
Lämmöthän ovat koholla alkuraskaudessa eli kuuluu asiaan. Palelua on ollut muutenkin yleensä loppukierrossa. nevi ehkä tuo palelu ja lämpöilykin niin yksilöllistä. Kahvia en ole juonut pian kahteen viikkoon eikä yhtään ole tehnyt mieli, ei vaan maistu.
Vatsassa selvästi jo pieni kumpu, mulla aina näkynyt samoilla viikoilla tuo maha, painoa tullut ehkä noin 500 g, eli hyvä tilanne senkin suhteen. Väsymyskin hieman hellittänyt, viime yönä neiti oksensi limaa yöllä ja heräs, mutta laitoin sitten takaisin nukkumaan ja nukkui 7 saakka.

Yskiminen on kurjaa, se ottaa alavatsaan, varmaan kun kohdun kannattimet siellä venyvät ja kohtu kasvaa.
Poika puhuu vauvoista monikossa, kun kysyin, miksi ajattelet siellä olevan kaksi vauvaa, sanoi: siksi kun sulla on jo niin iso maha. Tietää raskauden olevan alussa vasta, seuraa tarkasti mua, kuten seurasi viime raskauttakin.

Päivitteli silloin uimahallin saunassa: Äiti sun maha ja kikat on kasvanu! Muita lauteilla olijoita hymyilytti. Oli myös tosi huolehtivainen, kun menin saunan lauteille ison mahan kanssa, sanoi: Äiti oo varovainen! Portaissa tuli avuksi ja sanoi: Äiti mä autan sua. Ikää ei ollut kuin n. 2 vuotta. Sanoi joskus näinkin: Sun ei saa juosta ettet kaadu ja vauvalle tuu kipeää.
Ihmettelivät neuvolassakin tulevan ison veljen kommentteja ja kiinnostusta vatsan kasvuun ja mun ulkomuodon tarkkailusta. On kyllä nyt sitten huolehtiva ja hoivaava iso veli.

mantana olimme kans Sirkuksessa su koko perheenä. Täälläpäin on Sirkus Forentinon kiertue.

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen :heart: :wave:
 
Jokainenhan saa testailla kuinka haluaa ja onhan sitä joskus niin malttamaton, kun raskautta ei ala kuulua ja kauan yritetty, toivon kuitenkin teille kaikille kuumeilijoille niitä oikeita pysyviä plussia ja että päästään hakemaan ne ihanat kääröt sitten kun on sen aika.
:heart: Nyt rv 8+2 :heart:
 
Voih! :D Oikein paljon ONNEA Neville ja Surusydämmelle plussasta! :flower:

En ole täällä käynyt hetkeen. Töissä niin kiire ja nyt iski kova flunssa. :snotty:
Joka paikka on niin kuin hakattu..kova yskä/kurkkukipu. Lämpöä 37,5.
Sain sairaslomaa koko loppuviikon.

Minulla ei kuukautisia näy..viimeisen primolutin otin lauantaina. En käsitä minne ne on kadonnut :eek: Pitäs varmaan hakea raskaustesti varmuuden vuoksi. Soitan kyllä gynelle tänään..onko tämä normaalia.

Tulihan se kevät sieltä..piristää mieltä kummasti. B) Kunhan paranis taudista ensin.

 
Paljon kiitoksia teille onnitteluista :heart: Mukava, että voi jakaa ilon teidän kanssanne, kun läheisille en halua vielä asiasta kertoa. Kunhan pääsen lähemmäksi "maagista" 12 viikkoa, niin sitten ehkä kerrotaan läheisillekin. Jos ei vaan taas tule niin hurja pahoinvointi, kuin viimeksi ja sen takia pidä paljastaa asia jo aikaisemmin...

touhu tenava Toivottavasti sait miehesi eilen illalla kellistettyä :D

nevi Oi, miten ihania uutisia :heart: Hurjan paljon onnea ja kaikkea hyvää odotukseesi! Me mennäänkin melkein samoilla päivillä =) Saadaan yhdessä jännätä, ollaanko jouluaattona synnyttämässä!

minnihiiri68 Onnittelut ekasta neuvolakäynnistä, toivottavasti hb nousee, ettei tarvitse vielä rautatabletteja ottaa avuksi.

elina67 :wave: Täällä peukut pystyssä, että loppuviikosta sinulle pärähtää plussa testiin!

kanellalle Onnittelut uudesta kodista :flower: Ja etukäteen jo tsemppiä kesätöihin!

Lumi-Marja Kyllä on miehesi ihanan yllätyksen sinulle järjestänyt :heart: Ihan kateeksi käy ;)

Taikakuu Tsemppiä tutkimuksiin :hug: Kunpa saisit hyvät tulokset myös verikokeista ja kaikki olisi kunnossa raskautta varten.

gittelle Voimia suruun :hug:

TeSuLah Meillä kans eka neuvola vko 10 kieppeillä. En ole vielä aikaa tilannut, mutta muutaman viikon päästä sitten soittelen. Minulla varmaan suurin pelko tässä raskaudessa tulee vasta myöhäisemmillä viikoilla, kun rakenneultra lähestyy :/ Nyt mennään vain päivä kerrallaan. Kotidoblerin ajattelin hankkia, kunhan viikkoja kertyy enemmän. Jos sydänäänten kuunteleminen vaikka vähän rauhoittaisi.

(.) En kovin tarkkaan seuraillut oireita tässä kierrossa. Oikeastaan ainoat raskautta enteilevät oireet olivat alavatsassa tuntuvat vihlaisut ja ehkäpä palelu. Nyt rinnat ovat paisuneet ja tavallista kosketusaremmat, on koko ajan nälkä :p ja välillä tuntuu, että hieman närästää. Saapa nähdä milloin hajut alkavat tehdä pahaa... Toivottavasti ei iske nyt niin kamala pahoinvointi kuin viimeksi |O Osastolle en enää halua tiputukseen, käyn vaikka terveyskeskuksessa päiväsaikaan tipassa, jos tarve vaatii. No, kuulostellaan mitä alkaa tapahtua ;)
 
Kiitos surusydän. Viikonpäästä saa kysyä tuloksia.. Ja kahden viikonpäästä pitää taas soittaa neuvolaan niin sitten katotaan mitä sitten tehdään.. :|

Oikein hyviä vointeja "meidän" tuleville äityleille.. =) :heart: :heart: Ja myös ihan meille kaikille.. =)
 
Moikka teille kaikille!
Täällä sitä sairaalassa ollaan,kipu jaloissa niin paha,että olen viime yöstä asti ollut sisällä kipupolilla ja otetaan kokeita lähinnä verikokeita,jalat valtavan kipeet.Huomenna pääsen pois.

Oma napa:täti tekee tuloaan.

Peukkuja teille kaikille!
 
Mitenkäs Auringonkukalla menee? Toivottavasti pikkuiset ovat pysyneet kyydissä :)

Nyt lueskelin noita teidän kirjoittamia juttuja mun loman ajalta (tiedetään, töitähän tässä pitäisi tehdä...) ja huomasin mitä Hannaleenalle oli tapahtunut. Hannaleena, luultavasti et enää tätä palstaa lueskele, mutta voimia sulle :hug: :hug:

Kaikille tädin yllättämille :hug: Ei muuta kuin uutta kiertoa kohti :)

Kanella, onnea uuteen kotiin :wave:

Touhis, saitko miehen kellistettyä petiin illalla? Toivotaan parasta :whistle:

Taisin kirjoittaa vähän huonosti tuossa eilisessä viestissä noista tutkimuksista :ashamed: En siis tarkoittanut että neuvolasta ns. "pakolla" ohjattaisiin vanhemmat synnyttäjät noihin istukka- ja lapsivesitutkimuksiin, vaan tarkoitin siis sitä, että aikaisemmin noita tutkimuksia on suositeltu pelkän iän perusteella, kun nyt se ohjaus tutkimuksiin tapahtuu erillisen veriseulan tuloksen perusteella ja siihen veriseulan tulokseen vaikuttaa muukin tekijät kuin ikä.

Mulle ainakin kerrottiin neuvolassa hyvin selvästi, että ne tutkimukset on vapaaehtoisia eikä hoitaja millään tavalla yrittänyt vaikuttaa meidän päätökseen.

Minä haluan niihin tutkimuksiin sen vuoksi, että jos tutkimuksisssa tulee esille että lapsella on jokin kehityshäiriö, niin meillä on koko raskausaika aikaa valmistautua siihen ja hankkia tarvittavaa tietoa vammaisen lapsen hoitamisesta ym. Ymmärrän, että kaikki eivät näitä tutkimuksia halua, mutta tiedän omasta puolesta että on parempi saada se tieto ajoissa ja näin henkisesti valmistautua tulevaisuuteen.

Lumi-Marjalle on mies järjestänyt ihanan yllätyksen :) Kunpa minunkin mies joskus keksisi jotain tuollaista, pitäiskö vähän vihjailla :whistle:

Gitelle voimia :hug: Toivotaan että kivut hellittää.

Täällä ei mitään uutta, kuvotus vaan on ja pysyy :( Tänään lounaalla teki kaikki tuoksut tosi pahaa, ei kuitenkaan tarvinnut kesken kaiken lähteä vessaan oksentelemaan vaikka välillä siltä tuntuikin :LOL: Mitään ei kyllä tee mieli kun koko ajan on paha olo, mutta pakko on jotain syödä ettei tulisi entistä pahempi olo =) Hedelmiä olen yrittänyt välipaloina napostella, varsinkin appelsiinit ja kiivit maistuu ihan hyviltä, kun ne on kirpeitä.

Jotain hyvää tässä etovassa olossa sentään on :saint: Eipä tee yhtään mieli karkkia =) Minä olen aina ollut tosi kova syömään karkkia (ei muuta makeaa), mutta nyt ei yhtään tee mieli mitään makeaa, ei edes salmiakkia, joka on sentään mun suursuosikki :)

Plussatuulia kaikille, toivotaan lisää plussia tähän ketjuun :wave: Onko meillä lähipäivien jännäilijöitä?
 
Heippa taas kaikille!


Paljon on tullut tänäänkin taas kirjoitusta, kiva!


Kivaa , kun on monta plussannut samassa pinossa kertomassa kuulumisiaan!


Oma napa : Olen mitannut lämpöjä, aamulämmöt aina 35,9, tänä aamuna enää 35,8 ja nyt kun tulin töistä 35,4 ja nippailee alavatsaa, voikohan ovis olla näinkin varhain jo? Pitäsi kai varmuudeksi hyödyntää, ja "pupuilla", eilen kyllä touhuilimme, mutta kun koskaan ei tiedä, milloin on oikea aika!


Mies pian alkaa epäillä minua nymfomaaniksi, kun koko ajan haluttaa!


No mukavaa pvn jatkoa kaikille ja plussaillaan edelleen samaan tahtiin kaikki, ihanaa!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:



Lisäyksenä...Mies aloitti töistä kotiuduttuaan ja syötyämme itse kyselemään, pitäisiköhän taas touhuilla? Minä siihen vastasin, juu kivahan se olisi aina kun tekee vaan mieli! Juu hän jatkoi, että ei usko pelkästään ovulointiin ja aikoo nyt Vielä enemmän keskittyä touhuiluun, kivalle tuntui, ettei minun tarvitse pongata häntä joka hetki sänkyyn!


Rva Pikkumyy
 
Juu hän jatkoi, että ei usko pelkästään ovulointiin ja aikoo nyt Vielä enemmän keskittyä touhuiluun, kivalle tuntui, ettei minun tarvitse pongata häntä joka hetki sänkyyn!

Rouva Pikkumyy siinäpäs tuli se ajatus mikä itselläkin... :ashamed: enempi saa itse vongata ja sitten ihmetellään miksi naiset on passiivisia! :headwall: Ihanaa ovuloinnin aikaa ennen ja jälkeen myös! ;)

Kp16/31 ja pari päivää ollut niin väsy koko perhe, että nukahdettu samantein petinpohjalle illalla. Eipäs siinä viitsi kultaa kutitella, kun tietää työnsä vieneen voimat. :ashamed: Pari päivää tullut sitten todella paljon kuuluisaa ovislimaa, joten jos vielä tänä iltana ehtisi :saint: Pyydän kauniisti, että näin olisi! :p

Mukavaa perjantaita! B) :wave:
 
Ihana aamu taas, tänään menen vaihteeksi iltavuoroon, kiva niin!



Varmaankin ne minun alavatsakivut ovat vain munasolujen kypsymis kipuja, toivottavasti hyvin kypsyvät ja edesauttavat jotain ihanaa tapahtuvaksi!


Ihanaa vatsan kasvattelu aikaa kaikille pinolaisille, joilla se pienokaisen alku siellä kohdussa jo on!


Toivottavasti me muutkin perässä tulemme, masun kasvattajien joukkoon!


Testailuista: Minä olen niin malttamaton, koskaan en ole jättänyt testaamista myöhempään, viimeistään sinä pvnä olen testannut kun menkkojen pitäisi alkaa, ja kaikki plussaukseni kyllä ovat plussana säilyneet, 4kpl, tosin 3 niistä vain kehittyi tähän asti:
.

Jos tulisi tässä kierrossa plussaa, olisi iloinen äitienpäivä yllätys, nykyinen kuopus on saanut nimensä äitienpäivänä!


Ihanaa päivää kaikille!


Minulla tänään iltavuoro ja sen jälkeen alkaakin viikon kestävä urheilulomani!
,
,
,
,


Ja tätä hommaa teen myös:


Unohtamatta näitä ihania hetkiä:


Ja:


Myös testterissa käymme ensi viikolla


Eli ihana loma tulee varmaan kaiken kaikkiaan olemaan!


Heippa taas kaikille ja ihanaa pvää jokaiselle!


:heart: Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
voi ihanuuksien ihanuus, kyllä odotan lauantaita niin kovasti, etten meinaa nahoissani pysyä. Suhteemme alkuaikoina sanoin miehelle, ettei sitten hommaa mulle mitään rojua nurkkiin. eikä korujakaan määräänsä enempää menis osteleen. Sit alkoi tämä "perinne" että mieheni antaa lahjaksi jotain omalaatuista. Lapsille hoitaja päiväksi ja lahjakortti kampaajalle, jalkahoitoon, kosmetologille jne... Tämä kylpyläpäivä on iha ensikertaa lahjalistalla. Mieheni tietää, että arvostan tuollaisia lahjoja enemmän, kuin jotain yöpaitaa tai epäsopivia alusvaatteita. Hän tietää, että kotiäiti tarvitsee vaihtelua ja pienen hemmottelun jälkeen jaksaa taas ahertaa pyykin ja imurin kanssa ihan toisella lailla. Joskus me lähdetään ulos syömään ihan kahden muutenkin vain. Vaikka tuo mies ei ihan mikään täyden kympin adonis olekkaan, niin tuo toisen huomioon ottaminen saa multa täyden kympin.

Täti alkaa pakata kamojaan ja masukipukin hellittää sen myötä. Ovistikut kuumottaa kaapissa, vaikk amitään ovisjahtia ei pitänytkään alkaa harrastamaan. Mut jos nyt vähän edes tikuttais, ihan vaikka sitlä silmällä pitäen, et sattuisinko ovuloimaan ;)

Rouva Pikkumyy, äitienpäivänä minutkin on aikoinaan kastettu ja tänä vuonna se sattuu olemaan vielä samana päivänä kuukaudesta. Äitienpäiväplussaa sinulle toivon niin kovasti :heart:

mantana, toivotaan nyt, että vielä ehtii ja tärppionnea ihan mahdottoman
paljon :heart:

Muillekkin plussarikasta huhtikuuta ja auringon hellimiä hetkiä. Pinomme äityleille nautinnollista masuaikaa. Toivottavasti täältä kaikki tulee perässä pika vauhtia :)

Nyt ylös, ulos ja lenkille :wave: Ei noita aurinkoisia päiviä voi kokonaan sisällä uhrata, vaikka siivoomista oliskin. Uskoisin, ettei noi pyykit ja hiekat lattialta karkaa minnekkään sillä aikaa ja jos pyykit löytävät tiensä kaappiin itsekseen ja hiekat imuriin, niin antaa mennä sitten vaan :D
 
Mukavaa viikonloppua kaikille :heart: On paljon tekstiä taas tullut, lueskelen sitten enemmän viikonlopun aikana.

Taikakuu, nyt sitten minunkin alamaha on järkyttävän kipeä ja jo kolmatta päivää :eek: Aattelin vaan kun samassa kohtaa kiertoa mennään. Tää on oikeesti ihan pstä, kun yksi vaiva loppuu, niin toinen alkaa. Lähden nukkumaan päiväunet, jos tulis vähän parempi mieli. Joka aamu olen jostain syystä herännyt viideltä ja puoli kuudelta, vaikka oisin kyllä saanut nukkua. Ei vaan nukuta. :wave:
 
Ihan ekana kiitokset kanella selvityksestä. Tuo olikin minulle ihan uutta tietoa.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää :D

Olet aivan oikeassa mantana noista oireistani. Esim viime kierrossa olisin voinut vannoa oireiden puolesta että nappasi.
Ihanaa ja simpparikasta iltaa sinulle ja miehellesi ;)

Monella tuntuu nyt olevan kaikenlaisia inhottavia vaivoja.
Toivotan kovasti paranemista Taikakuulle mahakipuihin, TeSuLahille yskään ja Aurora72 myös :hug:

Onpa sinun TeSuLah 'pikkumiehesi' ihana :heart:
Ei mitään hätää, ymmärsin huolesi liian aikaisesta testaamisesta. Olet siinä ihan oikeassa, mutta kun tämä ihmimieli on välistä niin malttamaton :ashamed:

Tuo kotidobleri kuulostaa aivan ihanalta surusydän Liekö kovin arvokas?
Vaan taitais minulla käydä niin, että en malttaisi olla jatkuvasti testaamatta, ja sitten varmaan istuisin tunnista toiseen 'tarkistamassa tilannetta' :D
Kuulosti muuten hurjalta tuo sinun edelliskertainen pahoinvointi. Ihan sairaalassa tiputuksessa :( Yritän kovasti puhallella sinulle sinne mukavia oloja :whistle: :whistle:

Mikäs on vointisi gitte? Saitko apuja jalkaasi?

Ihan tuli mieleen Minnihiiri68 sinun tekstistä viimekertainen alkuraskauteni, jolloin maistui vain tuoremehu ja kiiwit. Niitä upposikin sitten litra- ja kilokaupalla :/

Oikein ihanaa alkanutta lomaa Rouva Pikkumyy?
Aika touhukkaalta kuulostaa kyllä rentoutumisesi ;)

Ihania hetkiä sinulle Lumi-Marja ja miehellesi sinne kylpyläreissuun. Taitaa sinulla ollakin siellä kainalossa oikea kultakimpale =)

Muutama päivä takana vasta tätä raskautta, mutta kaikenlaisia mietteitä ja ajatuksia on jo päässä vilissyt. Marraskuinen km pyörii mielessä, mutta myös suunnaton ilo tästä uudesta raskaudesta. Tämä on kuitenkin minun viimeinen vauvani, enkä tahdo viettää näitä korvaamattomia hetkiä murehtien. Yritän olla positiivinen ja tulevaisuuteen luottava. Miehen kanssa ollaan paljon tätä pohdittu ja tultiin siihen tulokseen, että eletään päivä kerrallaan iloiten, mutta myös samalla tulevaisuudesta haaveillen. Kovasti lämmitti mieltä, kun mies kutsui tulevaa pienokaista Vilttitossuksi :heart: Kuulemma kuopuksemme (kesällä syntynyt) on Heinähattu ja nyt sitten on hälle tulossa talven pikkusisarus.




Mukavaa viikonloppua teille kaikille!

Nevi ja Vilttitossu 4+3

 
Moikka!

Nevi:Sain kepin avuksi kävelyyn heinäkuulle asti ja otettiin kokeita 9putkiloa verikokeita ja selkäydinnäyte otettiin myöskin,onneksi en ole kuollut,kun ihmisiä on monia kuollut tähän vaivaan joka mulla aiheuttaa kipua jalkaan,etten pysty kävelemään nyt taas ollenkaan,sen takiatyöpaikan vaihto edessä ja kesän olen lintsillä myymässä ruokaa,että varmaan näen monet teistä siellä,tulkaa vaan ostamaan ruokaa multa,syksyllä sitten katson minne menen työhön,mutta sellaista työtä on esittävä mikä ei käy jalkaan.
Mulla on muuten pääsykokeet ensi viikolla tiistaina,haen jatkokoulutukseen omaa alaani lisää opiskelemaan.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Hei taas!
Ja onnea Neville plussauksesta!
Ihanaa lukea näitä iloisia uutisia - lisää, lisää vaan!

Rouva Pikkumyy: ihanaa lomaa sinulle. Oletko nyt uudelleen karkkilakossa? Minä aloitin viikko sitten ja nyt himo karkkeihin on huomattavasti laskenut. Kesäkuun alkuun pitäisi olla syömättä niitä.

Viikko on mennyt työkiireissä ja koneelle istuin vasta tänään, kun illat olen ollut ihan puhki.

Minulle siis ehdotettiin vielä parin kierron odotusta ennen yritystä (gyne tiistaina), mutta jos yhden odotan, niin mun luonteella se on hyvin. Ovistesti näyttää aika voimasta viivaa - ihan on kierron kanssa samassa, mut täytynee hukata tää ovis tällä kertaa. Iloita kai täytyy, kun kroppa toimii taas.

Lauantai ainakin näyttää hyvältä - ihanaa on kevät - mitkä tuoksut ja äänet ja tämä valoisuus!
 
Täällä flunssan kourissa, yskä on raastavaa ja valvottaa yöt. Pikkuneiti oksentelee limaa ja eilenkin oli siinä hiuksiaan myöden, tyttö suihkuun ja petivaatteet pesuun. Olo on aika väsyttävä, täytyy huilailla joka välissä. Pojalla ja isännällä ei ainakaan vielä ole flunssaa, me naiset vaan sairastetaan.

Nännit tosi arat, suihkukin sattuu. Olotila muuten ok, ilman flunssaa suorastaan erinomainen, pahoinvointia tms. ei ole. Voimia pahoinvoiville mammoille. Toivottavasti pian helpottaa.
Yskiminen tuntuu alavatsassa. :( Taidan selvitä nytkin ilman pahoinvointia.

Ulkona aurinko paistaa ja kevättää, kunpa jaksais innostua. Yö jäi yskimisen takia tosi lyhyeksi. Ehkä iltapäivällä jaksamme ulos.

Mukavaa päivää teille! Plussatuulia! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 8+4 :heart:
 
a-alisa..................................28/28.....yk.1
kanella.................................28/28
ebony..................................30/28-30


Aikas lupaavalta näyttää... peukut pystyssä! :wave:

gitte älä vielä luovuta! Peukut pystys!! :wave:

TeSuLah Parane pian! Masuasukille paljon lisätarrasukkasia! :wave:
 
Ihana kevätsää ulkona B) Tulin just kaupasta ja lenkille olisi tarkoitus vielä rynnätä, kunhan on palstat kurkittu.

TeSuLah ja Aurora72 pikaista paranemista. Mantanalle intoa peittojen pöllytyksiin. Rva Pikkumyylle mukavaa lomaa ja Lumi-Marjakin siellä parasta aikaa kylpylässä rentoilee :whistle: Gitte, jos vielä ei tätiä näy, toivoa on. Toivottavasti myös jalkasärkysi ovat hellittäneet.

Plussanneille myös hyviä vointeja :heart:

Mulla on yleensä rinnat kipeinä ja turvoksissa oviksen jälkeen, mutta nyt ei ole mitään oireita. Ei myöskään muita kokovartaloturvotuksia. Ihmeellistä, olikohan tämä ovulatorinen kierto laisinkaan :eek: No juu, eiköhän se täti sieltä hilppase ensi viikon alussa ilman noita oireitakin, jos on tullakseen. Mahaa kyllä juilii aika ajoin menkkamaisesti ja välillä tosi kovaa. Eilen piti oikein pistää maaten. Taikakuu ja Hibiscus, missä siellä mennään?

Huomasin, että listalla on melkoinen suma loppukiertolaisia nyt. Voi kun saataisiin tänne äkkiä lisää plussia :heart: :heart: :heart: Niitä jään odottelemaan ja taidan keitellä kupposen kaffetta. Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Ps. Katsoiko kukaan 45 minuutissa sitä lapsettomuushoitojuttua vai joko tästä oli täällä puhetta? En ainakaan huomannut, että ois ollut. Laitoin sinne maikkarin toimitukseen palautetta sähköpostitse, koska juttu oli mielestäni tosi asenteellinen ja joiltain osin asiatiedoiltaan jopa virheellinen. Eikä ainakaan mitenkään kannustava, koska niistä hoidoista on todella moni saanut apua. Jotenkin asiaa tarkasteltiin vain negatiiviselta puolelta käsin.
 
Hei kaikille!

Paranemista toivon kaikille, keillä sairautta tai kipuja!


Meillä ihana aamu ollut heräsimme 8 aikaan, koska eilen iltavr, niin minäkin nukuin enemmänkuin 5:00 asti.


Sitten tietenkin lähellä oloa:


Sitten yhdessä näitä töitä teimme:
, aurinko porotti, minä olin toppi päällä ja housut, koska tuuli ei osunut takapihallemme!


Sitten kuntoilua, menimme miehen kanssa kauppaan näin:
,
, olipa mukavaa!

Jatkoin päivääni näin:


ja sen jälkeen olikin jo aika tehdä:


Ja nyt vasta:
,


Plussailkaahan taas, se on niin mukavaa luettavaa!


Huomenna alan taas tikuttamaan ovista, eiköhän se sieltä löydy!


Kiitos Lumi-Marja, sitähän mekin kovasti toivomme! :heart:

mimulille onnea myös, että nopeasti raskaus alkaisi!


Tietenkin ihan jokaiselle toivon plussaa: Ja ovisaikaa juuri eläville paljon Onnea peittojen pöllytyksiin!


Masuasukeille paljon onnea edelleen masumatkalle!


Heippa taas kaikille!
 

Yhteistyössä