YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Moikka!
Pääsin lintsille työhön kesäksi,saa vaan nähdä miten jalkani kestävät,mutta sen näkee sitten,kipu kun ei ole mitään mukavaa mitä mulla jaloissani on ollut kesästä 2006 ja tutkimuksiin pääsin kivun takia viime vuonna.Onneksi pahin on jo takana,en tarvitse enään kävelykeppiä tukeksi kävelyyn.Minä olin viime vuoden omaishoitajana rakkaalle äidilleni joka kuoli lokakuulla,ensi viikolla tulee puoli vuotta äitini kuolemasta.Voin sanoa aivan suoraan,että nyt kun minulla ei enään ole äitiä,niin halu saada oma lapsi on vaan lisääntynyt.
Minä katuisin jos luovuttaisin,sillä luoja sen päättää saanko lapsen ja jos lopetan lapsen yritykset,niin se asia ei selviä minulle,luoja sen yksin tietää ja ottamalla selvää saanko lapsen saan sen itse tietää.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
No niin, loma on nyt ohi :eek: Ja töissä odotti reilut pari sataa sähköpostia, joten tässähän tämä päivä meneekin niitä purkaessa :LOL:

Oli kyllä mukavan rentouttava loma, ehkäpä tässä nyt jaksaa taas painaa kesälomaan saakka :LOL: Tai sitten ei :saint:

Ihan siihen yhteen kertaan jäi minulta sitten murtomaahiihdot :) Olin koko ajan niin väsynyt, että eipä tullut mieleenkään lähteä ladulle kokeilemaan, että jaksaisko sitä hiihtää vai ei :) Ilman päiväunia ei lomalla selvitty yhtenäkään päivänä |O Saa nähdä miten sitä jaksaa täällä töissä painaa koko päivän kun ei pääse välillä nukkumaan =)

Tuon väsymyksen kyllä vielä kestää, mutta tämä jatkuva kuvotus on aika kamalaa :eek: Jos ei syö riittävän usein, niin on paha olo ja sitten kun syö niin on taas paha olo... Kertaakaan en ole oksentanut, mutta jatkuvasti on sellanen etova olo, great :kieh: Ja hajuaisti on kohta parempi kuin koiralla, miehen dödöt joutuu kohta karanteeniin, kun ne haisevat mun nenään niin pahalle :lauhg:

Huomenna on sitten eka neuvolakäynti, jännityksellä odottelen mitä siellä selviää :)

Tosi vilkasta on ollut täällä palstalla mun loman aikana, täytyy illalla perehtyä tarkemmin mitä kaikkea täällä on ehtinyt tapahtua tänä aikana :) Nyt on pakko jatkaa töitä, lukemattomia sähköposteja on vielä aika runsaasti.
 
Välillä käyn 'ilmoittautumassa', kun kuitenkin silloin tällöin ehtiessäni lueskelen mitä toisille kuuluu.

Kiva että on plussanneita!

Itsellä välillä usko ja toivo hiipuu mutta sitten taas löydän itseni haaveilemasta... =)

Ikä painaa tietty jo, tai ei paina mitenkään mutta siis onhan se tosiasia kuitenkin hyväksyttävä.

Taryna, jo 45 -täyttänyt (näyttää karseelta kirjoitettuna...) :(
 
Tervetuloa kerhoon :flower: B) Yhtä kamalalta se näytti munkin ajatuksissani...että mä täytin 45 !! Ei voi olla totta ! Jossain on kyllä tapahtunut virhe ! Mun syntymäaika on takuulla kirjattu väärin kirjoihin ja kansiin :LOL:

No, ei paljoa naurata, tai joskus naurattaa ja joskus taas ei ! Pääosin kyllä onneksi naurattaa !

Ei anneta periksi, eihän ? ;)
 
Jees,

kiitos tervetulotoivotuksista vaikka olen minä tänne jollonnii kirjuutelt aiemminkin. Harvoin vaan ennätän - työ pahus sellasta asiakaspalvelua, ettei ennätä näitä tärkeimpiä juitsuja hoidella.

On se ikä vaan jänskä käsite. Tosiaankaan, en tunne itseäni mitenkään yli 35 -vuotiaaksi mutta niin sitä vaan jo on. Vastikään siis se kybä vuotta tuohon lisää täyttyi. Ja lapsukainen on neljä vee eli ihan teinityty en ollut kun hänet sain. :LOL:

Toista vaan ei kuulu vaikka mitenkä kovasti tahtois. Vaan vuotellaan!

Eikä anneta periksi, ei!

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:
Hei kaikille!

Kuka tietää mitäs kaikkia juttuja siinä haastattelussa otetaan esille,kun olen nyt keskiviikkona menossa sinne neuvolalääkärille?? :|
Tätä nostelen vielä.. Jos joku tietäis.. :wave:

gitte onnea uudesta työpaikasta! =) Ja pahoittelut äidin poismenon vuoksi.. :'( :hug:
 
Kuumetta, peukut pystyssä täälläkin, että inssi onnistuu ja plussa siitä seuraa. Tädin riepomille voimia ja pikaista häätöä. Gitelle onnea työpaikan johdosta.

Voi nevi, tsemppiä sinne selkäkivun kouriin. Toivotaan, että menee pikaisesti ohitse se vitsaus. Itse olen petiin joutunut moisesta syystä vain kerran, mutta selkävaivat ovat todella keljuja. Yhtäkkiä huomaa, kuinka ihanaa liikkuminen onkaan...

Onnea Touhikselle sinne kellistyksiin. Hienoa kun sattuu vielä ovis siihen kohtaan. Surusydän, eikö ole kauheata kun kuumeilu alkaa välillä käydä työstä. Minäkin pidin samasta syystä taukoa tuossa viime syksyn alussa, mutta täällä taas ollaan. Sydämellisesti tervetuloa takaisin Lumi-Marja.

Kanella onnea uuteen kotiin, asuntokaupat olit tehnyt. Muuttaminen on minustakin aina yhtaä kamalaa, mutta lopputulos ihana! Siitä ajatuksesta voimia muuttoon oikein kovasti!

Voi TeSuLah, teilläkin on tuollainen aamuvirkku neiti siellä kotona. Mä olen joskus miettinyt aamu-unisena, että mulle varmaan just tulee sellainen sirkeäsilmäinen aamukukkuja. Mutta tulispa ihan millainen vaan, yritän sitten muistaa olla ihan hiljaa ja tyytyväisenä. Heh! Sen kun vielä muistaisi.

Minnihiirelle töihin jaksamisia. On se varmaan kamalaa tuo huono vointi, toivotaan että pian menee ohi. Vinkki muuten, jos vahvat dödöt tuntuu liikaa nenään. Mun mies käyttää Nivean hajusteetonta Sensitive balm 24 h dödöä. Sille ei juuri mitkään dödöt käy. Tuo on kuulemma tosi tehokas, vaikka siinä ei hajusteita olekaan ja sitten taas voi ruveta käyttämään jotain muuta, kun frouvan nenä kestää tuoksuja.

Taikakuu, varmaan hiukka vaihtelee lääkärin mukaan, mutta ainakin kaikki tiedot kuukautisista, raskauksista, ehkäisyistä, perusterveydestä, pituus ja paino, lääkitykset. Myöskin kysytään kuinka usein seksiä, kauanko raskautta yritetty, onko miehellä lapsia, onko mies tutkittu. Meillä oli näistä kaikista sellainen kyselykaavake, mikä piti täyttää etukäteen. Mitäs muuta.Yleensä käynnillä myös ultrataan ja tehdään sisätutkimus, katsotaan tarvittaessa papa. Annetaan lähete perushormonitutkimukseen. Ei just nyt tuu muuta mieleen. Ymmärsinkö mä nyt sun kysymyksen oikein?

Mulla ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Kahtena yönä olen herännyt siihen, että viluttaa ihan armottomasti, mutta mä olen kova palelemaan muutenkin. Joten se ei kyllä meinaa mitään. Eikä kai tässä vaiheessa kiertoa juur mitään oireita kai monella olekaan, vaikka olisi tärpännytkin.

Kaikille tervehdys ja plussia ++++
:wave:
 
Ai niin, taisit jo siitä kertoakin, joten ei varmaan oteta enää kolmatta kertaa sitä papaa :D Tsemppiä sinne lääkäriin vain, toivottavasti on oikein mukava ja inhimillinen henkilö. Asiantunteva luulis ainakin olevan, kun on neuvolan lääkäreitä. Vaikka käynti aina jännittääkin, niin loppujen lopuksi on sitten kumminkin parempi mieli, kun tuntee edistäneensä tätä vauva-asiaa jotenkin.
 
Meillähän on menossa sama kp Rouva Aniliini.. Minulla on myös paleltanut,nippailut vähän masua ja ihmeellistä polttelua taas ollut,vähän pelotti että taas tulee samanlainen mahakipu kun viime viikolla oli ja söin siihen vielä lääkekuurin.. Nyt polttelu oli ylempänä. |O
 
mantana laittaisitko minut takaisin listalle. Täällä tulen takaisin häntä koipienvälissä tädin tuuppimana. Rivi olis Lumi-Marja 35v...2 tytärtä ja 3 poikaa, 6. haaveissa eli 2. yhteinen. Sit se kp rivin kohtaan vois laittaa kp 2/28.

Lumi-Marja ihana oli lukea tämä viestisi!!!! Tervetuloa mukaan ja häntä pystyyn!! Plussa onnea ja ihania pöllytyksiä! :flower: :wave:

gitte Onnea työpaikasta ja ehkä lintsillä törmäillään kesällä! :wave:

Kanella Onnea uuteen kotiin! :flower: :wave:

Omaa... kp13/31 ja oviskivut enteilee hyvin ja limoja bongattu... en kä ole flenssussa! :LOL: Tikutus tuo haaleaa viivaa... :headwall: Peitot pöllyää tasaisesti... kevättä rinnassa! :p ;) :wave:
 
MANTANA:Kyllä varmaan näemme kesällä lintsillä,tule vaan ostamaan ruokaa minulta,niin näemme silloin ja te muutkin,jos käytte kesällä lintsillä,niin tulkaa ostamaan ruokaa minulta.

KANELLA:Onnea uuteen kotiin.

Olen siivonnut tänään koko asunnon ja enään puuttuu parvekkeen siivous,mutta se saakin jäädä viikonloppuun.

Nyt menen nukkumaan ja kissa tulee jalkojeni päälle nukkumaan,lämmittää mukavasti ja odottelemme sitten yhdessä miestäni sählystä kotiin.

Peukkuja teille kaikille!
 
Tein testin tänään ja voin ilokseni ilmoittaa, että kaksi viivaa tuli! Eli raskaana todella olen :D :heart: Yritän ottaa hyvin rauhallisesti, sillä marraskuinen menetys on niin tuoreessa muistissa vielä, että tosiaankin takaraivossa on tieto, että mitä tahansa voi sattua... Taisi auttaa taustailu, kun stressi vähän helpottui, niin tärppäsi =)

gitelle onnittelut uudesta työpaikasta :flower:

Lumi-Marja Mukava saada sinut takaisin palstailemaan :hug:

Minnihiiri68 Mukavaa neuvolareissua huomiselle :heart: Toivottavasti sait töissä viestisuman purettua. Minulla on myös jokaisessa raskaudessa ollut hajuaisti erittäin herkkänä. On pitänyt vaihtaa koko perheeltä kaikki pesuaineet, dödöt ym. hajusteettomiin, kun on niin yököttänyt :( Saapa nähdä kuinka nyt käy...

Rouva Aniliini Minua ainakin on viluttanut viime aikoina. Jospa sinulla kuitenkin olisi salamatkustaja kyydissä =)

mantanalle toivottelen peittojen pöllyytysintoa ;)

Ja teille kaikille puhaltelen plussatuulosia ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Oikein mukavaa viikonjatkoa!
 
SURUSYDÄN:Onnea valtavasti ja paljon tarrasukkia masuvauvalle matkalle mukaan,todella ihana kuulla uutisesi,olen niin onnellinen sun puolesta,todella ihana uutinen oli sinulla,ihan tuli kyynel silmään! :flower:
 
.......siis joo ukko eieln sitten kotiutui ja tietty hänen piti itsensä sitten heti alkajaisiksi mennä telomaan, kun oli pyöräänsä renkaita vaihtamassa. :kieh: :kieh: :kieh:

Ni johan ne sitten sain kellistys aikeeni haudata, kun ei olis hänen kiukultaan mitään tullut peittojen pöyhinästä.

ja ei siin viel kaikki oma suuttumukseni/harmistukseni vain lisääntyi kun tuossa aamusella tein ovistestiä niin siihen se piti sitten viel kaiken päälle ilmaantua täysi sarvi komeilemaan.
Joten nyt sitä on sitten jokseenkin taas kerran sallainen pakonomainen tarve päästä tänään ukko kelistämään ja puuhailemaan, jotta ei mene otollinen aika hyödyntämättä ohitse.


Mut mut juu nyt on siirryttävä opintojen pariin. Sillä niitä tähän koneelle jo sonnustauduin työstämään reilu tunti sitten enkä ole saanut kuin haetuksi hiukan netin puolelta taustatietoja tänään palautetavaa kotitenttiä varten, jonka aiheena on päihdetyö/-kuntoutus. :eek:
Joten jälleen olen jotenkin niin sanoakseni jättänyt homman viime hetkeen. :ashamed:
No, vaan aikaa kotitentin työstämiseen on noin klo 16.00:sta ja sitten onkin pika pikaa painalettava koulunpenkkiä kuluttamaan. :kieh:

Viel mennessäni plussat matkaan huidon ++++++++++ :wave: :wave: :wave:

-touhis-

ps. Onnea surusydän peukkuja pitelen jotta masu-asukki matkassa loppuun asti pysyy.
Niin ja Aniliini kiitos pöllytys toivituksista, jospa tänään onnistuisin ukon kellistämään. :p
 

Yhteistyössä