YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

nevi......................................26/26-30
surusydän............................27/26-28
Hannaleena.........................28/32
mimmimamma......................29/26
kuumetta.............................30/24-26.......yk.20
Aurora72...........................50/34-39
kikkara...........................70/33
tiiu64....................117/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...
syklaaminkukka..................../...


Mitäs em ihmisille kuuluu, siellä monella jo jännät päivät!? Kirjoitelkaahan taas!

Rva Pikkumyy
:heart: :wave:
 
Rouva Aniliini toivottavasti vointi parempi sen kolarin jälkeen.

pikkukakkosen haaveilija mulla täti pysyi imetysaikana pois, ja vaikuttaa siltä, että en raskaudu itse ainakaan imettäessäni lapsia, kun menkat palanneet n. 2-3-vkon päästä, kun lopettanu imetyksen, niin sitten olen raskautunut n. puolen vuoden aikana. Tykkään itse siitä että lapsilla ikäeroa yli 2 v, nytkin tulee n. 2,4 kk. Olen myös halunnut imettää molempia pitkään. Kyllä ne menkat toisille tulee hetikin, mutta mulla ollu näin. Käytin kuitenkin edellisten välissä minipillereitä, kun ei heti alettu yrittää kolmatta, vasta myöhemmin kypsyimme asialle.

Jos ei sua haittaa pieni ikäero, toivon sulle menkkoja pian. :)

Itsellä vatsa jo näkyy, mulla aina näkyny varhain näillä viikoilla jo. Muuten olo suht hyvä. Väsymys hurjaa ja unettomuuskin vaivaa, sitten kun vihdoin pääsee maate. Mielialat vaihtelee kovasti. Kyllä se tästä.

Tänne tuli tänään takatalvi, lunta tuli todella paljon, aamusta asti satanut.

Tänään menemme koko perhe Sirkus Florentinoon, teltta on lämmitetty, että varmasti siellä tarkeneekin, myös minä, joka palelen jatkuvasti edelleen.

nevi, surusydän, kuumetta ja muut huhuilen teitä myös!

Mukavaa sunnuntaita kaikille! TeSuLah ja Pikkukolmonen :heart:
 
Kyllä mää sorrun välillä testailee kun ajoittain oireilen lupaavasti, viimeeks perjantaiaamuna tuli testailtua ja negaahan se oli.
Meidän teineillä on ikäerona tuo 2v2kk mutta nyt en panis yhtään pahitteeks vaikkei tulisikaan tuota 2v ikäeroa vaikka tällänäkymällä väkisinkin tulee.
Tää imetys on tosiaan ollut tehokas ehkäisy mutta silti aion jatkaa imetystä mahdollisimman pitkään, tavoite olis vähintään tuohon 1v.hen.

Oikein mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille ja plusstuulia :whistle: ++++
TeSuLah jaksuja sinulle ja pikkaiselle :heart:
 
Sunnuntai 13.4.2008


Puuttuuko joku tästä listasta?? Onko joku uusi siis päivittämättä... ?

Rouva Aniliini.....41v......1. haaveissa
Ebony.....36v..... 5lasta 6.s toiveissa
mantana.....39v.....tytär 11/04
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta 3-16v. 6.s toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta...35v......ensimmäinen yhteinen toiveissa
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......39v...........ensimmäinen toiveissa
nevi....39v...lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi-93) 5.s toiveissa
kikkara......36v..........lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
surusydän...36v........kahden tytön äiti....kolmas haaveissa
pikkukakkosen haaveilija...37v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Auringokukka....40v.....2 poikaa.......3. toiveissa
Rouva Pikkumyy......4. lapsi haaveissa, 1. yhteinen, km 02/08
Taikakuu...39v........tyttö -93.....haaveissa 1. yhteinen
Taryna......44v........1 lapsi 4v
Uuvi..........45v........1. haaveissa
mimuli.......
Minni-07.....
Aurora72....35v......2. haaveissa
kanella......38v.......1. haaveissa
syklaaminkukka......35v.......2. haaveissa
a-alisa........36v........5 lasta.......6. haaveissa



kp=kiertopäivät :flower:

Tarkistakaa onko oikein kiertopäivänne?

mimuli...................................7/27
vilmaville...............................8/28
mantana...............................11/31.....yk.21
touhu tenava........................11/28
Hibiscus................................17/27-31
Rouva Aniliini........................17/26-30
Taikakuu..............................17/27-32
Minni-07...............................18/28-33
gitte.....................................20/28
a-alisa..................................22/28.....yk.1
kanella.................................22/28
ebony..................................24/28-30
nevi......................................26/26-30
surusydän............................27/26-28
mimmimamma......................29/26
kuumetta.............................6/24-26.......yk.21
Rouva Pikkumyy...................4/31
Aurora72...........................50/34-39
keijukka............................6/29
kikkara...........................70/33
tiiu64....................117/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...
syklaaminkukka..................../...



Vuoden 2008 plussat!
TeSuLah
Minnihiiri68
--------------
--------------
-------------- Tähän pian lisää plussanneita..... :flower:

:flower: + :flower: ONNEA!!!!



Hannaleena :hug:

Aurora Terolutit aloitin ensin kolmen kierron aikana kp15--- 10 pv:n ajan ja nyt kp18--- 10 pv:n ajan. En tiedä oliko niistä apuja, kun kiertoni nyt ilman niitä pysynyt kp31 mittaisena!?! Olen sitä mieltä, että liikunta auttaa minun kiertoani tasoittumaan! Kun vaan jaksaisi enempi liikkua. :ashamed: :headwall:

Tädin piinaamille valtava voima :hug: ja onnea tähän kiertoon!! :flower: :wave:
 
Hei kaikille! Tilasin lisää ovistestejä, kun tuli tikuteltua tooosi paljon tässä kierrossa. On ollut outoja kipuja muutamana päivänä. Pari kertaa oikein repäisi kohdusta ja sen jälkeen menkkamaista kipuilua. Ajattelin, että tuleeko toinen ovis tähän kiertoon vai olenko saanut jonkun kamalan tulehduksen. Onneksi ei enää ole niin kipeä.
TeSuLah ihanaa, että sulla näkyy vauvamasu jo noin aikaisin. Mulla, vaikka olen aika pieni immeinen on raskaudet alkaneet näkyä joskus rv 12-15.

Plussa tuulia kaikille.....







 
ja pihahommissa olen eilisen päivän viettänyt. Iltapuhdiksi eilen aloitin ompelemisen ja sitä tänään jatkannut. Ihanaa kun on viikonloput vapaana ja jaksaa sekä kerkeää puhastella muuta kun töitä tai nukkumattia.

Kp siis tänään 2/27.

mimmimamma
 
Huomenta!
Oma napa:kp21/28 ja menkkamaista poltetta on alavatsalla,että taitaa se täti tehdä tuloaan kylään,jos kerran tulee,niin tulkoon sitten pian.

Miten teillä muilla on mennyt?

KUUMETTA:peukkuja kovasti sinulle!

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
Moikka!
Mulla on työhaastattelu tänään uuteen työhön.Olin koko viime vuoden omaishoitajana ja poissa työstä,kun minulla on todella rajua kipua jaloissani ja pahimpaan kipuaikaan minulla oli kävelykeppi käytössä.Nyt ei ole sentään kävelykeppiä,mutta kun helmikuulla palasin työhöni,niin jalat eivät ole tykänneet siitä,joten työpaikkalääkärini ehdotti minulle alan vaihtoa jalkakipujen vuoksi.Minua peloittaa kyllä välillä,että joudunko rullatuoliin kipujen takia,moni on kuollut tähän kipuun mikä mulla on jaloissani,mutta mä vaan sinnittelen vielä ja eläkkeelle en myöskään pääse,niin alan vaihto nyt edessä ja olen menossa työhaastatteluun tänään.

Miten teillä muilla on mennyt?
Peukkuja teille kaikille ja mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille :wave:
 
gitte Onnea haastatteluun! :flower: :wave: Peukut pystys ja toivotaan, että plussakin yllättäisi!! =)

mimmimamma :hug:

Minäkin alan nyt ovista tikuttamaan ja testejä tilasin lissää!! ;)

TeSuLah ihanaa masun kasvattelua

:wave:
 
:wave: :wave: :wave:

Toissa viikolla 'särin' selkäni ja olen sitä potenut lähes koko ajan vaakatasossa. Perheellä on ollut aikamoinen järjestäminen kuopuksen hoidossa. Meillä kun ei ole sukulaisia lähellä, niin on pitänyt milloin miehen pitää etätyöpäivää, milloin jonkun lapsista olla poissa koulusta :( Onneksi esikolla oli koeviikot menossa niin hän oli päiväaikaankin välillä tässä apuna.
Nyt alkaa helpottamaan ja pystyn jo hetken istumaan tässä koneen äärellä. Olisipa ollut kannettava niin oisin voinut kaiket päivät kirjoitella tänne =)

Nyt en varmaan kaikkea muista, mitä teille on sattunut ja tapahtunut. Oli nimittäin muutama sivu luettavana ;)

Hannaleena ei varmaan täällä enää käy. Kyllä oikein sydämmestä kirpaisi kun luin kuinka heidän liitolleen oli käynyt :'(

Gitte Sinulle paljon onnea työhaastatteluun. Äläkä vielä luovu tässä kierrossa toivosta. Niin monet kertovat juuri menkkamaisista jomotuksista ennen plussaa. Jopa sen jälkeenkin.

mantana onnea oviksen metsästykseen :)

mimmimammalle menkkapahoittelut :hug:
(Voi kun nämä pahoittelut tuntuvat aina niin riittämättömiltä :ashamed: )

Sinun a-alisa oireesi voisivat tosiaan johtua pienestä asukkaasta. Peukkuja pidän kovasti.

Hienoa pikkukakkosen haaveilija että miehesi pääsi taas töihin.

Nyt on pakko mennä lepuuttamaan selkää.

Mukavaa maanantaita :wave:
 
.....saan istua hetken tässä koneella niin ettei kukaan ole pois hätistämässä. :snotty:
Kolme vanhinta koulussa, kuopus leikkii itsekseen yläkerrassa ja hyvin tuntuu itsensä kanssa toimeen tulevan. :D Niin ja ukko on viel reissullaan, vaaan kotiutua hänen tänään tai huomenna pitäisi. Joten parahiksi ukko tulee ovista hyödyntämään, sillä aikomukseni on hänet kellistellä vaik mitkä poppas-konstit käyttäen. ;) :snotty: Meinaan kun alkaa tuo kroppa ilmoitella hellyyden puutoksesta sekä oviksen ovella olosta, kun ukko ollut poissa parin viikon ajan. :/

Tänään meinasin ovistestejä käväistä hakemas niin on ainakan sitten taattu et osuu puuhat otolliseen aikaan. :D :whistle: :p


mantana sinä kun olet noita meidän listoja ajantasalla pitänyt, niin muuttasitkos sinne minun kohdalleni lasten iäksi 4-17v sillä vanhin ja nuorin on jo tämän vuoden puolella enättänyt synttärit vietellä. :D

Jahahs nyt on siirryttävä ruuan laittoon ja sen jälkeen opintotöiden pariin.
Joten plussa tuulisia puhkun kaikille++++++ :whistle: :whistle: :whistle: mennessäni. :wave:

-touhis-

ps. Juuri tuossa ukko soitteli jotta huomenna kotiutuu, niin et on jaksettava lemmen kaipuussa odotella huomiseen. :/ :snotty:


 
Hip hei, täällä ollaan :wave: Olen vähän pitänyt taukoa palstailusta, kun alkoi mennä liian vakavaksi tämä kuumeilu :| Nyt olen tässä kierrossa yrittänyt ottaa rauhallisemmin, ilman "pakkoseksiä" ja peittoja on heiluteltu silloin kun on mieli tehnyt ;) Jospa nyt en tippuisi niin korkealta, jos täti tulee :D

Tervetuloa uusille palstailijoille :heart: Mukava, kun porukka kasvaa ja saadaan jännäillä yhdessä!

Kaikille tädin yllättämille lohtu :hug: ja tsemppiä uuteen yritykseen!

En ole varmaan vielä ehtinyt onnitella, joten TeSuLah ja Minnihiir68 lämpöiset onnittelut plussasta ja kaikkea hyvää odotukseenne, sekä litrakaupalla liimaa pikkuisille, että tarttuvat tiukasti kiinni :heart:

Täällä elellään taas jännittäviä hetkiä, sillä kiertopäivät ovat täynnä. Ei kyllä ole yhtään tätimäinen olo, mutta voihan olla, että mokoma pitää minua turhaan jännityksessä :kieh: Pieniä raskausoireita olen kyllä havaitsevani, mutta odottelen nyt ensin ihan rauhassa :LOL: Testit odottavat kaapissa, jos vaikka pääsisin parin päivän päästä testailemaan. Nyt ainakin on pisin kierto menossa (jos ei muuta....) marraskuisen keskenmenon jälkeen. Plussapuhureita kaikille +++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Kiitos mantana masu kylllä jo näkyy ja sitä kasvatellaan. :D

Surusydän se on kyllä hyväksi ettei liikaa stressaa vauva-asiaa, kiva kun oot taas palstalla. :) Kiitos onnitteluista, väsymys on lamauttavaa välillä ja uni pakenee välillä vaikka väsyttää, ei saa aina unta. Jospa sulla olis jo tärpänny. Pidän peukkuja!

Tänäaamuna aamuvirkku neitikin nukkui melkein 8, sain näin vähän lisää unta itsekin. Yleensä herää n. 6.30 aamuisin. |O Kun isäntä lähti aamutuuriin, jatkoimme unta, kun olin ensin hakenut neidin viereeni.

Muuten olo suht hyvä, kahvia en ole juonut yli kahteen viikkoon, ei vaan maistu, päänsärkyjä tms. ei ole tauosta tullut, en juo kovin paljon muutenkaan kahvia.

touhu tenava jaksamisia ukon odotteluun. :D Meillä kans kuopus touhuaa paljon itsekseen ja on kova keksimään tekemistä vaikka vasta alle 2-vuotias. =) Isonveljen kans jo leikkivät yhdessä kaikenlaista myös. Isoveli kans harvemmin kyselee että mitä tekis, keksii aina jotain tekemistä, nykyään merirosvoleikit ovat suosiossa.

Mua alkoi huolestuttaa eräs asia. Eilen olimme sirkuksessa ja siellä oli lämmitys teltassa ja lämmittimet toivat sellaista pistävää kaasun hajua telttaan ja mua alkoi pelottaa, että olikohan haitallista tässä vaiheessa, mutta ei kai niin pieni aika luulisi aiheuttavan mitään. Millä lie lämmittivät, oli venäläinen sirkus.
Muuten esitys oli tosi hieno ja taitavia olivat. Lapset viihtyivät, pienempi melkein unohti esityksen välillä, kun kerjäs vaan popcorneja. :)

Olen tuolla odottajien puolella marrasmammojen puolella, ei siellä ole muita palstalaisia kuin Minnihiiri68, tuntuu niin vieraalta siellä. Täällä viihdyn, enkä kovin äkkiä katoa. Luen teidän jutut, vaikka en aina kerkee kommentoida niin kuin ennen.

Toivon teitä kaikkia tuonne odottajien puolelle, voitaas olla sitten vaikka yli 35-vuotiaissa.

Plussatuulia !

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 7+6 :heart: :wave:
 
mantana laittaisitko minut takaisin listalle. Täällä tulen takaisin häntä koipienvälissä tädin tuuppimana. Rivi olis Lumi-Marja 35v...2 tytärtä ja 3 poikaa, 6. haaveissa eli 2. yhteinen. Sit se kp rivin kohtaan vois laittaa kp 2/28.

No niin, täällä taas. Huomasin käyväni täällä taas useammin kurkkimassa, joten kaippa sitä tohtii takas listalle tulla. Kierto näyttäisi lyhenevän, tiedä sitten, miten pitkä aikainen ilo tuokin on. Parempi vähän lyhyempi, kuin sellainen tulee milloin tulee, ainakin mun mielestä. Nyt ainakin tätsyli siivoaa paikkoja hyvin kivuliaasti, pahemmin, kuin ekakerran km jälkeen :/ Migreenikin nappas päälle vasta eilen, sit kouristi mahassa ja sit kurvaskin jo ferrari pihaan. Särkylääkkeen voimalla täs istun, mut ei kauaa pysty, ei millään.

mimmimamma :hug: sullekkin tästä hiivatin tädistä :hug:

kuumetta paljon onnea matkaan ja toivottavasti pikkuinen kiinnittyy ja jatkaa matkaansa :heart:

TeSuLah ihana on ollut lukea masumatkasi alusta. Haikeana omaani muistelen, mutta kyllä se vaan antaa uskoa tulevaan paremmin, kun saa lukea, että joku on onnistunut. Paljon jaksuja ja onnellisia päiviä :heart:

Edelleenkin jatkamme kuumeilua maltillisesti, liikaa hössöttämättä. Joskus vaan tekee mieli jutustella näistäkin asioista, niin eiköhän tämä paikka ole parempi, kuin hiillostaa miestä sohvannurkassa. Se ei ainakaan vähennä miehen stressiä.

Nyt parantelemaan päätä päikkäreille, kun neitikin näyttää "pilkkivän" tuossa sohvalla Nalle Puhia katsoessaan.

Mukavaa viikonalkua kaikille :wave:
 
TeSuLah hienoa että kaikki on hyvin.. Silloin kun odotin esikoista/ainokaista niin minullakin kyllä maistui suklaa ja myös suolakurkku.. Ja kahvin juonti kyllä jäi myös aika pian.

Hibicus minä tikutin plussaa kp 15,aikaisemmin kyllä tuntui ovisoireita (nippailua) mutta varmaan oli "kasvukipuja". Kp 14 oli jo kaksi viivaa,mutta oli toinen viiva vaaleampi.Eli testi viiva oli kontrolli viivaa vaaleampi..ja sitten kp 15 oli tummempi. Peitot pöllysivät sitten yöllä kun tikutin ovisplussaa ja vielä seuraavana yönä.. Saa nähdä miten käy.. ;)

gitte täällä pidetään peukkuja että nyt tärppäis... Onnea työhaastatteluun! :wave:

pikkukakkosen haaveilija hienoa,että miehesi on saanut palata taas töihin.

Rouva Aniliini toivottavasti olet taas kunnossa.. Minullakin kävi pikku vahinko lauantaina..Oltiin pilkillä ja tultiin sieltä makkaran paistoon ja lähin tulemaan portaita alas,mutta ne olikin älyttömän liukkaat,niin eiköhän mennyt jalat alta ja kauhea mustelma takamuksessa.. :ashamed:

mimmimamma Pahoittelut tädistä! :hug:

Neville paranemisia. Nyt vaan ottaa hissun kissun niin selkä tulee kuntoon.. :hug:

Lumi-Marja kiva kun tulit takasi.. teretulemast.. =) :wave: Ja pahoittelut tädistä. :hug:

Oikein mukavaa viikonalkua kaikille!

-Taikakuu-
 
Maanantaita kaikille. Pää on sekaisin tehdystä asuntokaupasta ja muuttostressi hiipii mieleen. Rinnat aristaa ja mahaa vihloo siihen malliin, että taisi sitten olla lyhyt kierto ja menkat heti kierukan poiston jälkeen. Nyt siis kiertopäivä 28/28. Jospa se ovulaatiokin ensi kierrossa löytyisi, kun tietää vähän paremmin milloin sitä rupeaa tikuttamaan ;) .
 
Kiitos pikkukakkosen haaveilija jaksamista välillä kysytään lasten kanssa ja hermoja myös. |O
Rouva Pikkumyylle sä heräsit 5 aikaan vaihtamaan sidettä, mutta täällä neiti aamuvirkku herää välillä jo 5 aikaan leikkimään ja touhuamaan. Siinäpä ei sitten äiti enää jatka uniaan. Torkahdan sitten joskus kun on päiväunilla, koska muuten ei jaksa, ihan pakko välillä huilata ja se onnistuu välillä hyvinkin lasten leikkiessä sohvalla itse makoillen.

Tervetuloa takaisin Lumi-Marja onhan tämä jännittävää masun kasvattelua. Vuotojakaan ei ole tullut, valkkari hieman lisääntynyt.

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille ja plussatuulia!!

:heart: :wave:
 
Kiitos pikkukakkosen haaveilija jaksamista välillä kysytään lasten kanssa ja hermoja myös. |O
Rouva Pikkumyylle sä heräsit 5 aikaan vaihtamaan sidettä, mutta täällä neiti aamuvirkku herää välillä jo 5 aikaan leikkimään ja touhuamaan. Siinäpä ei sitten äiti enää jatka uniaan. Torkahdan sitten joskus kun on päiväunilla, koska muuten ei jaksa, ihan pakko välillä huilata ja se onnistuu välillä hyvinkin lasten leikkiessä sohvalla itse makoillen.

Tervetuloa takaisin Lumi-Marja onhan tämä jännittävää masun kasvattelua. Vuotojakaan ei ole tullut, valkkari hieman lisääntynyt.

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille ja plussatuulia!!

:heart: :wave:
 

Yhteistyössä