YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Mulla siis listasta poiketen menossa jo kp 33/28, mutta ei merkkiäkään menkoista. Viikko sitten nipisteli alavatsaa ja rinnat oli todella kipeät, joten olin ihan varma, että menkat alkaa. Nyt vain joskus vähän nipistää vatsasta ja rinnat on hieman arat, muuten ei mitään. Taisi se kierukan poisto sotkea kuitenkin kropan, vaikkei gynen tai omien tietojeni mukaan pitänyt. Testiä en ole tehnyt, kun minusta todennäköisyys raskautua tässä iässä 20 vuoden ehkäisyn jälkeen eka yrityksellä on järjellä ajatellen puhdas nolla.
 
Rouva Aniliini No joo, olenhan mä ajatuksella leikkinyt, kun kaikenlaisia outoja 'oireitakin' on ollut. Mutta toisaalta tuntuu kuitenkin loogisemmalta, että kroppa ja mieli tekee tepposia. Tosin ei kyllä ikinä ole menkat näin myöhässä olleet... Kai se on jossain vaiheessa pakko testata, jos ei mitään rupea tapahtumaan, niin osaan ainakin hakea keltarauhashormonia gyneltä tarvittaessa.
 
A-ALISA:Onnea ja valtavasti tarrasukkia masuvauvalle matkalle mukaan!

KANELLA:peukkuja sinulle,että saat plussan testiin!

Oma napa:kp27/28 ja kuukautispoltetta alavatsalla,että täti tulee huomenna kylään.
 
Onnea ja hirmuisesti tarrasukkia pienelle matkaajallesi :flower: :hug:

Ihanaa että täällä pinossa alkaa tulemaan plussia :heart: Toivotaan että kanella sinullakin olisi jo salamatkustaja kyydissä.
TeSuLah ja Aurora72 pikaista paranemista!
Gitte toivottavasti jalkasärkysi on helpottanut ja sitä tätiä ei sit enää tulisikaan vaan sinulla olisikin jo pieni salamatkustaja kyydissä.
Mantana pidän peikkuja että tämän kierron peittojen pöllytys tuo toivotun tuloksen.
Anteeks jos joku jäi vielä huomioimatta :ashamed:

Omaa napaa; Heräsin jo kuudelta vaikka pari yötä mennytkin huonommilla unilla kun pikkaisellamme ollut nuhaa ja yskää. Olenkin sit pitänyt neitiä välissämme nukkumassa kun kaipaa tuota tisua enemmän ehkä hieman lohtunakin.
Ehdin tuossa juomaan jo aamukahvit ja laitoin vielä pesukoneenkin pyörimään uutta satsia kun ulkona tulossa ihana ilma et saa ripustaa pyykit ulos kuivumaan. Heti aamusta paistaa aurinko ihanasti. Tänään ajattelin jospa vaik saisin pestyä ikkunat ja vaihdettua verhot kun ns. pikkuneitin hoitajiakin kotona tänään.
Parina päivänä ihmeellisiä kipuiluja ja nippailuja oikeella puolella alavatsassa mutta nyt hieman laantunut. Mitä lie... Jännä kyllä seurata kauanko tämä imettäminen pitää menkat poissa ja toimii ehkäisynä mutta ehtiipähän tämä pikkuneitimme kartuttamaan itselleen ikää ennen seuraavaa ;)

Mies suunnittelee vakaissaan vaihtaa firmaa koska viimeviikon Heinolaan ajot kypsytti sitä kun piti jo puol 6 aikaan lähtee ajelee ja pomon puheista oli tullut käsitys et jatkossakin joutuisivat työkaverinsa kans sinne kulkemaan et ainoastaan ensviikol olis tääl alueel töitä ja koskaan ei tiedä koska uus pakkoloma alkaa. Tuolta toisesta firmasta on jo kuulunut pientä huhua et ovat tervetulleita ja hommat olis tällä alueella ja enimmäkseen puhelintöitä.

Mut nyt tarttee lähtee tekemäään aamutoimia pikkuneitin kans.
Kaikille kovasti ++++++tuulia jotka niitä tarvitsee :whistle:
ja masuasukin omaaville jaksuja ja hyviä vointeja =)



 
Oikein paljon onnea a-alisa ja vauvalle niitä tarrasukkia ja liimaa matkaan. :heart:

Yskä vaan ei meinaa helpottaa ja on kovin hakkaavaa, toivottavasti siitä ei ole vaaville haittaa, mulla lähinnä ylävatsa arka kovasta yskimisestä, yöt aivan toivottomia, kun menee pitkälleen, alkaa semmoinen yskiminen, limaa ei irtoa, vaan on semmoista hakkaavan kuuloista. :ashamed: Kurkkuun sattuu kans ihan kamalasti.

Pikkuneitikin oksennellu limaa edelleen ja illalla nukahti syliin ja otin sitten viereemme yöksi, ei oksentanut ja vihdoin rauhoittui nukkumaan.

Kiitos kaikille, odotan ja toivon, että paranisin pian tästä kamalasta yskästä ja kurkkukivusta, täytyy mennä huomenna lääkäriin, yöt alkaa olla tosi tuskaisia, kun ei saa nukuttua ja päivällä kamalan väsynyt. :(

Sunnuntaita kaikille! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 8+5 :heart: :wave:
 
gittesulla tuntuu olevan aikaisin nuo tätikivut, ittellä ei ole ollut kun yleensä sinä alkamispäivänä ja lasten jälkeen ei juuri mitään tätikipuja enää ole ollut. Ennen lasten saamista kärsin tosi kovista kivuista.
 
Moikka teille kaikille!
Mulla kuukautispolte alkaa aina pari päivää ennen tädin kylään tuloa,että tiedän,jo että täti on tulossa,kylään,en kyllä itse ole hetkeäkään kuvitellut,että olisin raskaana,sillä tässä kierrossa nekin kerrat,kun rakasteltiin niin kp17 vaiheilla mieheni vasta laski simpat sisälle,muut kerrat roiski spermat päälleni,että en ole raskaana ollenkaan ja mitään siihen viittaavaa ei ole,muuta kuin täti polte alavatsalla.

Peukkuja pitelen teille muille kovasti.Itse suuntaan katseeni ja yritykset jo tammivauvaan.
 
a-alisa, ihanaa ja paljon Onnea plussauksesi johdosta , pienelle paljon onnea ja hyvää vointia masumatkalle!


ja testausta kanella, gitte ja muut jännäilijät!


Rva Pikkumyy

ps alakava ovis näyttäytyi jo testissä vähän, eli ovista kohden mennään onnellisina!


Toivokaamme mahtavaa plussaharavaa:
 
Onnea a-alisa, paljon tarrasukkia ja liimaa, että vaavi pysyy koko matkan mukana :)

Kanella, nyt vaan testejä kehiin :) Mullakin oli hormonaalinen ehkäisy käytössä yhtä mittaa pari kymmentä vuotta ja raskaus alkoi jo kolmen kuukauden kuluttua siitä kun kierukka otettiin pois. Eli kaikki on kyllä mahdollista =)

Mulla vaan edelleen paha olo jatkuu :eek: Pikkuhiljaa vois kyllä alkaa tämä olo jo helpottaa, kuinkahan pitkään tätä piinaa oikein jatkuu :( Ihana kevät tekee tuloaan tuolla ulkona, mutta kun ei jaksa nauttia siitäkään, kun kuvottaa kaiken aikaa.

Hienoa että plussia ropisee tähän pinoon :) Plussatuulia kaikille lähipäivien testailijoille :heart:
 
TeSuLah Kokeile nukkumista puoli-istuvassa asennossa. Myös ilmankostutin saattaisi auttaa. Ja jos sulla on kauratyyny tms., niin lämmitä sitä mikrossa ja pistä rintakehän päälle. Mulla ainakin on yleensä auttanut tosi hyvin just tuollaiseen hakkaavaan yskään. Toivottavasti teillä rupeaa pian tauti helpottamaan!
 
Sunnuntai 20.4.2008



kp=kiertopäivät :flower:

Lumi-Marja...........................8/28
mimmimamma.......................9/27
Rouva Pikkumyy....................11/31
keijukka................................13/29
kuumetta..............................13/24-26.....yk.21
mimuli...................................14/27
vilmaville...............................15/28
mantana...............................18/31.....yk.21
touhu tenava........................18/28
Hibiscus................................24/27-31
Rouva Aniliini........................24/26-30
Taikakuu..............................24/27-32
Minni-07...............................25/28-33
gitte.....................................27/28
ebony...................................31/28-30
kanella.................................34/28
Aurora72...........................57/34-39
kikkara...........................77/33
tiiu64....................124/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...
syklaaminkukka..................../...



Plussanneet:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Rouva Pikkumyy :heart:
mimuli :heart:
viidettä haaveillen
OnniMaija

Vuoden 2008 plussat!
TeSuLah
Minnihiiri68
nevi
surusydän
a-alisa
kanella (IHANAA!!! Pian haamu vahvistuu ja babyplussatestit luotettavia! :flower: :wave: ...............
...............
...............Laitetaanpas tähän lisää tilaa.... peukut pystys kaikille!! Lissää plusshia plussia + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: :wave:

:flower: + :flower: ONNEA!!!!



A-alisa, onnea ja triljoona pientä tarrasukkasparia pikkuiselle!!
Yk.1 toi teille ihana plussan!! :flower: :wave: Ihanaa odotusaikaa sinullekin!! :hug: :wave:
 
Nukuin aamupäivällä puolisen tuntia, kun neiti nukahti ja miehet menivät ulos. Piristi kummasti. Neiti nukkui 3 tuntia ja söi hyvin, silti ollut itkuinen ja väsynyt ja nukahtikin taas 3 jälkeen ja taas huilasin itsekin. Kiitos kanella Täytyy etsiä kaurapussi jostain, sellainen kyllä on, nukkumisasentona ei kyllä käy muu kuin vasen kylkiasento, maha jo tuntuu sen verran, vaikka näin alussa ollaankin ja selkäkin helposti kipeytyy.

Pikkuneidille nostin päänalusta, mutta meinaa koko ajan liukua alas kun nukkuu.

Minnihiiri68 se pahoinvointi helpottaa usein viimeistään neljännellä kuulla, joillakin ystävilläni kestänyt koko raskauden ajan, toivotaan, että helpottaisi sulla kuitenkin pian, mulla ei sitä ole ollut, eikä nytkään. Tämä flunssa nyt vaivana ja varsinkin yskä. :ashamed:
Jaksamisia! :hug: Neuvolaa odottelen, se on reilun viikon päästä jo onneksi.

Plussatuulia jännittäjille!

:heart: :wave:
 
Pitkästä aikaa pikainen piipahdus täällä, ja johan täällä on plussattu oikein urakalla :D :heart: :heart: Jospa nyt myötätuuli puhaltaisi tähän pinoon vielä lisääkin plussia, kun energiat on näin myönteiset! PALJONPALJON onnea plussanneille, nevi, surusydän ja a-alisa! Kaikkea parasta koko kolmikolle! :flower: :flower:
:flower:

Rouva Aniliini huhuilit sieltä, mehän kierrossa mennään tasajalkaa. Onko tuntemuksia johonkin suuntaan jo? Minulla ikävä kyllä on jo ollut menkkatuntemuksia, joita ihmettelinkin. Nyt ne ovat kuitenkin hävinneet. Muutamassa aiemmassa kierrossa sama juttu: menkkaolo yllättää jo viikon ennen menkkoja, ja voi olla aika rajuakin. Samaan aikaan tunnen pistoksen oikeanpuolen munasarjassa... Sitten kivut lievittyvät, ja tulevat takaisin vasta vähän ennen menkkoja. Tällaista minulla on ruvennut olemaan vasta nyt puolen vuoden sisällä, joten pelottaakin, onko se oire jostain... Eli kovin toiveikkaana en just nyt ole. Tässä tätä omanapaa... :ashamed:

Aniliini, kyselit myös siitä 45-min. ohjelmasta, jossa käsiteltiin "ikänaisten" lapsettomuutta. Katsoin sen, enkä liioin tykännyt. Se oli todellakin hyvin asenteellinen, ja näkökulma oli nimenomaan korostuneen negatiivinen. Kun noinkin herkästä ja arasta aiheesta tv-reportaasia tehdään, niin soisi, että aihetta käsiteltäisiin tietyllä hienotunteisuudella, ja monipuolisemmin. Nythän lapsettomuushoidot meidänikäisten osalta suorastaan tuomittiin. samalla tuomittiin ne, jotka hoitoihin osallistuvat - puhuttiin jopa "lastenhankkimisen"
LYKKÄÄMISESTÄ tätä lykkäämissanaa käyttäen. Aivan kuin meillä kaikilla tämä näin yksinkertaista olisi, että ihan omasta vapaasta tahdosta asiaa on "lykätty". olin myös kiukkuinen amatöörimaisesta otteesta!

Mutta nyt tämän purkauksen jälkeen toivotan kumminkin AURINKOISTA viikonloppua, ja painelen ulos aurinkoon itsekin! Ja niitä PLUSSATUULIA!
:heart:
 
Voi kanella, mitä mä sanoin :hug: Nyt vaan toivotaan ja uskotaan, että se plussa vahvistuu oikein komeaksi :heart: Onneksi tämä elämä ei aina kulje todennäköisyyksien mukaan.

Hibiscus, vastaan sulle myöhemmin. Katson just dokkaria Harry Potterin kirjoittajasta Rowlingista :wave:
 
No plussaahan ei yleensä tule ilman aihetta, paitsi ne plussat, jotka testataan ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää ns. kemialliset raskaudet ja kuukautiset sitten alkaakin. Nega sen sijaan voi tulla, vaikka olisi raskaana, jos raskaushormonia ei vielä ole elimistössä tarpeeksi. Mutta mitäs sanoo muut mammat? Mulla kun ei ole omaa kokemusta, on vain luettua ja kuultua tietoa.

Dokkari loppui, joten lähden vielä käymään päivän toisella kävelylenkillä, kun aurinkokin edelleen paistaa :heart:
 

Yhteistyössä