YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Aurora72 Pikkuneiti oksensi tunti sitten kaaressa keittiön lattialle, saapa nähdä miten pahaksi tauti äityy. Itsellä kans vielä yskä tuntuu jatkuvan. :ashamed:
Toivottavasti selviää tauti, täytyy huomenna soitella lääkäriin, jos vielä jatkuu. Esikoisellahan oli se tauti 8 vkoisena vauvana, jospa ei hänelle tulis uudestaan.

Nyt täytyy kömpiä maate. :wave:

Huomenta!
Oma napa:kp2/28 ja kovasti jo odottelen,että täti lähtee kylästä pois ja pääsen tammivauvaa yrittämään alulle.Ovistikkuja ostin juuri eilen tätä kiertoa varten.

Miten teillä muilla on mennyt?

Huomenia kaikille!, plussia taion heti alkajaisiksi pinoon!

Kanella: niin raskaustestissä lukee näin: 10mIU / 25 mIU. Tässä näet millainen minulle tuli silloin http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=43 ja 2 päivää myöhemmin Predictoriin tälläinen: http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=48 ja ihan vahvasti olin raskaana sen aikaa kun sitä raskautta kesti. Eli ei se viiva aina ole niin vahva, kun raskaus alkanut!

Paljon onnea edelleen kaikille odottaville!

Minulla tänä aamuna kp 13 ovistestissä jo hyvä viiva, eli harjuutukset jatkuvat!

Paljon onnea meille kaikille, että plussaa saisimme myös raskaustesteihin!

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!

Täällä jälleen plussauutisia, kun muutaman päivän on pois :heart: Tarrasukkia ja pikaliimaa pikkuisille :heart: :heart:

Terveisiä kylpylästä :wave: Oli ihanan rentouttava päivä ja todella nautinnollinen. Koko keho sai hemmottelua ja illalla oli mukava palata kotiin.

Ovista tikutin ja kyllä se näyttäisi olevan tulossa. Eilen haamu, tänään jo yhtä leveä kuin testiviiva, mutta ei vielä yhtä voimakas. Enpä muista, milloin mulla olis viimeks näin varhain ovis ollut. Nyt on migreenin poikasta taas ilmassa, kuten oviksen aikaa yleensäkkin. Ei vielä paha, mutta lääkkeen jo otin. Yleensä mun ovis on ollut vasta joskus ko 17-20, joten olen ihan iloinen siitä, että hormonitoiminta on näinkin hyvin käynnissä. Kattoo nyt, tuleeko käytettyä hyöduksi tätä ovisaikaa, vai meneekö ohi. Sen näkee sitten. Miehellä on pitkää päivää enkä ala tästä hänelle mitään stressiä luomaan, joten omalla painollaan kaikki menkööt.

Aurora-72 tätionnea ja onnea siitäkin, että ultrassa oli kaikki ok. Hormodeiden kanssa minäkin taistellut yhdessä vaiheessa, joten ompa sitä tullut itsekkin joskus tädin tuloa hihkuttua :D Kuten myös sitä, että kierto tasaantui ja kroppa toimi.

Nyt kutsuu jälleen ulkoilma ja kävelylenkki :wave:

liittyä seuraan? En ole näissä ketjuissa koskaan ollut, mutta nyt voisi olla aika..? Lueskelin ketjua aiemmin tänä aamuna ja aistin mukavaa yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Olen 36 v, aviossa, tyttö 4 v 2 kk. Toinen lapsi mielessä. Jätin pillerit 11 päivää sitten. Menkkoja ei ole ollut noiden 3.5 pillerivuoden aikana, joten jospa koittaisin saada systeemin pelaamaan ennen virallisia yrityksiä. Alavatsaa on jomottanut joka päivä ja melkein koko ajan 4-5 päivän ajan, mutta menkkoja ei ole vielä kuulunut. Aamulla vatsa oikein kramppasi ja heikotti... Eka lapsi sai alkunsa muistaakseni aikalailla ekasta tai tokasta kierrosta, mutta silti vähän mietityttää, miten nyt käy. Vauvakuume on kova - katselen jo vaunuja netistä (edelliset on myyty)... =)

Hei kaikille!

Kiitos Minnihiiri68 ja Rouva Pikkumyy Kuulosti vaan niin "epämääräiseltä" tuo työhomma..Työtä ei ole joka päivälle ym.sellaista.Sitten minulla ei ole laitoshuoltajan koulutusta..nyt olikin semmoinen kartoitus että saako porukkaa "sairaalamaailmaan". Oli tähän mennessä käynyt vaan yksi "pätevä" laitoshuoltaja. No touko-kesäkuun vaihteessa tietää pääseekö töihin.

Rouva Pikkumyy oikein mukavaa lomaa sinulle! =)

Rouva Aniliini minulla oli sellaista polttavaa kipua tai särkyä alamahassa ja alaselässä. Pitää vieläkin puhua varovasti että oli kun tuntuu että aina kun puhuu tuosta kivusta niin taas alkaa.. :kieh: Muuten on nyt ollut sellaisia oireita kun väsymystä,palelua,rinnoissa on ollut jonkun verran tuntemuksia ja mahan nippailua.. Eipä tässä uskalla sanoa oikein muuta.. :ashamed:

Lumi-Marjalle oikein mukavaa kylpyläreissua

gitte toivottavasti jalkasärky alkaa helpottua,pikaista paranemista.. :hug: Pahoittelut tädistä. :hug:

TeSuLah miltä se kiinnitymis kipu tuntuu (tyhmiä kyselen)? :ashamed: Minulla nyt sunnuntaina vihlasi alamahasta menkkamaisesti.. :| Pikaisia paranemisia TeSuLah sinulle ja lapsellesi.. :hug:

Kiitos nevi ,jospa tämä tästä pikkuhiljaa menee kokonaan ohi tämä mahakipu,kun sitä välillä on ja välillä ei.. :kieh:

Viikonloppuna käytiin hakemassa koiravauva noin 500 km päästä.Yövyttiin minun vanhempien luona perjantaina ja lauantaina jatkettiin matkaa. Pentu kylläkään ei ole täällä meillä vaan miesystävä hommasi sen.. Kovasti se oli matkasta väsynyt.. Mutta on se niin "nutunen". =)

-Taikakuu-

Heippa! Pitää tulla yksi hassu kommellus jakamaan teidän kanssanne! :D

Tilasin verkkoapteekin kautta multitabsin raskausvitamiineja, tarkoitettu siis raskautta suunnitteleville ja jo raskaana oleville! Nehän siis maksetaan tilauksen yhteydessä aivan kuin kaikki tuotteet! Sunnuntaina tilasin ja äsken postia hakiessani ilahduin, nehän tulivat nopeasti! :saint: ...Juu paketti tuli, mutta arvatkaapa, mitä sisälsi?Vichy merkkisen yövoiteen!! :LOL: :kieh: :LOL: ...No soitin apteekkiin..ja selitin tilanteen. Tämä yövoide jopa oli kalliimpaa kuin raskaus vitamiinit, mutta sanoin, että mieluummin ottaisin vitamiinit! Virkailija pyysi anteeksi, sanoi, että osoitetarrat ovat menneet väärin, arvatkaapa vaan millainen ilme, saajalla on , kun on tilannut yövoidetta ja saakin multitabsin raskausvitamiineja*haluaisin nähdä hänen lmeensä* :saint: :kieh: :LOL:

No palautan nämä asiakaspalautuksena ja saan varmaan jo huomenna sitä, mitä pitikin, vai saankohan jotain muuta? :D Mua kyllä on aikas paljon täällä hymyilyttänyt!

Ja tervetuloa mukaan diddlina, täällä tosiaan on mukavaa porukkaa! :D

Ja taikakuulle, kiitos lomatoivotuksista , mukavaa on ollutkin! =)

ja minulla kiinnittyminen tuntui jonkin aikaa vihalisevana kipuna(uskon, että se silloin ainakin kiinnittyi!) Toivottavasti sinullakin sellaista kipua ollut! :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

a-alisa, pikaista paranemista sulle :hug:

Auringonkukka, täällä pidetään sormet ja varpaat pystyssä, että se plussa sieltä tulisi :heart: bd bd bd bd

Gitelle :hug: tädin tulosta

Kanella, raskaana ollessa hajuaisti herkistyy tosi paljon. Minuakin tulee paha olo lähes kaikista hajuista nykyisin, itsellekin täytyy laittaa hajuvettä tosi varovaisesti ettei ala kuvottamaan :LOL: Ja tänään kun kävin vaihdattamassa kesärenkaita autoon, niin meinasin kyllä oksentaa sinne rengashalliin, totesin vaan asentajalle että minäpä odottelen tuolla ulkona työn valmistumista :saint:

TeSuLah, toivotaan että tytön tauti paranee pian, jaksamista sinne sairastelun keskelle :hug:

Rouva Pikkumyy, toivotaan että täsmäiskut onnistuu ja se plussa sieltä parin viikon päästä tulee :wave:
Olipa hauska sattumus sulla noiden vitamiinien kanssa :LOL: Voin hyvin kuvitella sen toisen vastaanottajan hämmennystä, kun paketista paljastuukin raskausvitamiineja ryppyrasvan sijaan :LOL:

Diddlina, tervetuloa joukkoon :wave:

Taikakuu, mulla kiinnittymiskipu tuntui huomattavan selvänä vihlaisuna vasemman munasarjan kohdalla. Siis sellainen todella kipeä vihlaisu, jonka kyllä erotti "normaaleista" vihlaisuista :)

Millaisen hauvelin te Taikakuu hankitte?

Oma napa: olotilassa ei juurikaan muutosta ja kumma kyllä tähän kuvottavaan oloon alkaa totta tosiaan tottua :LOL: Pakkohan tässä on suhtautua asiaan positiivisesti, vaikka se välillä onkin vähän vaikeaa :saint: Mulla ei vielä ole masun kasvamista havaittavissa ja oikeastaan hyvä niin, ettei töissä kukaan vielä vahingossakaan huomaa asiaa ;)

Kiitos Taikakuu ja Minnihiiri68 toivon kans tytön pian paranevan, illalla oksensi, mutta nukkui sitten vieressäni rauhallisesti koko yön. :) Tänään ollut jo pirteämpi. Nyt isäntä vuorostaan yskii, taitaa olla seuraavana vuorossa. :eek: Poika on vielä ollut terve, onneksi ei kaikki sentään yhtäaikaa kipeänä.

Taikakuu mulla tuntui yhtäkkinen vihlova kipu hetkellisesti oikealla puolella kp 23, en osaa asiaa muuten sanoa. Et kysele ollenkaan tyhmiä. Toivottavasti sullakin on nyt ollu sitä.

Oli kyllä hauska vaihtuminen teidän tavaroilla, kyllä naurussa oli pitelemistä.

:LOL:

Mulla kyllä masu näkyy jo, aina näkynyt melkein heti. Tein äsken löytöjä kirppikseltä, eräs äiti toi HM Maman vaatteita myyntiin ja löysin ihanan tunikan ja paidan joustotrikoota, topin ja farkkuhameen, aivan kuin uusia olivat, paidat 3 euroa kpl, hame 10 euroa, tosi löytöjä aivan ihania päällä ja muodikkaita. :) en tykkää pukeutua liian isoihin paitoihin ja housuihin raskausaikana, tein kyllä tosi löytöjä. Nytkin mulla on violetti paita ja trikoot jalassa ja hyvin istuvat jo. :D

Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja plussatuulia!!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 9+0 :heart: :wave:

Kiitos Rva Pikkumyy kuvista =). Näytti hyvin tutulta tuo babyplussan viiva, melkolailla samanlaisen sain itsekin. Samana päivänä Predictoriin vähän himmeämpi haamu kuin sulla tuossa parin päivän jälkeen tehdyssä testissä. Ehkä sitä pitää ruveta vähitelleen uskomaan, että raskaana olen.

Hajut tosiaan tuntuu voimakkaampina, kuten Minnihiirikin totesi. Aamulla huomasin, että olisi aika pestä vessa ja päivällä yksi kollega arvasi raskauden, kun valitin autossa hirveää banaaninkuorten löyhkää, eikö kyseinen kollega haistanut mitään. Ei taida onnistua lääketieteilijöiden porukassa kauaa salaisuuden pitäminen. Miehen mukaan mulla on myös kasvoilla joku hehku. Nauroin sille, että katsotaan sitten, jos rupean viettämään aikaani vessassa, että hehkuuko vielä.

Tervetuloa Diddlina ja plussatuulia.

Kiitos Taikakuu. Tänään otti kyllä tiukemmalle tuo vierailu kuin yleensä, mutta täältä taas noustaan... Tuo mies töistä tultuaan lohdutteli ja sanoi, että onneksi häntä on niin vaikea lannistaa. Mä aina vaivun jonnekin syövereihin, niin on hyvä että joku silloin jaksaa :wave:

Muille parempaa onnea plussiin :heart:

Pahoittelut Rouva Aniliini :hug:
Hienoa kun sinulla on rinnalla lohduttava mies :heart:

Tervetuloa mukaan Diddli :wave:
(toivottavasti meni tuo nimi oikein)

Väsyttää jo kovin, joten tuli vain tämmöinen pikakäynti

Nevi ja Vilttitossu rv 5+0

Nevi Mikä sulla on olo? Olet näköjään ihan samoissa päivissä kuin mä. Mua kuvottaa välillä ihan kunnolla, palelee ja rinnat on arat. Lisäksi närästää. Toivottavasti ei kovasti pahene, kun pitäisi saada työt ja opinnot hoidettua.

Rouva Aniliini :hug:

Tervetuloa Diddlina mukavaan porukkaamme. :heart:

Pikkuneitikin täällä nukkuu tyytyväisenä. Touhunnu koko päivän ja kerjänny katsella Titi-Nallea aina kun näkee niitä jossain. :)

Ittellä palelu hieman hellittänyt, maha kasvaa, taas alkoi väsyttää, eilenkin meni myöhään ennenkuin neiti nukahti. Muuten suht hyvä olo. Kurkku vielä kipeä ja vielä yskittääkin. Päiväunia pitäis keretä ottaa että jaksaa iltaan asti.
Tänään oli pojan kerhopäivä ja silläaikaa kävin tytön kans kaupungissa ja tullessa hain pojan, eli siinä meni useita tunteja. Yleensä näin kerhopäivinä.

Nyt nukkumaan, eikun hyvät yöt kaikille ja plussatuulia!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 9+0 :heart: :wave:

Jokos testit valmiina?? Plussa onnea!

Hibiscus................................27/27-31
Taikakuu..............................27/27-32
Minni-07...............................28/28-33
ebony...................................34/28-30

diddlina Tervetuloa joukkoon kuumeilevaan ja paljon sinulle plussa onnea! :flower: :wave:

Rouva Aniliini ja gitte :hug: :hug: :wave: :wave:

Testasin tänä aamuna uudestaan, ja nyt oli jo Predictorissakin lähes kontrolliviivan vahvuinen paksu viiva. Babyplussan testissä testiviiva oli kontrolliviivaa reilusti vahvempi. Taitaa tuolla masussa sitten oikeasti joku asustaa.

Aamun testi tehty. Oikein tyylikäs vitivalkoinen viivahan siihen testiin ilmestyi, eli eipäs olla raskaana. Harmi, olis ollut niin kiva maata illat sohvalla ja pompottaa miestä... Mutta olo on kuitenkin kuin vähintäänkin toisen palkinnon saaneella. Oli ihan tajuttoman uskomatonta, että me tehtiin raskaustesti!

Miestäni jännitti eilen ihan totaalisesti, epäili, ettei saa nukuttua. Mutta nukkui kyllä - ja kuorsasi niin maan....! Aamulla raukka oli kyllä ihan pistoksissa.

Valitsin wiskilasin testiastiaksi (oli mielestäni sopiva hommaan) Sitten selitin tarkkaan miehelle, miten testi toimii. Kun olin testiä kastamassa, mies totesi, ettei hän pysty katsomaan... "pakotin" kumminkin. Mies oli kyllä jonkun verran pettynyt, sen oikein näki päälle, mutta sanoi, että kuitenkin vähemmän kuin hän olisi itsekään uskonut.

Soitin v-liittoon ja sovin juuri hoitsun kanssa, miten menetellään pikkuhuurulaisen kanssa. Meillä on siis yksi alkio pakkasessa. Yksi kierto "puhdistaudutaan", seuraavassa olisi tarkoitus se pikkuinen siirtää. Elikä oman ovulaation aikaan. Toivotaan, että sulatus sattuisi onnistumaan. Jos se ei onnistu, jatketaan syksyllä uudella hoidolla. Älkääpä kuitenkaan olko murheissanne minun takiani, tämä ei maailmaani romahduta. Eikä tuon minun rakkaan mieheni. Läksi töihinkin ihan hyvin mielin jo.

Aurinkoista päivää kaikille! ;)

Yhteistyössä