YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

AnniSofii meillä kans simpoissa ongelmia, liikkuvuutta on 1%luokkaa ja ihme kyllä ilman hoitojakin plussattu. Ekaa yhteistä aherrettiin kaksi vuotta ja hoitojakin tehtiin, tuloksetta tosin. Saimme kuitenkin tytön -05 syksyllä. Toista yritettiin puolitoista vuotta ja plussattiin. Se rskaus kuitenkin päättyi 2/08 rv 16, kun pieni rakas masuvauvamme oli hyvin vakavasti sairas. Nyt uusi yritys päällä ja toinen yrityskerta meneillään. Toivottavasti teille se vauva suotaisiin ja saisitte inssistä apua asiaan. Kovasti tsemppiä ja jaksamista teille toivon :hug:

mantana, jotenkin voin kuvitella mitä käyt mielessäsi läpi, kun sauraat toisen masun kasvua. Minä seuraan kahden siskoni masuja ja tätini. Naapuriin on tulossa vauva ja tähän lähistölle on nähtävästi tulossa niitä enemmänkin. Muutama jo syntynytin. Mikähän ihmeen vauvabuumi nyt tälle kylälle on oikein pärähtänyt. Toisella mun siskoista on LA toukokuussa ja toisella meni jo, mutta vielä ei ole uutisia kuulunut. Jotenkin se vaan niin tuntuu haikealta välillä seurata vierestä, kun vois olla itte joukon jatkona, jos kaikki olis menny hyvin. Eihän tällaisia saisi päässä veivata, mutta minkäs teet. Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta pakkoko heidän on mulle sitä oloaan koko ajan hehkuttaa :ashamed: Naapureiden ja muiden tuttujen masuja on helpompi seurata, mutta en tiedä mikä noissa siskoissa nyt sitten on niin erilaista :|

Nyt en ymmärrä enää noita ovistikkuja. Testasin ihan huvikseni vielä ja ajattelin jo viivan haalenneen, mutta mitä vielä, ihan samanlainen paksu ja kontrollia vahvempi viiva siinä on edelleen. Mä en enää käsitä noita kepakoita, onko ne jotenkin viallisia vai kuuluuko sen oviksen näkyä vielä pitkäänkin? En ole tavallisesti testannu enää ovisplussan jälkeen, niin ei ole tullut seurattua. Taidan seuraavat tilailla jostain muualta. Eikös ne babyplussan tikut olleet kans halpoja ja hyviä?

Nyt lähden neidin kanssa kävelylle ja samalla poiketaan hakemassa veikka eskarista. Meidän nuorimies sai vuoden lykkäystä koulunalkuun, kun hänellä on kehitysviivästymä, mutta parempi niin. Saa poika vielä kasvaa kotona vuoden ja nauttia lapsuudesta täysin rinnoin. Käy toki eskarissa ensivuonnakin, mutta sehän kestää vain muutaman tunnin.

Ihanan lämmin päivä taas tulossa. Kevät näyttää nyt kyllä parhaita puoliaan ja ensviikollahan jo luvattiin läämpenevää yöksikin, joten pääsee seuraamaan miten luonto herää oikein kunnolla eloon. Pääsee pian jo ruopimaan pihaakin, vaikka kuivimmista kohdin olen jo haravoinut, mutta suurin osa nurmesta on vielä ihan märkää. Kaksi tulppaania jo kukkii.

Ihanaa päivää kaikille :wave:
 
Huomenia kaikille!

Niin ovistesteissä useinkin saattaa olla ovisplussa kahtena pvnä peräkkäin, jopa clearbluen digitaalisessa mittarissa. Paljon Onnea Lumi-Marja, että plussaa tulisi myös seuraavaan tikkuun kahden viikon kuluttua!

Ja tervetuloa uusille joukkoomme!

Inseminaatiosta tosiaan puhetta myös tuolla lapsettomuuspuolella, mutta kiva jos olet tässä pinossamme myös!AnniSofii!

Niin noista raskautuneista kanssatovereista oli juttua: Kyllä pikkuisen pahaa teki kun pomon sijaisena hetki sitten oli nainen, jolla laskettu aika oli elokuussa, kuten minulla/meilläkin olisi ollut! Olin kuitenkin vilpittömän onnellinen hänen puolestaan, että häänellä oli mennyt kaikki suunnilleen hyvin! Mietin vaan, ai tuollaisen kokoinen vatsa minulla olisi nyt jne... :ashamed: No toivotaan, että ne plussat hyvin seurauksin meille kaikille vielä tulee!

Ihanaa pvn jatkoa kaikille!

Rva Pikkumyy// plussapölyä vielä kaikille lopuksi!

Uusi äitiyspakkaus, mitä mieltä olette? Minä tykkään!
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument
 
haalarissa ei tainnu paljoo värien suhteen olla eroa edelliseen, mutta muissa vaatteissa oli piristykseksi ihan voimakkaampia väriä. täytyy sanoa että tykkäsin, tosin haalari ei iskeny. no eipä taida olla käyttäjääkään..että. hyvää viikonloppua,
 
haalarissa ei tainnu paljoo värien suhteen olla eroa edelliseen, mutta muissa vaatteissa oli piristykseksi ihan voimakkaampia väriä. täytyy sanoa että tykkäsin, tosin haalari ei iskeny. no eipä taida olla käyttäjääkään..että. hyvää viikonloppua,
 
Oikein keväinen tervehdys kaikille!
Kylläpä oli ihana äsken tepastella pihalla. Olin lasten ja meidän kollin kanssa. Kissanrontti rakasti heiniä ja ruohoja - kuiviakin.

Kaikille uusille tervetuloa - AnniSofii taisi ainakin olla uusi.

Minusta on myös kiva, jotta plussanneet tänne välillä kertovat kuulumisiaan - siitä saa voimaa uskoa, että kypsemmissäkin mimmeissä voisi uusi elämä vielä alkaa.

Itse odottelen reilun viikon päästä menkkoja, enkä testaile, koska lääkärin kehoituksesta päätimme vielä odottaa yhden kierron. Nopeastihan tämä kevät menee ja sitten kesäkuun alussa se plussa tuleekin;)

Rouva Pikkumyy: minusta kanssa uusi äippäpakkaus on aivan ihana. Värit on ihan kivoja. Olen muuten säästänyt kaikkien lasten ne makuupussipeitot, vaikka muista vaatteista kyllä olen luopunut.

Lumi-Marja: kiva kuulla sinunkin kuulumisia. Mullakin on tullut jo siihen Clear Bluehun digimittariin parina päivänä peräkkäin se sarvi. Silloin mulla on ollut kyllä miettimistä, milloin se paras ovis hetki on, mutta mulla ilmeisesti vasta kierron 15, jopa 16 päivä/28. Niin ainakin viimeksi.

Nyt nauttimaan keväisestä perjantai-illasta!
 
:hug: voimia seuravaan yritýkseen.

Itselläni juuri tällä hetkellä v...tus päällä kun mies vihteellä yksin. Sovittiin että liityn hänen seuraan sen jälkeen kun kaveri menee töihin....21 jälkeen. Nyt kello puoli kaksitoista ja meis ei vastaa puheluihin. Lähetin äsksyn viestin että mulle riittää tää odottaminen.
Menen nukkumaan mutta mulle oikeasti rittää tälllainen kohtelu. GRRR!!!!

. muoks. ...kännykkäviesti mennyt hukkaan ja saapui vasta 3 tunnin jälkeen. Mies hermostui viestistäni ja sanoi muuttavansa ulkomaille. Johon sanoin sopii minulle :) No puhelin sulkeutui korvaani ja hetken kuluttua soitto mieheltä. Taisi siinä sovinto loppujen lopuksi syntyä...nyt siis hyviä öitä

Uusi työpaikka on tosi haasteellista ja antoisaa joten en kauhesti kerkeä kuumeilemaan


 
Rouva Pikkumyy, kiitos uuden äitiyspakkauksen linkistä :flower: Eilen viimeks kävin katsomassa, mutta oli vielä vanha, joten tuo oli mukava yllätys. Kiitos myös kauniista ajatuksesta, että siihen toiseenkin testiin tulisi plussa :heart:

mimuli, miettimiseksi tosiaankin menee, milloin se paras hetki olisi, mutta ompa sitä tässä varmsiteltu ja vielä varmistellaan lisääkin :whistle: Mulla ei ole sitä digitaalista, joten pitää vaan noiden tavallisten kanssa tulla juttuun. Se viimeisin viiva oli kyllä sellainen megaviiva, et piti oikein kaks kertaa kattoo, tai siis sata kertaa. Pahus, kun en osaa linkittää kuvaa suoraan tänne :ashamed:

Taikakuu :hug: iso hali ja rutistus, paremmalla onnella uuteen kiertoon :hug:

mimmimamma, olipa sulla kurja ilta :hug: onneksi kuitenkin pääsitte sopuun.

uudesta pakkauksesta. Kovin on jälleen haalari lattean näköinen, mutta toisaalta neutraali. Ei mitenkään sukupuolisidonnainen, kuten se kevytvanuhaalari. Olihan tuo jälleen sellainen poikia suosiva, mutta ei kai se mitään meinaa, vaikka tytönkin noihin pukisi. Jotenkin vain kaipaan niitä 90-luvun loppupuolen pakkauksia. Kaikki ei niistäkään tykännyt, mutta minä pidin. Oli tuo uusi ainakin vähän raikkaampi kuin entinen värimaailmaltaan. En ole siltikään varma ottaisinko tuota. Vielä se ei ole kyllä edes ajankohtaistakaan. Jos tuleekaan sellaiseksi.

(.) Neljä kiloa painosta pois, jippii! Kävelylenkit pitenee ja olo paranee. Senttejä kiloja enemmän kadonnut ja vaatekoko on pienentynyt. Kyllä olen tyytyväinen itseeni tuossa asiassa. reilu kuukausi takana elämäntapamuutosta. Alkuun jaksoin juuri ja juuri kilometrin lenkin, nyt menee5-7km ihan helposti ja sen päälle jaksaa vielä lähteä kaupunkiin ostoksillekkin. 10 000 askelta menee kevyesti jo rikki, ei ihan päivittäin, mutta neljä kertaa viikossa ainakin. Entiselle totaaliselle sohvaperunalle tuo on jo hyvä saavutus. Vasenta puolta masusta jälleen nippailee ja vihloo. Muut eritteet alkaa olla vähenemään päin, mutta ei saharafiilistä kuitenkaan.

Kävin verikoekontrollissa ja folattitasapaino on saavutettu. Onneksi. Johan ahminkin niitä tabuja ihan tarpeeksi. Nyt syön sit jatkossa niitä Bevitabseja, kun niissä on se 600mikrog. foolihappoa. Befolia ei enää lähiapteekki myy, joten vastaavia noi toiset. Ei kuulemma ollut tarpeeksi suuri menekki.

Nyt pihahommiin ja nauttimaan auringosta. Miehen kans lähdetään pyöräileen yhdelle laavulle (yht 20km) ja otetaan eväät mukaan. Sit saunaan ja nauttimaan ihan vain kotona olosta. Huomenna vanhenen vuodella, joten jos mantana päivittäisit mulle ikään 36v.

Paljon plussasäteitä auringon kera jokaiselle B) :heart: ++++++ :heart:

 
Äsken tultiin ulkoa, haravoin 2 tuntia etupihalla ja lapset kiikkuivat, leikkivät hiekkalaatikolla ja juoksivat nurmikolla, pienempi ei olis halunnu millään tulla sisälle, isompi vielä jäikin ulos. Pärjää siellä jo yksinkin. Hyvin on pihassa aina pysynyt, meillä on iso pihapiiri. :)
Poika teki eläintarhan ulos ja oli laittanut puuhun apinan, terassille leijona ja tuolille ison karhun. Hieno oli. Ylpeänä sitä esitteli.

Olo on tosi hyvä, ei pahoinvointia edelleenkään. Isäntä reissussa viikonlopun, onneksi taudit on menneet, niin jaksaa taas itsekin paremmin. :)

Neuvola on maanantaina ja sitä olenkin jo kovasti odotellut.

Nyt lämmittämään saunaa, että saa hiekkaiset lapsetkin kunnolla puhtaiksi.

Taikakuu iso :hug:

Terveuloa uudet mukaan! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 9+4 :heart: :wave:
 
Taikakuulle: Pahoittelu tädin yllätyshyökkäyksestä!Ajetaan se heti pois luotasi!:


mimmimammalle: Kiva, että töissä mukavaa, ja hyvä, että asiat tuli sovittua miehesi kanssa!


TeSuLah mukavaa neuvolareissua ja kiva, että pahoinvointi ei kiusaa!


mimulille , kiva kun kävit taas kertomassa kuulumisiasi!


Minua oikein kuumottaa kasvoista, kun on niin tullut vietettyä aikaa ulkosalla!


Nyt vaan lopuksi paljon Plussatoiveita kaikille tasapuolisesti!
 
Kiitos mimmimamma oikein kovasti.. Tiedän miltä tuntuu oottaa miestä viihteeltä kotia..Meinaan ex oli harvase ilta yksin tai kaverien kanssa liikenteessä. (sen miehen vei viina ja vieraat naiset) :kieh: Ollan erottu jo kahdeksan vuotta sitten. (Ei oltu naimisissa,kihloissa kylläkin) Hieno homma että te saitte sovittua.. :heart:

Lumi-Marja kiitos paljon haleista niitä on mukava saada... =) Nyt on ollut niin raskas alku vuosi.. :ashamed: On tapahtunut niin paljon.. sairasteluja ym.. Minäkin yritän tässä ryhdistäytyä ja alkaa enemmän käymään lenkillä.. B) Tänään kävinkin lenkillä,on ollut niin kaunis päivä..

Kiitos TeSuLah! Ja oikein mukavaa neuvolareissua..

Kiitos myös Rouva Pikkumyy!

Tänään minun tyttöni (15v) oli oikein reipas.. Sai vihdoinkin siivottua oman huoneen. =) Monta tuntia siivosi.. Nyt meni kaverille yöksi.. Niin käytin tilaisuuden tulla koneelle.. :saint: Meillä on toinen kone rikki (pöytäkone) niin joutuu käyttämään kannettavaa..Näyttö ei mene päälle toisessa koneessa ja minä en ymmärrä sen päältä mitään.. :kieh: Aina on joku rikki meillä.. :kieh: :kieh: :(
 
Anteeksi mutta en osannut käyttää tässä kannettavassa ollenkaan tuota sanan/tekstin "lihavointia". Eilen kun tuon toisen koneen sai kun ihmeen kaupalla päälle niin sitten ei päässyt nettiin ja tänään ei auvennut ollenkaan... Rikki mikä rikki.. :headwall: Eikä ole vuotta ollut. Vanhempani olivat ostaneet sen vuosi sitten toukokuussa ja minä ostin parikuukautta sitten vanhemmilta sen..
 
Moikka teille kaikille!

ANNISOFII:Tervetuloa mukaan mukavaan joukkoomme ja peukkuja kovasti sinulle!

Oma napa:kp7/28 ja ensi viikolla tikuttelen ovista ja laitamme simpat liikkeelle.

Kyllä oli kiirettä eilen mulla,pitkä jono ihmisiä kävi hakemassa ruokaa multa eilen,kun lintsi aukesi ja tänäänkin olen työssä,joten mukavaa päivää teille kaikille,itse alan tehdä lähtöä työhön.

 
Lumi-Marjalle Lumen alta laidalta pellon,poimin sulle lumikellon.Toivon sen iloa päivääsi tuovan ja paljon onnea sinulla suovan.. Oikein mukavaa syntymäpäivää sinulle Lumi-Marja! :flower: :hug: :heart:


gitte oikein mukavaa työpäivää! Yritä jaksaa kiireestä huolimatta..
 
Ihanaa 36-vuotis päivää sinulle ystävä!




Elämässä on paljon pieniä hetkiä,
jotka vain jäävät mieleen.
Ne ovat haaveiden retkiä
arjen harmaiden askarten viereen.

Ehkä sellainen hetki oli silloin,
kun kuulit käen kukkuvan.
Tai muistatko ehkä milloin
näit rauhan kasvoilla nukkuvan?
Ja kenties sä muistat senkin,
kuinka linnut pensaassa lauloi.
Taikka muistat puunlatvojen lenkin,
jonka kaiussa sirkat nauroi.


Vai muistatko kenties sen
kuinka viima pöllytti lunta?
Tai näit iltaruskon hetkisen,
jonka rauhassa oli kuin unta?
Entä onko mielessäs tunne tuo,
kun kasteruoho kutitti jalkaa?
Ehkä muistat kävelyn ystävän luo
kun sadekuuro oli vähällä alkaa.


Sitä koskaan ei tiedä koska hetki tuo
kohdalle tulee ja hedelmän kantaa.
Toivon, tämä runoni sulle sen hetken luo;
sillä sen sulle tahtoisin antaa.


© Juha Taina 1994




Toivoo : Rouva Pikkumyy
 
Taikakuu Lämmin kiitos runosta :heart: Lumikellot ovat kevääni pisirtys, jotka todella tuolta meidän pellonreunalta näyttäytyvät hangen raunan alta. Kuinka sattuikaan :) Yksi lempikukistani juuri sen herkän olemuksen tähden.

Rouva Pikkumyy suuret kiitokset kauniista ja elämänmakuisesta runosta :heart: Siinä on monta kohtaa, jotka ovat niin tuttuja, elettyjä, mieleen painettuja, että silmät kostuivat. Ne kaikki kauniit hetket tuoksuineen, tuntemuksineen ja muistoineen palautuivat kauniina kuvina mieleen. Muistan, kuinka lapsena kuulin käen kotitalon rappusilla ja laskin kukuntoja, kuinka juoksin mummulan ulkohuussiin paljasjaloin aamukasteisella nurmella. Miten ihanlta kuulostaakaan lintujen laulu kevään ensipäivinä pensaikoissa. Muistan, kuinka lumipöllysi kasvoille, kun menimme hevosella reen kanssa pitkin järvenjäätä, tai miten juoksin kilpaa metsänpoikki sadepilven kanssa, kun saattelin naapurin tyttöä kotiin. Kuinka kauniilta lapset näyttävätkään, kun he rauhassa nukkuvat päivän tohinoiden jälkeen. Kuinka nämä kauniit hetket elämässä tuovatkaan muostot mieleen. Vieläkin keväisin ekakertaa linnun laulun pensaissa kuultua tulee ihana olo, miten käki muistuttaakaan kukunnallaan lapsuuden hetket kotitalon rappusilla. Kuinka mukavasti se kasteruoho edelleen kutittaa jaloissa, kun aamusta kävelee nurmenpoikki kesäaamun raikkaudessa ripustamaan pyykkejä narulle. Oi, ihania muistoja sai laittamasi runo aikaan. Todella suuri kiitos :hug: :flower: Elämä on todella kaunista, kun katsoo sitä oikeasta kulmasta :)

Nyt sain kutsun kakulle, jonka lapset ovat tehneet miehen avustuksella. Upeata uutta alkavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Toivotaan että kakku maistui hyvälle. :flower:

No meillä tilanne rauhoittunut vaikka eilinen iltakin toi ihmeellisiä kommervenkkejä. Miehen ex:ä oli lähestynyt miestä ja he olivat käyneet syömässä viime viikolla. Minulle ei oltu kerrottu mitään.

Ja noita perjantai illan hävinneitä tekstiviestejä kun ihmeteltiin, niin miehen kanssa selailin hänen kännykkää ja löysin lähetetyistä viesteistä "tapaamisviestin" numeroon jossa ei nimeä. Ja minähän suutuin taas ja mies kielsi ettei ole ollut missään syömässä kenenkään kanssa. Loppujen lopuksi suostui myöntämään että ex:ä oli halunnut tavata ja lämmitellä vanhaa suhdetta.

Erosivat jo 7 vuotta sitten. :headwall: :headwall: ja 5 vuotta sitten yritti tunkea meidän suhteen väliin ja seuraavassa kuussa menikin naimisiin toisen miehen kanssa. Edelleen naimisissa kyseisen miehen kanssa. En oikein ymmärrä tätä naista ja hänen motiiveja.

Eli tilanne meillä oikeasti hyvin, koska poisti miehen syyllisyydentunteen. On viime aikoina äksyillyt pienistäkin asioista.

No pitkä omanapaista tarinaa.

Plussia kehiin ja katsotaan enteilisikö minun haamuplussa oikeata plussaa tässä kierrossa :)

mimmimamma

 
Moikka teille kaikille!

LUMI-MARJA:Onnea kovasti sinulle syntymäpäivän johdosta!

Takana työpäivä,ei kyllä ollut tänään niin kova ryysis lintsillä,mitä eilen oli.Mun on nyt pakko työkiireiden takia jäädä pienelle palstatauolle,mutta käyn kyllä lukemassa teidän muiden kuulumiset ja tulen kyllä kertomaan teille,jos onnistumme saamaan masuvauvan alulle kesän aikana,mutta nyt on tilanne tämä,että en ehdi työn takia millään ja työn lisäksi vielä harrastus eli ratsastus vie aikaani.

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!

Hyvää alkavaa viikkoa ja hauskaa vappua teille kaikille :wave:
 
Vielä kerran, onnittelut Lumi-Marja!



mantana - kiitos! Sama se vaivaa vähän täälläkin, eli väsymystä on, eikä aina jaksa kommentoida... Mutta toivottavasti olet jo piristynyt!
Kyllähän nuo sinun oireesi minusta lupaavilta kuulostavat, joten kyllä sitä toivoa aivan varmasti on! Mitä tulee tuohon työkaveriisi, joka on raskaana, niin enpä yhtään ihmettele, ettei ole mukava tunne vierestä seurata... En minäkään juuri nyt näinä aikoina haluaisi katsella joka päivä vierestä toisen onnellista odotusta, kun itsellä ei meinaa millään onnistua. Eikä niistä yrityksistäkään mitään voi puhua. Voi tätä naisen elämää kun tämä välillä onkin monimutkaista!


Näin keväisin tämäkin akka potee aina jonkin sortin väsymystä, kun taas syksyt on energistä aikaa! Kun muut piristyy yhtäkkisestä auringonvalon lisääntymisestä, niin meikä nuukahtaa kuin märkä rätti! Mutta henkistäkin lajia väsymys toki on ollut, eli just nyt en jaksa kauhean toiveikas raskautumisen suhteen olla. Ovista varmaankin tulee tikuteltua, mutta olen yrittänyt välttää näiden asioiden liian aktiivista ajattelemista. Anteeksi valitukset!


Taikakuu
- Tädin tulosta pahoittelut! Aja se äkkiä pellolle!


Töksäyttipäs typerästi neuvolatäti. Sulla tuota ikää on mun mielestä niin vähän, että aivan kaikki mahdollisuudet ovat iän puolesta olemassa! Joten unohda nuo klisheet! Vaikka kyllä mullekin yksi "neuvolatäti" kauhisteli, kun en halunnut enää ehkäisyä ja alkoi sitten luennoida vammaisista. Sen jälkeen en ole enää menny julkiselle puolelle. Ikäänkuin tämän ikäinen ihminen ei mistään mitään tietäisi... :eek: Ja olisi johdateltavissa :LOL: Muuten, aika hieno juttu on, jos 15-veen saa vapaaehtoisesti huoneensa siivoomaan! Kyllä se meillä on yleensä uhkailun ja lahjonnan takana



AnniSofii
- tervetuloa mukaan! :heart: Laiskistuneet simpat ovat varmaan aika monellakin miehellä, joka on yli parikymppinen. Joten ei kannata lannistua! Hienosti hoitaja miestäsi kuitenkin lohdutti! Ja aivan oikein, ja osuvasti sanoi. :hug:

Nyt ei muuta kuin kaikille vielä hyvää sunnuntai-iltaa, jos täällä satutte käväisemään!!! Ja mukavaa alkavaa viikkoa! Ei kun kylvyn kautta ja aikaisin nukkumaan!
 

Yhteistyössä