YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Lumi-Marja tädille ja siskollesi onnittelut pikkuisesta! :heart: :flower:

nokko Oikein hyvin mahtuu joukkoon.. =) Tervetuloa vaan mukaan! :wave:

Joo,lääkäri sitten soitti..Sanoi että TSH ja PRL ovat normaalit.. Tuosta mainitsin että joissakin "pakoissa" on käytössä eri suositukset..Että niitten mukaan olisi vajaatoimintaa.. Niin sanoi että niitä hän ei ala muuttamaan että niitten labra menee eri taulukon mukaan. Minä sanoi että minulla on jonkinlaisia oireita.. Suostui nyt kuitenki siihen että kokeillaan lääkitystä. Ensin kuitenki otetaan vielä t4v ja sen jälkeen luultavasti kokeillaan lääkitystä. Ja sitten on tutkimukset tehty. Näin sanoi lääkäri että yksityiselle.. :kieh:
 
Taikakuu Hyvä kuitenkin, että lääkäri suostui mittauttamaan t4v:n. Mitä olen seurannut kilpirauhasaiheisia keskustelupalstoja, tuo on jo melkoinen työvoitto. Ja tarvittaessa sitten yksityiselle, joka on enemmän perillä asioista.
 
..........ja sitten ensimäisenä ärräpäät raikamaan ppprrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkuuuuuulllllllleeeeeeeeeeeeesssssssss :kieh: :kieh: :kieh:
Joo tätönen teki eilen yllätys-rynnäkön, ei siis merkin merkkiä tulostaan antanut ja eilen tosiaan hyökkäs. Mut kyl oli outo tuo hyökkäys; meinaan eilen tuli illal kirkasta punasta-yöllä ei mitään eikä-aamul paperiin kirkasta punasta ja päiväl sitten todella vähän rusehtavaa oikeastaan vaan tuhrua. :headwall: :headwall: :headwall:
Ei ole täti näin viel vierailuaan aloittanut.

Joten todella lyhyeks jäi kierto, kun tänään jo kp 2.

Mut nyt ei ennätä tätin tuloa surkutella, kun eilen aloitin taasen työssäoppimisen jakson joka liittyy opintoihini ja vappupäivänä on vieraita tulossa + lapsukaiset on huomenna junalle saateltava. Joten kiirettä pukkaa niin et ei meinaa ennättää teitäkään moikkaamaan. :/

Niin et nyt hyvää vappua huutelen jo tänään, sillä huomenna tuskin koneelle ennätän, kun pukkas "töissä" huomiselle iltavuoron ja torstaille aamuvuoron, mut sitten on kolmen päivän vapaa.

-touhis-

ps. Uudet tervetuloa mukaan joukkoon ja kaikille onnea plussauksiin, toivottavasti teille käy minua parempi tuuri.

:wave: :wave: :wave:
 
touhis Voi surku sentäs! :hug: Tsemppiä tähän kiertoon! :wave:

Nokko Tervetuloa joukkoon ja plussa onnea! Kirjasin sinut jo etusivulle eli s.1 löytyy kp pinoa ym! :flower: :wave:

Nyt hoppu... tyttö kipiä ja pian lääkäriin! :heart: :wave:

Plussa poreita näin VAPPUNA!!! ;)
 
Nokko Tervetuloa mukaan :wave:

Aurora72 Mulla on nyt menossa siis neljäs kierto ilman pillereitä. Tätiä ei näy ja tein tuossa just testin...negaahan se näytti, ihan niin kun arvelinkin :/ Kuinka kauan sulla kesti ennen kun kierto tasoittui ?
Ihan mielenkiintoista nähdä näyttääkö noi ovistestit mitään. Kunhan se täti nyt ensin tulis.

Mutta OIKEIN AURINKOISTA JA MUKAVAA VAPPUA KAIKILLE !!



 
Nokko, tervetuloa mukaan joukkoon mukavaan ja plussaonnea sinullekkin :flower: :wave:

Soittelin siskolle ja välitin onnittelut täältä hänelle ja siskoni lähettää takaisin. he pääsevät tänään kotiin. Voi heitä onnellisia :heart: Myös täti kiittää :flower:

Nyt tytön kans kaupungin puolelle metsästämään tippaleipiä, täällä jo kaikki alkuviikosta. Taidampa ne simatkin valmiina ostaa, en ole mikään nero sitä itte tekemään. Siitepölynuha mainaa iskee päälle oikein tosissaan, mutta eiköhän se tästä.

touhikselle isot halit ja onnea uuteen kiertoon :hug:

mantana, pikaista paranemista tytöllesi :heart:

Nyt neidin kans matkaan :wave:
 
Nyt on sitten käyty neuvolassa ja kaikki ok ja melkein heti on lääkärineuvola, eli 8.5. ja tuli kutsu myös np-ultraan. Se olis 14.5. Isännälläkin silloin yötuuri, että pääsee mukaan. Lapsille pitäis keksiä vielä hoitaja, kun sinne ei voi heitä ottaa. Olotila suht hyvä ja vatsa kasvaa, mulla raskaus näkyy jo selvästi. :)

Pikkuneiti siirrettiin matalaan sänkyyn kerrossängyn alapetille ja on nyt nukkunut heräilemättä siellä 2 yötä, pitää vielä laittaa turvalaita paikalleen ja on hyvä.

Sima pullotettuna ja tänään olis tarkoitus paistaa vielä munkkeja.
Huomenna menemme perinteiselle vapputorille Seinäjoelle. Siellä on lapsillekin karuselleja ja muuta kivaa. Menemme perheenä sinne. Isännälläkin peräti vapaata to-su aika harvinaista. :D

Nokko tervetuloa mukaan kivaan porukkaamme! Itse kuuluisin jo odotuspuolelle ja kirjoittelen sinne kyllä, mutta täältä tutusta porukasta ei osaa olla poiskaan.

Aurinko paistaa ihanasti ja olemme paljon ulkoilleet, pienempää ei meinaa saada pois hiekkalaatikolta, kun tykkää niin siellä leikkiä, itkuhan siitä tulee aina. :( Eilen illallakin haravoin ja siivostin pihaa ja lapset leikkivät monta tuntia. Sisällä jääkin sitten hommia rästiin, kun pihalla paljon ollaan. Sadepäivinä sitten.

Oikein aurinkoista päivänjatkoa, luvattiin lämmintä vappua! Plussatuulia puhaltelen!!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 10+1 :heart: :wave:
 
Tässä kiireessä hokasin eli eilen + tänään lämmöt +36,8C. Tänään tuossa häpyluun tietämissä tosi kirvelevän riipivää kipua!?! :headwall: Mahataudin luulen kyllä sairastaneeni hyvin, jotta nyt tunnen ilmeisesti loppukierron oireita... jo ja kp28/31! :LOL: Toivon kipinää... :saint:
Tiivisteitä ostan vielä kaupasta lissää, jotta vaiks täti pelästyisi tästä varustautumisesta! :LOL:

TeSuLah sinne samalle torille meidänkin piti, mutta eipäs tule nyt reissusta mitään, kun neitikin kipiänä. Vappua kotioloissa, kera ostosima ja munkin! Siman teen yleensä itse, mutta viime vuosina vähempi, kun neiti sitrusallerginen! Munkit on leivottu/paistettu itse, mutta nyt valmiita leipomosta varuiksi. :D

Munkkeja paistelen välillä muulloinkin, kun ovat hyviä ja sima on kiva janojuoma kesällä, jollei tee liian makiaa! ;)


Lumi-Marja :wave:
 
No niin munkit on paistettu.. Ja silleen.. Ihan pikasesti tulin käväseen.. touhu tenava pahoittelut tädin tulosta.. :hug: Minullakin oli omituiset "menkat". :kieh:

TeSuLah kiva kuulla että neuvolareissu meni hyvin.. =)

Oikein mukavaa Vappua kaikille!
 
Heipä hei :wave:

Oikein mukavaa vapun aikaa kaikille! :D On niin hieno sää että tuntuu kuin olisi jo kesäkuu.

Syklaaminkukka: Minulla ei ehtinyt tasoittua itsekseen kun jo juoksin yksityiselle lääkärille ja sain keltarauhashormonit sitä tasoittamaan. :eek: :D En jaksanut odottaa.. :whistle:
Katotaan kuinka lääkkeiden kera käy. Toivotaan että sulla tasoittuu nopeasti. Jos olet malttamaton niin varaa aika lääkärille. Se katsoo kaikinpuolin että kaikki kunnossa.
Se rauhoittaa mieltä kummasti.

Voikun täällä töissä aika matelee.. :headwall:
Jos ottais tänään pari siideriä..vielä kun voi. ;) Grillibileet olisi kaverilla, mutta täytyy katsoa jaksaako lähteä.

Pahoittelut tädin saavuttamille :hug: Mutta ei lannistuta..eihän?

B)
 
Tervehdys kaikille!

Enpä ole ehtinyt kirjoittamaan, saati edes lukemaan ketjua... mutta, parempi myöhemmin, kuin milloinkaan =) Olimme juuri miehen kanssa 3 pitkää päivää vatsataudissa (tytöllä oli yhden yön kestänyt tauti 1,5 vkoa sitten, eikä toivottavasti tätä meiltä saakaan enää, vaan me saimme häneltä tartunnan) ja voin kertoa, että rankkaa oli... Kiloja karisi mieheltä 7 ja minultakin 3 ja olo on jokseenkin kelvoton ja heikko... Yäääää.... Ja sitten tänä aamuna heräsin siihen, että vatsaa jomotti - ja menkathan ne alkoivat tähän samaan syssyyn. Muuten olisikin ollut vähän liikaa "tauteja" tähän hetkeen, mutta nyt olen siis saanut taas kehoni toimimaan minipillereiden (3.5 v) jälkeen ja toisten menkkojen alkamista voidaan alkaa odotella...

Meillä siis se tilanne, että aloitamme toisen lapsen "hankinnan" (en tiedä, mitä termiä käyttää, eli toivottavasti sopii ko termi kaikille) virallisen harjoittelun kesä-heinäkuussa, kunhan olen saanut kiertoni selville ja muutaman kilon vielä painosta pois. Laihdutustavoite on kaikenkaikkiaan vielä -10 kg, mutta alkuun toiset 5 kg sopii hyvin sekin. Normaalipainoinen en ihan vielä silloinkaan ole, mutta paremmassa kunnossa, kuin edellisessä raskaudessa ja se on hyvä tavoite, eikös vain? :)

Kiitos tervetulotoivotuksista, koitan pysyä mukana parhaani mukaan!!
 
kp=kiertopäivät

Piks puks poksista pahat tädit pellolle!!!
touhu tenava........................4/28

Ilmaan heitän loput Vapun plussaiset ovisonnet!!!
Taikakuu...............................7/27-32
Hibiscus................................10/27-31
Rouva Aniliini........................10/26-30
gitte.....................................11/28
Aurora72..............................12/34-39

Tähän testijoukkoon innokkaaseen viskaan märän plussaiset vesi-ilmapallot!!
Lumi-Marja...........................19/28
Nokko...................................19/27-30.......yk.1
mimmimamma.......................20/27
Rouva Pikkumyy....................22/31
keijukka................................24/29
kuumetta..............................24/24-26.....yk.21
mimuli...................................25/27
vilmaville...............................26/28
mantana...............................29/31.....yk.21

Vappuhuiskalla huiskin haiskin, pelottelen tädit riivatut ja poksautan serpentiinipommeja... häädän kauaksi onnen plussilla pelotellen!!!syklaaminkukka....................31/28
Minni-07...............................36/28-33
ebony...................................42/28-30
kikkara...........................88/33
tiiu64....................135/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...

:D :wave:
 
Huomenta kaikille!


Mahtaakohan olla muita, tänään töihin menijöitä? Minä ainakin pian taas polkasen, onneksi on vkloppu vapaata!
No nopeasti se yksi päivä menee!

Olisikohan jollakin jo pian plussailua testeissä, vaikka mantanalla? Toivon sitä sinulle, kauan yritystä kuitenkin jo takana!
tässä minä lukemassa uusia plussauutisia, kuka vaan niitä luettavaksi soisi!?


Kummallinen tämä kroppa ja mieli välillä on niin muka oireita, mutta ei niitä tässä vaiheessa kiertoa kuulu olla ja sitten välillä tunne ihan varma, että nega itselle tulee.
Se on vaan kiltisti odotettava testausaikaa.


Eilis aamuna sauvakävelimme miehen kanssa, teimme vähän pihahommia ja arvatkaapa , mitä minä tein?
Juu niin pitkää oli jo nurmikko täällä. Kiva seurailla lintujen pesimistouhujakin!
Mies kävi illalla vielä rullistelemassa
Pian hän on ollut jo 3 kuukautta ilman tupakkaa!

Kovasti lopuksi vielä plussatuulia toivottelen ympäri Suomen maan!


Ihanaa päivää kaikille!

Rva Pikkumyy
 
Heipä hei kaikki

Minä täällä vietän hyvin ansaittua lomapäivää :). Ihanaa. Nukuin pitkään ja kohta lähden kävellen keskustaan torikahville. Tulin vain kurkkaamaan kuulumisenne sitä ennen.

Minulla menossa kp25/ n.24, yk21 mutta käytän Lugesteroneja joten kierto venyy siihen saakka kunnes lopetan lääkkeet, luulisin. Viimeksi ainakin kävi niin. Testaan huomenna tai sunnuntaina. Hirvittää. Pelottaa, miten kestän mahdollisen (tai todennäköisen) pettymyksen jälleen kerran...

Hyviä vointeja kaikille! Toivottavasti saadaan pian lisää plussia tännekin :) .
 
Tervehdys pitkästä aikaa upeat naiset! Lämpöiset onnittelut a-alisalle ja kanellalle plussasta ja kaikkea hyvää odotukseenne :heart: Toivottavasti pian tulee lisää ihania plussa-uutisia :D Ainakin näyttäisi, että tämä kevät on hyvin hedelmällistä aikaa ja kylvöt onnistuvat ;) Jännityksellä odotan, kuka teistä plussaa seuraavana =)

Täällä odotus sujuu hyvin rauhallisissa merkeissä. Pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa vaivata, väsyttää ja päänsärky on kiusana :x Täytyy taas siirtyä hajusteettomiin pesuaineisiin, deodorantteihin yms. kun hajut alkavat yököttää. Näin on käynyt myös aikaisemmissa raskauksissa. Kunhan ei pahoinvointi vaan ylly niin rajuksi kuin viimeksi, että tippaan joutuu... Vielä emme ole kertoneet kenellekään raskaudesta ja aion vielä odottaa useamman viikon ennen kuin paljastamme joulun ilouutisen :D

Aurinkoa jokaiseen päivään ja tsemppiä vauvantekopuuhiin :heart:

Terveisin, surusydän & ipana 6+4
 

Yhteistyössä