Hakutulokset

  1. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

    Testasin tänään clarbluen herkällä testillä..ja síihen tuli haamujen haamu. :o :D En uskalla vielä juhlia..on niin sekava olo. Johtuikohan aamuiset kivut raskaudesta vai mitä mahtoi olla. Tänään kuitenkin vasta kp30/35.
  2. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

    Olen kovasti pahoillani Rva pikku myy :hug: Toivotaan että sieltä ultrasta vielä löytyisi pikku pirpana. =) eihän sitä tiedä.. Ihanaa että sinulla ihana mies tukena. Kyllä te yhdessä selviätte. Oma napa: tänään aamulla munasarjat niin kipeät etten pystynyt seisomaan kunnolla. En tiedä mikä...
  3. Aurora72

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Maisa75: laitatko minutkin listalle..laitoin viestiä jo aijemmin.
  4. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

    Pahoittelut Lumi-Marjalle :hug: Täällä yritetään bongata ovista, mutta en oikein osaa tulkista noita tikkuja. Viiva tummempi vain toisesta reunasta.. onko se sitte positiivinen vai kuinka..onko kellään kokoemusta?
  5. Aurora72

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Hei, Mäkin voisin liittyä seuraanne. Kp 16/35 tänään menossa. Yk 5 menossa. 1 yhteinen.
  6. Aurora72

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hei, Mulle voi päivittää Kp 11. En ole tässä kesällä paljon netissä ehtinyt surffailemaan. Asutaan omakotitalossa ja hommaa riittää pihahommissa. Tässä kierrossa en syö mitään lääkeitä. Jätin ne ihan omasta tahdosta pois. Clomit varmaan vaikuttaa vielä. Miehen kanssa päätettiin että katotaan...
  7. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

    Oikein hirmuisesti onnea Rouva pikkumyy. :flower: :flower: :D Sitten se tapahtuu kun vähiten odottaa.. :D Onpas noi ultrat nykyään tarkkoja, ku kasvotkin erottuu noin selvästi tuosta kuvasta. Minäkin haluan sitten tietää lapsen sukupuolen etukäteen..on kiva laittaa kaikki valmiiksi...
  8. Aurora72

    Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

    tännä tupsahti täti eilen. Ei muuta kuin uusi yritys.
  9. Aurora72

    YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

    Hei pitkästä aikaa.. en ehdi näin lomalla koneella juuri käydä. Saa sitten taas töissä istua koneen edessä senkin edestä. Mulle voi laittaa kp2. Kuukautiset oli tällä kertaa tosi kivuliaat..mistähän johtuu. Mulla kun ei yleensä ole kipuja lainkaan. Ei pystynyt eilen kävelemään...
  10. Aurora72

    Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

    Minäkin voisin liittyä seuraanne. Nyt kp34/35-38..yk4, ensimmäinen yhteinen (3 lasta ennestään) Jännät päivät lähestyy kaikilla..en ole testannut vielä. :D

Yhteistyössä