Hakutulokset

  1. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Heipä hei, Pikasesti käyn teitä moikkaamassa. Huomenna lähdetään muksujen kanssa yyteriin. Kaikki muut nukkuu ja minä täällä pakkailen kaikessa rauhassa. B) Oma napa: hedelmälliset päivät varmaankin takana. en tikutellut ovista tässä kierrossa. Limoista päätellen ovis oli tällä viikolla...
  2. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Oikein paljon Onnea Lumi-marja :flower: Sitten kun se plussa pärähtää..sitä ei varmaan meinaa uskoa todeksi. :D
  3. Aurora72

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hei, Minulle voi päivittää Kp 10. Toinen clomikierto menossa. Tänään alavatsa kipuja..ja turvonnut olo. :o Jotain sillä alakerrassa tapahtuu :D Katsotaan saadaanko ovis hyödynnettyä kun mies välillä matkoilla. Hyvää kesää kaikille! Ens viikosta alkaa 4 viikon loma B)
  4. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Amati: Paljon Onnea.. pienen pojan vanhemille. :flower: Tervetuloa uudet kuumeilijat :wave: Hieno päivä pitkästä aikaa. :D Nurmikko odottais leikkaajaa..pari tuntia menee siihen. Oma napa: Toinen clomi kierto menossa ja nyt kp6. Eipä mitään sen kummempaa täällä. Odotetaan että saa...
  5. Aurora72

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hei, Täällä täti kurvasi paikalle juhannuksena. Mulle saa laittaa Kp 2. Toinen clomikierto lähtee käyntiin. Kierto oli nyt viimeksi 35 päivää..kait ovulaatio on sitten ollut? Kovasti oli oireita oviksen aikaan.
  6. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Hei, Mulle voi laittaa Kp 2. Täti kurvasi paikalle juhannuksena.
  7. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Ilmoitan pikaisesti että nega testattu tänään ja ei se siitä enää muutu. Mutta saapa ottaa juhannuksen rennosti.. :D Tätiä ei vielä näy..sais kurvata paikalle.
  8. Aurora72

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Mäkin testasin negan. No saapa juhlia juhannusta viinin kera. :D Ei lannistuta..kyllä se plussa sieltä tulee kun aika on. Tsemppiä kaikille. Ja oikein hyvää juhannusta! B) Onnea Kat! :flower:
  9. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    TeLaSu: ihana masu :D
  10. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Heipä hei, Pitkästä aikaa ehdin jotain kirjoittelemaan. Mahdottomasti kaikkea tekemistä. Mulla ei tätiä ole vielä näkynyt. Raskaustuntemuksia ei kamalasti ole. Rinnat pistelee välillä ja ehkä vähän kasvanut. Voi olla kyllä kuvitelmaakin. :D Mulla ei ole testejä kaapissa yhtään..täytyis...
  11. Aurora72

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Sori..piti olla Abu eikä Aub :ashamed: :D
  12. Aurora72

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Hei pitkästä aikaa. En ole oikein ehtinyt konella olla..oltiin nytkin mökillä koko viikonloppu. Paljon Onnea Kat ja Aub :flower: :flower: Kyllä se haamu siitä vahvistuu :D Mulla tunne ettei ois tärpänny..testasin la aamuna negan..ehkä myös olin liian hätänen kun kp 28 oli vasta. Täytyy...
  13. Aurora72

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Täällä nippailee alavatsaa ja nännit kipeet.. en tiedä onko oviskipuja vai r-oireita jo? :/ Pongasin oviksen maanantaina..nyt kp18. Rupes jänskättään..
  14. Aurora72

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Minä en ole vielä kokonaan päässyt tupakista eroon. Olen sellainen satunnainen polttaja. Sitten viimeistään kun alkaa raskauspahoinvointi..ei tupakkia voi edes kuvitella polttavansa. Mulla toi pahoinvointi on ollut aika mahdotonta. Kamalaa mutta silti niin ihanaa..
  15. Aurora72

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Heipä hei.. Ihana ilma B) Jouskari-82: täälläkin kuvitellaan kaikenlaista :laugh: Nännit kipeet ja kummallisia vihlasuja alavatsalla. Voisko olla vielä ovulaatiokipuja. Rupes kyllä jänskättämään..kun nyt jaksais odottaa että sais testailla. Suunnistaja/ Abu: mäkin mietin tota jussia...
  16. Aurora72

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Mites se nyt noin tuli :laugh: En sitte osannut.. :whistle:
  17. Aurora72

    Ovistesti kysymys

    eikö siihen aina tule jonkilainen viiva. Jos viivat yhtä tummat on LH pitoisuus lähtenyt nousuun ja ovulaatio siitä 12- 24 h. digitaalinen ovulaatiotesti on parhain kun siinä ei tule tulkitsemis ongelmia. On vaan niin kallis.
  18. Aurora72

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Milo: mullakin eka clomi kierto. Tänään tein ovistestin ja plussaa tuli. Nyt kp 16. Mullakaan ei mitään kamalia kipuja..pientä nipistelyä aina välillä. Sitten huomasin munasarjojen olevan arat kun eilen miehen kanssa puuhailtiin. Kait oireet on yksilöllisiä. Mulla ei ole ollut pahoinvointia...
  19. Aurora72

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Hei, Täälläkin yksi ylpeä äiti. :D Tyttö siirtyy nyt myös ylä-asteelle. Toi kotiin stipendin esimerkillisestä käytöksestä. Muuten koulu mennyt ihan hyvin. Lapseni ovat kaksikielisiä ja jonkun verran ongelmia oppimisessa ollut. Suomenkielen sanavarsto ei ole yhtä laaja kuin täysin...

Yhteistyössä