Hakutulokset

  1. Zahira

    Onko tää kenenkään mielestä normaalia?

    Kyllä varmaan jos kotona esim on niin en uskokkaan että sitä voi hirveästi estää. Mutta kun nyt tässä kadulla on esim mukulakiviä niin niihin nopeesti saattaa kompastua. Ja lapsi törmäs lasioveen kun se on niin kirkas ettei lapset välttämättä sitä huomaa, kova kolahdus kuulu ja lapsi itkee ja...
  2. Zahira

    Onko palstalaisissa paljon kirkkoon kuulumattomia?

    :wave: mä en kuulu kirkkoon
  3. Zahira

    Onko tää kenenkään mielestä normaalia?

    :attn: :attn:
  4. Zahira

    Meikkaatteko joka päivä?

    Töihin lähtiessäni laitan ripsaria ja kulmakynää, joskus kajaalia
  5. Zahira

    Onko tää kenenkään mielestä normaalia?

    Tässä kun töissä olen niin joskus tulee seurattua tuota naapurin touhua (kauppoja siis on vierekkäin) Esim tänään noin 5 v poika repii kädestä just kävelemään oppinutta siskoansa ja yrittää nostaa pystyyn kun tää tyttö vaan itkee. Sitten kun se saa sen pystyyn niin ottaa syliin ja alkaa...
  6. Zahira

    Hei, taas kaipaisin vapaaehtoisia yhteen juttuun :D (PALAUTTEITA ODOTELLAAN)

    Mun mies on kyllä samassa firmassa töissä osakkaana :p
  7. Zahira

    Hei, taas kaipaisin vapaaehtoisia yhteen juttuun :D (PALAUTTEITA ODOTELLAAN)

    Joko sä lähdit pois aina mä jään nuolemaan näppejä kun olen niin hidas :ashamed:
  8. Zahira

    Hei, taas kaipaisin vapaaehtoisia yhteen juttuun :D (PALAUTTEITA ODOTELLAAN)

    :attn: :attn: Minä seuraavaksi :wave: :wave: 162cm, 48 kiloo, vaaleet olkapään alle ulottuvat hiukset, silmissä sinistä ja harmahtavaa
  9. Zahira

    Ulkomaille muuttaneet

    Välimerellä B)
  10. Zahira

    Ulkomaille muuttaneet

    Töiden takia muutin. Hyvin olen sopeutunut :saint:
  11. Zahira

    kuulakärkikynän jälki pois????

    Maalilla :saint: Mä sain kankaasta pois tärpätillä mutta se ei varmaan seinälle tee hyvää :ashamed:
  12. Zahira

    Gallup. Parasta kahvia?

    Täällä oli jo sellainen galluppi jossa kyseltiin huonointa kahvia... Mutta mikäs on teidän mielestä paras kahvi, ja jos juotte myös pikakahvia niin kertokaa sekin? Oma mielipide: Suodatinkahvi: Brazil ja kerman kanssa vielä parempaa :p :p Pikakahvi: Jacops ja Nescafe Kulta
  13. Zahira

    Kenellä on kuvia hiupidennyksestä?Jännittä kun huomenna tulee 50cm pidennys,kenelä on ollut sama pituinen tai on?

    Mä tilasin omat hiukseni englannista, maksoin 150 sinetistä remy aitohiusta noin 80 euroa postikuluineen tain 90 euroa. Kaveri joka on kampaaja laittoi ja annoin sille 30 euroo :p
  14. Zahira

    Suositelkaa kajalia

    :laugh: Näköjään. Jos asut jossain missä on stocka lähellä niin siellä ainakin osaavat neuvoja ja kaikista kajaleista on yleensä näytteitä, jokaisella on kuitenkin sen verran eri maku että just se jonkun mielestä hyvä ei olekkaan sun mielestä hyvä. Mutta siihen kyllä kannattaa panostaa vaikka...
  15. Zahira

    Miten saan tuon paskan hajun pois joka tunkee keittiön lavuaarin viemäreistä??

    Siis mistä se löyty :o Sieltä koneen alta tai takaa vai? Mulla haju tulee ainakin viemäristä, varsinkin silloin kun vähän vettä päästää niin se haju tulee |O
  16. Zahira

    Suositelkaa kajalia

    Itse käytin aikoinaan milloin mitäkin kajalia, mutta kun kokeilin ensi kerran tota Chanelin kajalia niin tuntui että sillä saa todella hyvän tuloksen nopeasti. Kynä on hiukka pehmeämpi kuin muut mitä olen kokeillut joten se tarttuu hyvin eikä tarvii useesti vetää sitä kynää ripsien päälle. Ja...
  17. Zahira

    Suositelkaa kajalia

    Minusta Chanel on ehdottomasti paras, Kanebosta ei kyllä ole kokemusta, mutta varmaan myös seuraavaksi ostan Chanelin ;)
  18. Zahira

    Tukiainen ilman meikkiä

    :attn: :attn: :attn: Onko tukiaisen sisko ollut playboyssa kun se kirjoittaa tuossa että hänen siskonsa oli 4 suomalainen playboyssa?

Yhteistyössä