Sori huomasin vasta nyt. Ei taida olla Sokoksella, mutta en ole ihan varmakaan. Itse ostin Stckmannilta.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Siis StockmanniltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori huomasin vasta nyt. Ei taida olla Sokoksella, mutta en ole ihan varmakaan. Itse ostin Stckmannilta.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Itse käytin aikoinaan milloin mitäkin kajalia, mutta kun kokeilin ensi kerran tota Chanelin kajalia niin tuntui että sillä saa todella hyvän tuloksen nopeasti. Kynä on hiukka pehmeämpi kuin muut mitä olen kokeillut joten se tarttuu hyvin eikä tarvii useesti vetää sitä kynää ripsien päälle. Ja kun itse käytän kajaalia myös silmän "alapuolella" ripsien päällä niin siihenkin tää Chanelin kynä tarttuu paljon paremminAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Kuvailkaa niitä! =)
Mä oon taas sitä nestemäistä käyttänyt pitkään, mutta haluaisin kokeilla kynää taas.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mä en käytä enää kajal kynää ollenkaan, vaan sellasta lineria joista paras on YSL:n. Tulee paljon siistimpi rajaus.
Mulla on nyt sellanen ns. tussi joka on mukavampi käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä oon taas sitä nestemäistä käyttänyt pitkään, mutta haluaisin kokeilla kynää taas.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mä en käytä enää kajal kynää ollenkaan, vaan sellasta lineria joista paras on YSL:n. Tulee paljon siistimpi rajaus.
Näköjään. Jos asut jossain missä on stocka lähellä niin siellä ainakin osaavat neuvoja ja kaikista kajaleista on yleensä näytteitä, jokaisella on kuitenkin sen verran eri maku että just se jonkun mielestä hyvä ei olekkaan sun mielestä hyvä. Mutta siihen kyllä kannattaa panostaa vaikka oliskin hintaa.... se kestää niiiiiin kauan.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::attn: Työlästä saada vastauksia
Ok, kiittiAlkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Näköjään. Jos asut jossain missä on stocka lähellä niin siellä ainakin osaavat neuvoja ja kaikista kajaleista on yleensä näytteitä, jokaisella on kuitenkin sen verran eri maku että just se jonkun mielestä hyvä ei olekkaan sun mielestä hyvä. Mutta siihen kyllä kannattaa panostaa vaikka oliskin hintaa.... se kestää niiiiiin kauan.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli::attn: Työlästä saada vastauksia