Suositelkaa kajalia

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Kuvailkaa niitä! =)
Itse käytin aikoinaan milloin mitäkin kajalia, mutta kun kokeilin ensi kerran tota Chanelin kajalia niin tuntui että sillä saa todella hyvän tuloksen nopeasti. Kynä on hiukka pehmeämpi kuin muut mitä olen kokeillut joten se tarttuu hyvin eikä tarvii useesti vetää sitä kynää ripsien päälle. Ja kun itse käytän kajaalia myös silmän "alapuolella" ripsien päällä niin siihenkin tää Chanelin kynä tarttuu paljon paremmin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mä en käytä enää kajal kynää ollenkaan, vaan sellasta lineria joista paras on YSL:n. Tulee paljon siistimpi rajaus.
Mä oon taas sitä nestemäistä käyttänyt pitkään, mutta haluaisin kokeilla kynää taas.
Mulla on nyt sellanen ns. tussi joka on mukavampi käyttää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
:attn: Työlästä saada vastauksia :D
:LOL: Näköjään. Jos asut jossain missä on stocka lähellä niin siellä ainakin osaavat neuvoja ja kaikista kajaleista on yleensä näytteitä, jokaisella on kuitenkin sen verran eri maku että just se jonkun mielestä hyvä ei olekkaan sun mielestä hyvä. Mutta siihen kyllä kannattaa panostaa vaikka oliskin hintaa.... se kestää niiiiiin kauan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
:attn: Työlästä saada vastauksia :D
:LOL: Näköjään. Jos asut jossain missä on stocka lähellä niin siellä ainakin osaavat neuvoja ja kaikista kajaleista on yleensä näytteitä, jokaisella on kuitenkin sen verran eri maku että just se jonkun mielestä hyvä ei olekkaan sun mielestä hyvä. Mutta siihen kyllä kannattaa panostaa vaikka oliskin hintaa.... se kestää niiiiiin kauan. :)
Ok, kiitti :D
 
Mulla taitaa olla Make up store:in kajaali, ihan hyvä se on. Tarpeeks pehmee mutta ei sellanen mössö kuitenkaan. En annan kuitenkaan täysiä pisteitä.

Käytin aikoinaan Kanebon kulmakynää, se oli aivan loistava, joten voi kuvitella että kajalikin olis hyvä.

Mä menisin kuitenkin kauppaan testaamaan, kuten joku jo suosittelikin.
 

Yhteistyössä