Hakutulokset

  1. Zahira

    Tukiainen ilman meikkiä

    Siis onko Johannan sisko ollut Playboyssa?
  2. Zahira

    Tukiainen ilman meikkiä

    Mistä tää teksti löytyy :D
  3. Zahira

    Tukiainen ilman meikkiä

    Ihan hyvä kuva , laitoin samantie linkkiä kavereille mesen kautta :laugh: :laugh: :laugh: :whistle:
  4. Zahira

    Miten saan tuon paskan hajun pois joka tunkee keittiön lavuaarin viemäreistä??

    Jos saat sen pois niin kerro mullekkin miten se lähti. Jos tänään vielä haisee mun lavuaari kun menen kotiin niin hermo menee. |O
  5. Zahira

    Miten saan tuon paskan hajun pois joka tunkee keittiön lavuaarin viemäreistä??

    Mulla on vähän sama ongelma.... eilen ostin sellaista ainetta jonka pitäis avata kaikki paikat siellä viemärissä. Jotain sellasta raemaista ainetta pikkupussissa joka kaadettiin sinne viemäriin ja perään kiehuvaa vettä pari litraa, kyllä se ainakin paukku koko viemäri :laugh: Sitten piti...
  6. Zahira

    Nyt tämä meni mielenkiintoiseksi...

    Minä kans mietin että mistä saat tietää mitä siellä on tapahtunut? Miten voit olla varma mistään sen jälkeen kun mies tulee sieltä? Miten aiot sen selvittää? :/ Tuskin kumpikaan myöntää jos siellä on jotain muutakin tapahtunut kun rokkijakkaraa katseltu vai mikäs se oli :o
  7. Zahira

    GALLUP 2. PARAS KEKSI?

    Doris :p :p :p :p
  8. Zahira

    Masennuskeskustelua

    http://www.tukiasema.net/gallup/default.asp?gallupID=19 tuossa on masennustesti, siitä varmaan saat ainakin himpun verran suuntaa että oletko masentunut vai onko joku väsymys iskenyt.
  9. Zahira

    poimiiko joku vielä oikeesti marjoja mettästä?

    Poimisin jos olis mettää lähellä mistä poimia :p
  10. Zahira

    Mitä tapahtui Kimille???

    Ajo seinään kait :laugh:
  11. Zahira

    mitä tarkoittaa, mesestä??

    Joo mun milestä se olis pitänyt hyväksyä ennen kun se voi laittaa pikaviestiä, voisko olla että se olis joskus ollut sun yhteystiedoissa ja olisit vaan poistanut sen mutta et laittanut estettyjen listalle?
  12. Zahira

    Kokemuksia Baronasta työnantajana?

    Barona ei vedä välistä vaan se firma mihin menet joutuu maksamaan baronalle susta. Mä sain sen takia enemmän palkkaa (huimat 10% koska olin barona yhteyshenkilönä) muuten palkka menee ihan tessin mukaan, kannattaa vielä vaikka yrittää saada korotettua sitä sen palkkataulokon vuosien mukaan...
  13. Zahira

    Naapurin 2.luokkalainen poika yrittaa angeta aina meille leikkimaan.....

    Voisko vaan sanoa että seuraavalla kerralla, tai sitten sanoo vaan että nyt ei käy kun on omia hommia?
  14. Zahira

    Kokemuksia Baronasta työnantajana?

    Mulla ainakin tuli aina palkat ajallaan ja itseasiassa sain baronan kautta parempaa palkkaa mitä olisin talon sisässä saanut :saint:
  15. Zahira

    Onko tarpeeksi tarjottavaa/sopivat sellaiset?

    Juu kyllä pullaa kannattaa olla....
  16. Zahira

    gallup: Kauanko olet täällä pyörinyt?

    Pari kuukautta :p
  17. Zahira

    Joululahjat jo ostettu?

    Ei yhtään. Mietin vielä ostanko mitään kenellekkään ;)
  18. Zahira

    G: Pidätkö makaroonilaatikosta?

    Menee aina joskus mutta ei mitään herkkua ole...

Yhteistyössä