Kokemuksia Baronasta työnantajana?

  • Viestiketjun aloittaja Työläinen pian taas
  • Ensimmäinen viesti
Työläinen pian taas
Onko kukaan ollut Baronan kautta hommissa?

Miten on homma pelannut, tuleeko palkat ajallaan ja oikein? Miten palkkataso, onko samalla tasolla muiden vastaavien kanssa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Mulla ainakin tuli aina palkat ajallaan ja itseasiassa sain baronan kautta parempaa palkkaa mitä olisin talon sisässä saanut :saint:
Kiva kuulla! Mulle on tarjottu työpaikkaa, mutta eivät ottais mua suoraan vaan pitäis mennä Baronan kautta ja mietin just noita palkka-juttuja, että paljokohan vetävät välistä!
 
Barona ei vedä välistä vaan se firma mihin menet joutuu maksamaan baronalle susta. Mä sain sen takia enemmän palkkaa (huimat 10% koska olin barona yhteyshenkilönä) muuten palkka menee ihan tessin mukaan, kannattaa vielä vaikka yrittää saada korotettua sitä sen palkkataulokon vuosien mukaan, mulla jäi vähän uupumaan 3 vuodesta niin sain silti sen 3 vuoden mukaan. Ainut nega mitä baronasta on sanottavaa on se että ne saattoi luvata 37.5 h viikkoja mutta se ei aina pitänyt paikkaansa, mun kohdalla kyllä piti mutta joidenkin työntekijöiden kohdalla se ei pitänyt paikkaansa, ja yleensä esim sunnuntai vuorot menee ensisijaisesti firman omille työntekijöille.
 

Yhteistyössä