Hei, taas kaipaisin vapaaehtoisia yhteen juttuun :D (PALAUTTEITA ODOTELLAAN)

Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
:attn: :attn: Minä seuraavaksi :wave: :wave:

162cm, 48 kiloo, vaaleet olkapään alle ulottuvat hiukset, silmissä sinistä ja harmahtavaa
Onkos sullakin joku ihailija tässä.. sellainen flirttaava mies, työasioihin tämän jotenkin yhdistäisin. Työpaikkaromanssia ? :D Kevytmielistä ilottelua tämä, ei nyt ainakaan tällä viikolla romanssiksi muutu :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Vieläkö ehtii mukaan? :)

Vaaleat hiukset, siniharmaat silmät, 161 cm, hoikahko...
Itseasiassa ilmoitin että ketju on jo täynnä, mutta voin mä nyt vielä pari kun tää alkoi sujumaan. Tosin siitä ei oo mitään takeita miten paljon metsään menee.. etenkään kun viimesimmät eivät ole edes kommentoineet mitenkään mun höpötyksiäni :D

Juoruja liittyen ristiveriseen mieheen.. tähän kaikkeen liittyy myös ero parisuhteesta. Onko sitten eksäsi josta juttua kuulet ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Yritän nyt tässäkin ketjussa kysyä, vaikka jo sanoitkin, että se on täynnä... näetkö mistä johtuvat oudot oireeni? Onko tämä sitä mitä pelkään?
Ystävä kiltti,
en katso koskaan terveysasioita. Ensinnäkään en usko osaavani, toiseksi en halua ja kolmanneksi en tahdo ottaa vastuuta sellaisista jutuista. Ymmärrät varmaan.

Toivottavasti olet ottanut oikeaan lääkäriin yhteyttä oireidesi kanssa, ja saat sitä kautta apua. Voin kyllä lähettää sinulle reikienergiaa helpottamaan mieltäsi, jos tahdot. Mutta povaamaan en tällaisissa asioissa rupea.

:hug:
Kiitos, energia on tervetullutta - en tiedä joko sitä lähetit, mutta liikutuin kovin. Outoa.
En kuitenkaan usko tarvitsevani lääkäriä, minulla on epäilykseni oireiden syistä, mutta jospa ne selviävät vielä.
Kiitos sinulle
:hug:
 
Kiva kun jaksoit vastata! =)

Minulla ei ole exiä, vaan mieheni on ensimmäinen poikakaverini/miesystäväni/mieheni. Mutta ristiverisiä miehiä on kyllä muuten lähipiirissä, lähinnä minun ja mieheni veljiä... Ja joitain ex-ihastuksia teinivuosilta =) Eivät kyllä niin lähipiiriä, mutta kiinnostaa kyllä heidänkin kuulumiset.

Kiitoksia, mielenkiinnolla jään odottelemaan juoruja B) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
:attn: :attn: Minä seuraavaksi :wave: :wave:

162cm, 48 kiloo, vaaleet olkapään alle ulottuvat hiukset, silmissä sinistä ja harmahtavaa
Onkos sullakin joku ihailija tässä.. sellainen flirttaava mies, työasioihin tämän jotenkin yhdistäisin. Työpaikkaromanssia ? :D Kevytmielistä ilottelua tämä, ei nyt ainakaan tällä viikolla romanssiksi muutu :p
Mun mies on kyllä samassa firmassa töissä osakkaana :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
:attn: :attn: Minä seuraavaksi :wave: :wave:

162cm, 48 kiloo, vaaleet olkapään alle ulottuvat hiukset, silmissä sinistä ja harmahtavaa
Onkos sullakin joku ihailija tässä.. sellainen flirttaava mies, työasioihin tämän jotenkin yhdistäisin. Työpaikkaromanssia ? :D Kevytmielistä ilottelua tämä, ei nyt ainakaan tällä viikolla romanssiksi muutu :p
Mun mies on kyllä samassa firmassa töissä osakkaana :p
Hohoo :D
Ehkäpä siis siellä tunteet kipunoivat ;)
Vedän sanani takaisin tuosta ettei vakavaa lain :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Yritän nyt tässäkin ketjussa kysyä, vaikka jo sanoitkin, että se on täynnä... näetkö mistä johtuvat oudot oireeni? Onko tämä sitä mitä pelkään?
Ystävä kiltti,
en katso koskaan terveysasioita. Ensinnäkään en usko osaavani, toiseksi en halua ja kolmanneksi en tahdo ottaa vastuuta sellaisista jutuista. Ymmärrät varmaan.

Toivottavasti olet ottanut oikeaan lääkäriin yhteyttä oireidesi kanssa, ja saat sitä kautta apua. Voin kyllä lähettää sinulle reikienergiaa helpottamaan mieltäsi, jos tahdot. Mutta povaamaan en tällaisissa asioissa rupea.

:hug:
Kiitos, energia on tervetullutta - en tiedä joko sitä lähetit, mutta liikutuin kovin. Outoa.
En kuitenkaan usko tarvitsevani lääkäriä, minulla on epäilykseni oireiden syistä, mutta jospa ne selviävät vielä.
Kiitos sinulle
:hug:
En lähettänyt vielä. Toivoisin että lähetyksen aikana pystyisit rentoutumaan ja vaikkapa sulkemaan silmäsi hetkeksi. Olisiko sellainen mahdollista tässä lähitunteina?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
En lähettänyt vielä. Toivoisin että lähetyksen aikana pystyisit rentoutumaan ja vaikkapa sulkemaan silmäsi hetkeksi. Olisiko sellainen mahdollista tässä lähitunteina?
Kyllä se onnistuu :)
Mulla on kauhean vaikeaa sanoa mitään kellon aikaa, kun en tiedä miten tilanteet täällä vaihtelee.. mutta sopiiko että huhuilen sua sitten kun ajankohta alkaisi olemaan lähellä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
En lähettänyt vielä. Toivoisin että lähetyksen aikana pystyisit rentoutumaan ja vaikkapa sulkemaan silmäsi hetkeksi. Olisiko sellainen mahdollista tässä lähitunteina?
Kyllä se onnistuu :)
Mulla on kauhean vaikeaa sanoa mitään kellon aikaa, kun en tiedä miten tilanteet täällä vaihtelee.. mutta sopiiko että huhuilen sua sitten kun ajankohta alkaisi olemaan lähellä?
Sopii, mä löydän kyllä sitten hetkeksi rauhallisen paikan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Marskuli:
Vieläkö jaksat ennustaa? =)

Ruskeat pitkät hiukset, vihreät silmät, 162cm ja 66kg.
Sua nuorempi, ristiverinen mieshenkilö lähestyy huonojen uutisten kera.. Tunnet varmaankin tän henkilön entuudestaan.
Ei kyllä mitään hajua mihin asia vois liittyä, mua nuorempia miehiä ei heti tule mieleen (muuta kun naapurin poika, jolla tuskin mulle mitään kerrottavaa on).

No katsotaan miten käy
=)
 

Yhteistyössä