Hei, taas kaipaisin vapaaehtoisia yhteen juttuun :D (PALAUTTEITA ODOTELLAAN)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Olisiko sulla nyt pieni hetki aikaa?
Juu, kerro vaan mitä mun pitää tehdä.
Mene jonnekin, missä voit rentoutua hetkeksi. Sohvalle, sängylle tai vaikka siinä tuolilla, jos vaan onnistuu. Sulje silmät, anna kehosi rentoutua ja keskity vain olemiseen. Keskity hengitykseesi, niin sinun on helpompi pitää ajatukset kurissa.. kun ne kuitenkin lähtee vaeltelemaan arkisiin askareisiin ;)

Jos lähetyksen jälkeen sulle jää jotain mietityttämään tai muuten, niin palautetta saat ilomielin kirjoitella :)

Jos olet valmis, aloitan viiden minuutin kuluttua :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Olisiko sulla nyt pieni hetki aikaa?
Juu, kerro vaan mitä mun pitää tehdä.
Mene jonnekin, missä voit rentoutua hetkeksi. Sohvalle, sängylle tai vaikka siinä tuolilla, jos vaan onnistuu. Sulje silmät, anna kehosi rentoutua ja keskity vain olemiseen. Keskity hengitykseesi, niin sinun on helpompi pitää ajatukset kurissa.. kun ne kuitenkin lähtee vaeltelemaan arkisiin askareisiin ;)

Jos lähetyksen jälkeen sulle jää jotain mietityttämään tai muuten, niin palautetta saat ilomielin kirjoitella :)

Jos olet valmis, aloitan viiden minuutin kuluttua :)
Olen valmis, olen tässä sohvalla pitkälläni :)
 
Nyt on pyydettävä anteeksi, en pystynynt kunnolla keskittymään. Täällä alkoi aivan uskomaton härdelli heti siinä vaiheessa, kun aloitin energian välityksen. :|
Energiaa kuitenkin lähti, ja sitä välittyy yhä edelleen. Se, että en pysty keskittymään, vaikuttaa ainoastaan siihen että en saa sinusta kiinni, joten en pysty kauheasti kertomaan mitä tässä hoidon aikana tapahtui.

Ainakin vasemmalla puolen ylävartaloasi tuntui minulle kipuja, erityisesti käsivarsi, hartia, kyynärvarsi. Sain kuvaa, kuin antaisit niin paljon itsestäsi muille, että koet olevasi jo kuin näännyksissä. Oletko unohtanut itsesi hoivaamisen ja hemmottelun.. tahdot sydämestäsi auttaa muita, mutta nyt olet tehnyt sen oman hyvinvointisi kustannuksella.

Sinulle välitettiin parantavaa ja elinvoimaa lisäävää energiana. Näin sen tulenpunaisena, tämän jälkeen rauhoittavaa, vihreänä ja sinisenä väreilevää energiaa.. Ahdistusta sisälläsi on, pelkoa, näitä tahdottiin lievittää tuolla.. Tulee enemmän vihreää, tämä kertoo siitä, että sinun pitäisi enemmän "maadoittua", olla enemmän luonnon keskellä ja hiljentyä siellä. Olla vain hiljaa ja päästää kaikesta huolesta ja stressistä siksi aikaa irti.
Tässä kohtaa tunnen kipua selässä, henkitorven/ruokatorven kohdalla jossain. Nieletkö pelkosi ja ahdistuksesi tunteet.. kun ne pitäisi päästää ulos ja menemään. Sinun ei tarvitse olla peloissasi. Älä vedä kulmiasi noin kurttuun, rentouta kasvojesi lihakset, leukaperät, otsa. Hengitä syvään, sisään ja ulos. Asiat eivät ole noin pahasti kuin pelkäät. Näin minulle sanotaan.

Toivon sinun kuulevan nämä sanat jotka kauttani välitetään, tuntevan tämän lohdun, lämmön ja rohkaisun joka sinulle tahdotaan lähettää. Enkelit tahtoisivat tulla elämääsi, antaisitko heille siihen luvan :) Jos annat, ota enkelit elämääsi tutustumalla heihin, lukemalla heistä, tuntemalla heidän läsnäolonsa.

Siunausta sinulle :hug:
 
Ai tämä ei nostanutkaan koko ketjua kun aloitusviestiä muokattiin..
No, tässä uudelleen, eli
No niin, nyt ois sitten sunnuntai. Toivoisin kovasti että kaikki jotka ennustuksen saivat, tulisivat kertomaan miten kävi. Tämä olisi mulle ihan tosi tosi tärkeää, koska en tosiaan koskaan ole noin lyhyelle ajanjaksolle katsonut enkä tiedä osaanko edes tehdä noin. Joten, kiltit, palautteita, eikö niin? :flower:
 
Perhoinen84
mulla kävi toteen ennustus!
Oma anoppini oli tämä henkilö joka hieman puuttui asioihin.niin kuin ennustite että voi olla sukulainen ex puoliso joka puuttuu minun ja miehen väleihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Minäkin voisin osallistua, tämäpäs olikin jännittävää :eek: :)

Puolipitkät tummat hiukset, punertavaan vivahtavat
sekasikiö silmät (sinistä, vihreää, vähäsen rusahtavaa)
166cm ja vielä tukeva (-15kg paremmalla puolella ollaan :) )
Onnea painonpudotuksestasi :flower:

Onkos sulla muuten joku ihastunut/rakastunut ristiverinen mies jossain lähistöllä..?? :p

Sulle luvataan kotiin liittyviä hyviä uutisia, jotain muutosta sinne suunnille ois tuloillaan. Ja sitä rakkautta.. liittyiskö mitenkään tuohon kysymääni mieheen? ;)

Nyt vasta huomasin että olit tehnyt ennustuksen. Mitään miesjuttua ei kyllä mun tietääkseni ole :eek: Paitsi tuo aviomies joka tuolla sängyllä köllöttää :LOL: Kai tuo ristiverinenkin on kun ei ole tumma muttei ole vaaleakaan :eek: Hmmm, liittyisköhän tää sit jotenkin 22pv olevaan hääpäivään, tiedä tuota :) Kotiin liittyvät hyvät uutiset taidettiin saada eilen kun kattoremppaa tehtiin :D Vahingot olivat pienemmät mitä pelättiin :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Sinulle yllättävä matkallelähtö, tulisiko ihan kutsun merkeissä. Tapaaminen ystävien kesken, olisiko sitten tuo matkan määränpää tämä..
Harvinaisen kotivoittoinen viikko, perhekerhossa käyty mutta se ei ollut mikään yllätys.
Tapaaminen ystävien kesken kyllä, viikolla naapuri kylässä ja viikonloppuna (lempi)sukulaisia.

hops, tulikin vasta mieleeni, käytiin isovanhempien luona kylässä alkuviikosta. Kyläily oli sovittu alustavasti jo aiemmin, mutta lopullisesti vasta su iltana.

Eli kyllä se ennustuksesi osui :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Hajuherne,

Sinä puolestasi teet jonkin päätöksen, joka ei loppupeleissä olekaan kovin hyvä idea.. nimittäin kovasti vastustaa tämän idean toteutumista. Jotain pientä reissuntynkääkin näyttäisi tulevan, onko teillä jokin matka suunnitteilla viikonlopuksi?
jaa...mikäköhän päätös?? =) ei ole tiedossa mitään päätöksen tekoa :D tai sitten se kun aattelin viettää vlopun ittekseni enkä lähe kavereitten kanssa humpalle...mutta ei taida olla sit hyvä idea jäädä kotiin :)
yhet ristiäiset on vloppuna,mutta ihan lähellä.
laivareissua olen suunnitellut mutta en ihan tälle vlopulle =)
mitään kummempaa päätöstä en tehnyt mistään....
reissun tein lohjan yöelämään :D täältä espoosta :whistle:
eli ei tainnu mennä nappiin....
 

Yhteistyössä