Noh, noh, toi oli aika rumasti sanottuAlkuperäinen kirjoittaja juu:ja huomenna nautimme kuvista..ja sää oot kauhuisa ja kamala hiukset .mitä tekee ..masentunu ku ni kamala????!
Haluatko yv:llä laita kuva ja pituus kans voit kertoa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Mulla on mut en mä kehtaa kuvaa laittaa tänne =)
jos en tykkäis niin sitten leikka pois,ei se ole vaikea,paitsi ei siitäkään saa tehdä töiden takiaAlkuperäinen kirjoittaja juu:ja huomenna nautimme kuvista..ja sää oot kauhuisa ja kamala hiukset .mitä tekee ..masentunu ku ni kamala????!
Laitoin yv:tä :attn: :attn: B)Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Haluatko yv:llä laita kuva ja pituus kans voit kertoa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Mulla on mut en mä kehtaa kuvaa laittaa tänne =)
Mä tilasin omat hiukseni englannista, maksoin 150 sinetistä remy aitohiusta noin 80 euroa postikuluineen tain 90 euroa. Kaveri joka on kampaaja laittoi ja annoin sille 30 eurooAlkuperäinen kirjoittaja kidetär::wave:Alkuperäinen kirjoittaja heips:mitä maksaa?
Mun kampaaja tilas ne jostain ja on ihan aitoa hiusta,niskassa mulla on muutama ruskea lisäke,muuten on blonditAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:70cm Mistä sä sait täällä Turussa ei ole pidempi kuin 60 jos on aidot hiukset mä haluan kans 70
Onko sulla kuva,jos lähetät yv:nä :ashamed: Mua kiinosta,kun jännittää |OAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun kampaaja tilas ne jostain ja on ihan aitoa hiusta,niskassa mulla on muutama ruskea lisäke,muuten on blonditAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:70cm Mistä sä sait täällä Turussa ei ole pidempi kuin 60 jos on aidot hiukset mä haluan kans 70
on paksut ja mun pakko saada jo hiuspidennys ,kampaja sanoi että vie noin 4tuntia aika kun mulla on niin paksut hiukset joAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Savanna sullahan on tosi upeat, paksut hiukset! Voiko niin paksuihin hiuksiin laittaa pidennykset ilman, että tuntuvat raskailta? Luulen, että sinun hiuksesi kasvaisivat luonnostaankin pitkiksi.