Kenellä on kuvia hiupidennyksestä?Jännittä kun huomenna tulee 50cm pidennys,kenelä on ollut sama pituinen tai on?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Savanna sullahan on tosi upeat, paksut hiukset! :) Voiko niin paksuihin hiuksiin laittaa pidennykset ilman, että tuntuvat raskailta? Luulen, että sinun hiuksesi kasvaisivat luonnostaankin pitkiksi. :)
on paksut ja mun pakko saada jo hiuspidennys :D ,kampaja sanoi että vie noin 4tuntia aika kun mulla on niin paksut hiukset jo
lyhyet nykyisin? Minkä väriset meinaat laittaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Savanna sullahan on tosi upeat, paksut hiukset! :) Voiko niin paksuihin hiuksiin laittaa pidennykset ilman, että tuntuvat raskailta? Luulen, että sinun hiuksesi kasvaisivat luonnostaankin pitkiksi. :)
on paksut ja mun pakko saada jo hiuspidennys :D ,kampaja sanoi että vie noin 4tuntia aika kun mulla on niin paksut hiukset jo
lyhyet nykyisin? Minkä väriset meinaat laittaa?
Mustat ja todella valkoiset eli 2 väriä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
savanna onko sulla kuvaa itestäs? Mä oon aina pohtinut minkänäköinen nainen siellä kirjoittelee =)
Minulla oli jo monta kerta kuva täällä :D mä voin laita kuva huomenna kun on pidennys
ai nii yhdessä ketjussa löydät mun kuva missä olen räjähtänenä :ashamed: :ashamed: mutta älä pelästy,olen sielä ruma kuin mikä :D
 
vieras
Tämä on eurooppalaisesta aidosta hiuksista tehty pidennys "great lenghts" ja maksoin siitä 800eur. Kesti tehdä noin 3h ja hiuksia voi käyttää uudestaan. Lähetetään tehtaalle ja tehdään uudet sinetit. Kiinnityskohdat on hieman pienemmät kuin riisinjyvät ja mulla on harja jolla hiuksia voi harjata ihan normaalisti. Tää on raidallinen.
 

Yhteistyössä