Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Antaako pc aina viivanpaikan?? Olen testannut jo kahteen testiin ja aina hailu viiva tullut!
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    pele mä ainakin näen alimmassa vaaleanpunaisen viivan! :) Itselläni kp 25/27-28 näkyisköhän jo testissä? :D
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    iltaa neidit :) Mulla olis teille nyt arvioitavaa !! Mieheni siis toi minulle apteekista testejä ja ylläripylläri juurikin cb:n mistä eilen kerroinkin ja nyt pääsisin näyttämään tuotokseni teille Aijaa.com - 10991557 ja samasta pisusta tein tälläisen : Aijaa.com - 10991603 Alemmassa...
  4. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    sintu74 mulla näytti samalta mutta viivat olivat himmeitä :( mutta tein clearbluen plus testin ja siihen piirtyi heti plussa lun testi kastui.. Odotin n. Tunnin ja tein toisen samanlaisen ja siihenkin tuli mielestäni vielä vahvempi plussa !! Dpo on luultavasti vasta 7-8 en ole aivan varma kun...
  5. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    APUA HÄTÄHOUSUT! MILTÄ DIGITESTI NÄYTTÄÄ PURETTUNA JOS ON RASKAANA ? monta viivaa kuuluu olla? Purin äsken testi (en todellakaan tiedä miksi!!) ja sielä oli 3 viivaa? Kiitos jos joku ihuna osaisi auttaa :)
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hups muutama kirjotusvikanen.. Ainiin jäi kertomatta että mieheni kosi minua torstaina!!! <3
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Heippa! Olen pitänyt hiljaiseloa .. Mutta olen käynyt välillä kurkkaamassa teidän kuulumisia :) mutta nyt kysymys.. Nyt kp 18 ja ovulaation jölkeen limailu ei loppunutkaan!! Onko jollain kokemuata mitä ihmettä tämä tarkottaa!? Ja tissit tuntuu oudoilta ei ole kipeät mutta aristaa sivuilta :o...
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    pele Minä ainakin näen väriä :wave: koska sulla siis pitäisi tädin tulla?
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Heipparallaa ! Olen pitänyt vähän hiljaiseloa.. ystävän muuttohommissa mennyt aika :) nyt jo kp 6 kamala kun aika hujahtaa nopsaa ! JA ONNEA MIELETTÖMÄSTI PLUSSANNEILLE :heart: :flower: Piti soittaa tänään lääkäriin ja varata aikaa papa-kokeeseen ja tutkimuksiin näiden mahakipujen takia ...
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Huomenta ! Täällä täti hyökkäsi yöllä paikalle :( kovat kivut ja vuoto on runsasta... Noh, ei auta kun nostaa häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa :) Mites muiden tilanne? :)

Yhteistyössä