Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tervehdys, olen löytänyt itsestäni pienen himotestaajan kun vauvaa täällä nyt kovasti toivotaan, niin ajattelinkin teiltä kysellä (palstaa jo jonkun aikaa lukeneena), että mitä voi tarkoittaa, jos saa ovistestillä ensin vahvan plussan, jonka jälkeen viiva haalistuu ja tänään (5 päivää myöhemmin kp 24/26-33) ihan piruuttain testasin ja sain todella hetken aikaa rakossa olleesta pissasta melko vahvan ovis viivan?
 
Viimeksi muokattu:
Lemontree, mulla ainakin oli vahva plussa ovistestissä, kun olin raskaana. En ollut vielä tehnyt raskaustestiä ja jostain syystä tein sitten huvikseni ovistestin. Siinä testiviiva oli kontrolliviivaa punaisempi. Silloin arvasin olevani raskaana. Toivottavasti kertoo sulle myös raskaudesta! :flower:
 
Ovistesti tehty eilen... toooodella haalea viiva eilisessä testissä, kuitenkin oli helposti havaittavissa... kuivuessaan tosin enempi haalistunut... Liekö sit menny tältä kuulta ohi vai vieläköhän vahventuu... Kierto vaihtelee 28-32pv... No... jospa vielä ainakin tänään testailis tuossa tunteroisen päästä uudemman kerran...

Pitääkö sen toisen punaviivan olla yhtä paksu kuin se kontrolliviiva? Jos en väärin näe, (toiveikkaana tietenkin näen mitä haluan) niin on jonkin verran tummentunut eilisestä testistä tuo tämänpäiväinen...
 
Viimeksi muokattu:
Satu39 toivotaan parasta, tosin raskaustestillä testaamista joutuu kyllä vielä odottelemaan joitakin päiviä, nyt menossa kp 25 ja edellinen kierto venyi 33 päivään. Mitään oireita raskaudesta tai menkoista ei kyllä ainakaan vielä ole bongattu. Yleensä viikkoa ennen menkkoja alkaa kamala kiukutus ja ärsytys.
 
Tervehdys, piiitkästä aikaa. Taikka siis kahteen viikkoon. :D

Mä en oo testaillut nyt ollenkaan yhtään mitään, vaikka menkat kestikin lopuksi hyvin vähän aikaa. Nyt on meneillään kp11 vai 12, jos lasketaan niistä tuhruvuodon alkamispäivistä asti ja limamenetelmällä mennään. Eilen oli vielä tosi limainen meininki ja tänään ei enää oikeestaan ollenkaan, eli ovista on tainnut tulla ja se sopeis hyvin siihen mun keskikiertoon, joka on jossain 24-26 päivän hujakoilla.

Eilen on tehty talletus (jee) ja jännäillään täsä kuinka täs kierrossa käykään. En oo kauheesti ees käynyt lueskelemassa vaan oon keskittynyt nyt ihan kaikkeen muuhun. :)

Plussatuulia tasapuolisesti kaikille!
 
Voi mua... dpo 5-6 (vahva ovisplussa viime su, mutta musta tuntui, että se ovis oli vielä saman päivän iltana) ja tein sitten tänään Sofin ovistestin ja Davidin raskaustestin, blaah.. mikä pönttö :headwall: Ovistestiin tuli selkeä viiva (mutta kontrollia haaleampi) ja raskaustestissä muka näen jotain viivanpaikkaa... Pitäis vaan malttaa ja testata vasta ens viikon lopulla, mutta kun ei pysty! :D

En oo koskaan testannu ovistesteillä loppukierrosta, joten en tiedä tuleeko siihen normaalisti jotain. Kokemuksia?
 
Pele kantsii tehdä vielä varmistustalletuksia. Mulla meinaa ovis tulee vasta 2-3 päivän päästä limojen loppumisesta. Tämä oli jokaikisen kierto, ensin loppui limat ja 1-2 pvän päästä vasta plussa ovistestiin. Onnea kiertoon :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla kun nyt loppu tää kuumeilu miehen päätettyä että ei enää lapsia meille, niin haluaisko joku ostaa mun Davidin testit? Olis 19 stiksiä ovistestejä ja raskaustestejä 2 stiksiä ja 2 puikkoa. Jos kiinnostaa niin yksäriä.
 
Aijaa.com - 10959878

Tämän aamuinen apteekin oma testi. En tiedä ovulaation tarkkaa ajankohtaa, mutta kyllä sen pitäisi olla jo yli dpo14. (aina myöhästyvä ovis, nyt kp 33) :headwall:

Huomenna teen vielä First Signalin, jonka tein toissapäivänä. Jos siinä ei muutosta edelliseen verrattuna, niin eiköhän tämä sitten ollut vain kiinnittymisyritys..

muoks. Testi kuivuneena.
Aijaa.com - 10963781
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Heippa! Olen pitänyt hiljaiseloa .. Mutta olen käynyt välillä kurkkaamassa teidän kuulumisia :) mutta nyt kysymys.. Nyt kp 18 ja ovulaation jölkeen limailu ei loppunutkaan!! Onko jollain kokemuata mitä ihmettä tämä tarkottaa!? Ja tissit tuntuu oudoilta ei ole kipeät mutta aristaa sivuilta :eek: kiitos jis joku ihuna osaisi auttaa :) ja onnea mielettömästi haamuista ja plussista<3
 
En tiedä onko tämä ihan oikea paikka tiedustella tällaista, mutta; tein positiivisen ovulaatiotestin 7 päivää sitten. (ovulaatio oli todistetusti tapahtunut lääkärin ultraäänitutkimuksen perusteella).

Testailin vielä positiivisen testin jälkeen ja viiva haaleni siitä pikku hiljaa.
Nyt kokeilin huvikseni näyttäisikö ovulaatiotesti raskauden jos kiinnittyminen olisi tapahtunut.
Ovulaatiotestissä on nyt paljon tummempi viiva, melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva!
Eilen viiva oli vielä haaleampi kuin tänään.
Voiko viivan tummeneminen johtua jostakin muusta kuin raskaushormonista (jos kiinnittyminen olisi tapahtunutkin jo aiemmin) ? :O
 
DronttiEdward, mun mielestä tuo näyttää kyllä aika selkeältä plussalta!? Toivottavasti se lähtee vahvistumaan!!

Lumihippu; mun mielestä tuo ei oo vielä ovisplussa. Plussassa ne viivat on oikeesti ihan tasavahvat, eikä vaan sinnepäin. Ja vähän testistä riippuen mutta mulla esim Wondfon testissä plussatuloksesta ei voi erehtyä: se yleensä piirtyy tikkuun ihan heti eikä oikeastaan jätä tulkinnanvaraa onko se plussa vai ei :) Tsemppiä testailuun, parilla ekalla kerralla tuo tulkinta on hankalaa mutta sitten se alkaa sujua - ellei sitten jo satu siinä vaiheessa tärppi käymään :)
 
kultsipallolle lämpimät onnittelut!

Lumihippu: ovisplussa on myös mun tietääkseni joko kontrolliviivan vahvuinen tai sitä voimakkaampi. Toivottavasti tärppi käy sulla pian! :)

On: Oon aika varma, että se ovis oli silloin pari päivää sitten, sillä mulla se on ollu oppikirjojen mukaan aina viimisenä limapäivänä ja sen jlk tullu tissit aroiks ja nyt niitä alko aristamaan. Lisäksi nyt oksettaa eikä hedelmöitys ainakaan aiheuta mun tietääkseni mitään oireita? Mä pelkään mahatautii ihan sairaasti aina.
Suurena hätiksenä aloitan varmaan jo muutaman päivän sisällä noi tikuttelut. :D
 
DronttiEdvard: mulla oli kanssa apteekin omalla testillä suht vaatimattomia viivoja, kunnes dpo18 se viiva oikeen "räjähti" siihen. Sitä vastoin esim. Pregchekin puikkomallisella tuli vahvempia viivoja paljon aiemmin. Tsemppiä piinailuun!! Toivottavasti toisen merkkinen testi toisi sullekin vahvemman viivan :)
 
Lumihippu: mulla oli Davidin ovistestejä, ja niissä mulla se plussakin oli aina haaleampi kuin kontrolliviiva. Todistetusti tärppikierrossakin, en vaan löytänyt enää sitä kuvaa mistään. Sylkitestillä + digillä vielä varmistelin, tosin tallettelut tehtiin digiplussaa edeltävänä päivänä ja sillä tiellä ollaan.

WP 11+4
 
Viimeksi muokattu:
KP 27 tänään ja tätiä ei kuulu kylään, toivottavasti pysyy kokonaan poissa! Yritän nyt malttaa odottaa keskiviikkoon asti ennen kuin testaan seuraavan kerran, en halua pettyä kuten perjantaina kun oli vasta kp 25 ja tuli puhdas nega.

Mun rinnat on vaan kipeemmät ja kipeemmät. Ei ole yhtään semmonen olo et täti olis tulossa, vähän vihloo vatsasta mut se pahin kipu mikä edeltää tätiä on kyllä tipo tiessään.. ota nyt tästä taas selvää.

Mulla on jemmassa se pregcheckin liuska, onko kellään kokemuksia kuinka pian se näyttäisi plussaa? monella vasta näkynyt kun menkat myöhässä kun toisilla taas muut testit näyttäneet aiemmin..
 
Tietääkö kukaan antaako wondfo raskaustesti roskishaamuja/turhia viivoja... Sain punertavan ohuen viivan sellaseen mutta katsoin testiä vasta n.1h kuluttua dippaamisesta.. hukkasin kuvan,yritän ehtiä ja linkittää tänne. dpo:sta ei tietoa..
 

Yhteistyössä