Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    piuu En mäkään jaksa enää ostaa noita tikkuja.. ajattelin mennä ihan tjot meiningillä! Mutta jään kuitenkin teitä muita kannustamaan :) ja tuon joka kuukausi tänne ne omatkin "haamut" :D
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Täällä alkoi kp.1 !!! Nyt suututtaa ja itkettää :'( :| vielä tuhrua mutta kovat kivut.. huomenna aukeaa hanat. Pakko nostaa teille hattua jotka jaksatte pettymyksen kuukaudesta toiseen :heart:
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mulla on vähän sama tilanne! aamulla odotin saavani selkeämmän viivan .. Mutta tuli vaalempi kuin illalla :( tämä "raskaus" taisi olla tässä ..
  4. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    pele minä ainakin näen selvän viivasen ! :wave:
  5. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hei mur-mur ja muut, kertokaas mulle siitä v.punaisesta vuodosta jota teillä oli plussan jälkeen?? Mä revin kohta hiukset päästä!!! Menkkakipuja on välillä ja muutakin viiltelya molemmin puolin. Vuoto ei ole voimistunut ollenkaan eikä tummunut ! Onko mulla vielä toivoa ? Kuitenkin 5 testiä...
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Täällä limavuoto senkun jatkuu .. pikkuhousunsuojaan ei ole mitään tullut pyyhittäessä vain ! tälleen mulla ne menkat aina alkaa .. tää hätäpöksy menetti toivon ! Miijane76: minäkin näen vain valilettavasti yhden viivasen :(
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Voi kun te olette niin ihania ja kannustavia :heart: Mua alkaa itkettää :laugh: oon itkenyt kaikesta ihan omituisestä viime päivät.. huhheijjaa..
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    hyppy Näetkö todella viivan ? minä itsekkin näen siinä kyllä jotain, mutta kuvittelin sen olevan vain viivanpaikka .. Mutta miks illalla sain paljon vahvemman? Eikö kuitenkin aamu pisun pitäis olla tujumpaa? heräsin kyllä yöllä vessaan.. kerkesi olla rakossa varmaan n. 3 h :whistle...
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hydrangea minulle ainakin samainen testi on antanut valkoisia viivanpaikkoja :/ tarkoittamatta mitään :|
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Huomenia ! täälläkään ei yhtään sen paremmin mene .. aamuinen testi antoi selvän viivanpaikan, mutta mielestäni en siinä väriä näe :ashamed: eilen sama testi näytti kuitenkin selvän v.punaisen haamun .. tissikipukin on hävinnyt melkein olemattomiin tänään siis kp 26/26-29. Tässä vielä kuva...
  11. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Taitaa mun haamuset olla ihan mielikuvituksen tuotosta .. mulla alkoi vaaleanpunainen limainen vuoto :( se ei voi olla mitään normaalia... eihän? sitä tulee kyllä vain jos pyyhkii tuoltä vähän "syvempää" onko jollain kokemusta tälläisestä? vai tuleeko se täti punainen kylään taas ?
  12. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    hyppy Oi kiitos kaunis :heart: luulin jo että mun silmät vain näkee omiaan !! tässä samasta testistä toinen kuva Aijaa.com - 10841709
  13. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    pele Toivottavasti aamuinen testi näyttää vahvempaa tulosta ! :) Mulla on huomiseks jo järeet aseet, tilasin netistä DIGIN!!!:kieh: Nyt loppu leikit ja haamujen kyttäämiset.. vaikka se kivaa onkin:whistle: Toivotaan vaan nyt rauha tähän ketjuun ja kaikille oikein plussa rikasta alkanutta...
  14. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Hjääälp ! mä malttamaton hätähousu .. ostin prismasta sellasen raskaustestin ja siihen piirtyi testiajalla ihan huomattava haamu !! en tiedä sainko otettua siitä kunnon kuvaa ku salama valoittaa sen :kieh: Aijaa.com - 10841779 Oi näettekö siinä jotain ??:rolleyes::heart: Tämän kai...
  15. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    pele minä sain myös tuolla cb testillä haamusen .. olen kuullut että tuo testi antaa paljon vääriä plussia ! toivottavasti meillä molemmilla tuo tarkoittaisi sitä itseään:heart:
  16. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    heipparallaa ! täälä yksi hätäpöksy taas tuo omia viivanpaikkoja näytille. Testasin siis cb testillä aikaisemmin haamut ja nyt sitten sorruin rfsun testiinn .. tyhmää, tiedän! mutta näkeekö teidän simmut tässä mittään? Aijaa.com - 10840573 Anteeksi kuva tuli ihan vinksinvonksin :D
  17. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    moi ! pakko täältäkin tulla kysäsee ... osaako joku sanoa näistä mun testeistä mitään ? molemmat haamuset tuli testiajalla heti ! Aijaa.com - 10835356 siinä eilinen testi Aijaa.com - 10835309 ja tämän päiväinen :) kiitoksia jo valmiiksi !
  18. K

    Kuvia plussatesteistä

    heipparallaa ! harottaako mun silmät vai onko siinä haamu?! oon saanut jo kaksi tollaista ja ihan testiajalla :o Aijaa.com - 10835309 Olen kuullut että joidenki mielestä nää testit on ihan susia .. mitä ootte mieltä kp 25/26-28
  19. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea plussasta :heart: Osaako joku auttaa mua? Olen nyt ekaa kertaa tikuttamassa ovista .. ja aloitin testaamisen eilen, siihen tuli viiva joka oli siis vaaleampi kuin testiviiva, mutta tänään aamulla testasin uudestaan ja siinä olikin vain yksi ainoa viiva ja sekin oli aikas himmeä |O MITÄ...
  20. K

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Moi! oon lueskellut teidän juttuja jo jonkin aikaa, ja ajattelin jos itsekkin liittyisin tänne arvuuttelemaan :) tosin kp 5 menossa ... palataan asiaan reilu viikon päästä ;)

Yhteistyössä