Hakutulokset

  1. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa ihanaiset kuumeilijat! testi tehty ja tulos ei tyllättänyt ... NEGA !!!!!! No mutta positiivisesti ajateltuna, kohti uusia kiertoja! Mulla on nyt noi ovistikut ja greippimehu :kieh: jos seuraavasta kierrosta ei tärppää niin ei mistään :D onnea kaikille yritykseen :heart: minä painun...
  2. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    ÄÄÄÄÄÄHH! taitaa olla nämä ihan normaalit kuukautiset ! Ei ne ollutkaan vielä loppunut tulee limaista verta? :o vatsassa kaiken näkösiä tuntemuksia ja rinnat kipeät?! Voi miten sitä jaksaakin elätellä toiveita :(
  3. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    markke : kyllä voisin olla ja sain ennen kuukautisia haamuja 4 eri testiin ! :o siksi näitä valekuukautisia mietinkin :)
  4. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onko kellään tietoa "valekuukautisista"? Mulla vuoto loppui jo tänään !? Ja tissit ovat edelleen kipeät varsinkin sivuilta ja mahaan koskee ! Onneksi huomenna tulee testit niin saan mielenrauhan ja pystyn jatkamaan Häntä pystyssä kohti uusia pettymyksiä :)
  5. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    menihän se ! :) kiitos kun sain liittyä tänne ! hyvät yöt kaikille ! :)
  6. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heipsan leidit! pääseekö tänne yksi kuumeilija mukaan? :) nyt on menossa kp 3/26-29 ollaan oltu miheni kanssa puolivuotta "keskeytetty yhdyntä ehkäisynä" ja nyt päätimme kokeilla jos meille vauva siunautuisi!! tilasin ovistestejä jo valmiiksi, joten nyt sit metsästämään viikon päästä ovista :D...
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Lkyllä tuli! Ihmetyttää vaan.. Muut saa vahvoja ja mää vaan haamuilen :mutta onnea kaikille plussista ja haamuihin vahvistumista :)
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    näkyykö tuossakaan mitään? Kp 29/28 testi apteekin oma!
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Viivat tulivat n. 5-15 min testauksesta. Eikös se ole testiajalla? kaikissa olen olevinaan nähnyt punertavaa, mutta mene ja tiedä nyt noista.. Testaan varmaan viim. sunnuntaina jos ei täti tule ennen sitä. onnea kaikille plussista <3 ihanaa!
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Noh, ei auta kun vaan odotella :) oon jo 3 haamua saanut noihin .. taitaa olla ihan turha koko testi ! :(
  11. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Anteeks taas omanapa.. Mutta oon niin tietämätön vielä :D Antaako tuo RFSU n testi aina tälläisiä? Vai onko mulla vielä toivoa?kp 28/28 Aijaa.com - 10681710
  12. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    MiiJane76 minä näen viivasen.. toivotaan että siihen tulee väriäkin ! :)
  13. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mitäs mieltä tästä? ihan omituinen viiva :o Aijaa.com - 10679485 tuossa hieman parempi kuva samasta testistä :) Aijaa.com - 10679663
  14. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aaapuuaaaa... Tänään on kp 28/26-28 näkyisköhän jo parempi viivanen? Jos on siis näkyäkseen ..
  15. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    oho .. siis tarkoitan dpo 10 :D ja viivat tuli ihan jo 5 min testauksesta :)
  16. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    hei kaikki ! olen uusi ja ajattelin kysyä, näettekö te tässä mitään? :) Aijaa.com - 10676466 Vai tekeekö mieli kepposen... nyt on siis menossa dop. 10

Yhteistyössä